کد مطلب: ۷۵۲۱۳۶

جریمه ورود به طرح زوج و فرد ۵ برابر شد

جریمه ورود به طرح زوج و فرد 5 برابر شد

جریمه ورود به طرح زوج و فرد از فردا 2 بهمن 5 برابر می‌شود و این در حالی است که این طرح برای روزهای 2 و 3 بهمن ماه از درب منازل اجرایی خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا قیمت جریمه طرح زوج و فرد افزایش پیدا کرد.

این درحالی است که معمولا در روزهایی که هوای پایتخت آلوده است طرح زوج و فرد از درب منازل اجرایی می‌شود و بر اساس بخشنامه جدید کارگروه اضطرار آلودگی هوا این مبلغ 81 هزار تومان افزایش یافته و با این وجود از این به بعد مبلغ جریمه برای ورود به طرح زوج و فرد 105 هزار تومان خواهد بود.

گفتنی است رئیس پلیس پایتخت چند روز پیش اعلام کرد که جریمه 20 هزار تومانی تناسبی با تخلف ندارد و فاقد بازدارندگی است و برای اجرای بهتر طرح زوج و فرد از درب منازل این میزان باید افزایش پیدا کند.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پیرو مصوبات کار گروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، مبلغ جریمه طرح زوج و فرد به ۱۰۵۰۰۰ تومان افزایش یافت.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در روز‌های یکشنبه و دوشنبه همین هفته خبر داد.

وی افزود: بر این اساس تردد خودرو‌های متخلف از ضوابط فوق از طریق دوربین‌ها ثبت و توسط پلیس راهور مبلغ ۱۰۵۰۰۰ تومان اعمال قانون خواهند شد.

منبع: انتخاب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آلودگی که کمتر نشده !!! در عوض جیب پلیس راهور پر پول میشه !!!

    • ناشناس

      مدیران متخلف راهم جریمه کرده اند؟

  • ناشناس

    حقوقهارو به زور بیست درصد افزایش دادن ولی جریمه خرید ماشین رو پنج برابر؟! موقع خرید خودرو قیمتش را نصف کردید که مصرفش را نصفه میکنید؟! بیمه آنرا نصف پرداخت کردیم که نیمی از روزها نتوانیم استفاده کنیم؟! مازوت سوزی و مکان نادرست کارخانه ها مشکل اصلی هست یا ماشینها؟! اصن ناوگان عمومی قوی و سالم داریم؟!

  • ایرانی

    جریمه سوزاندن مازوت و فروختن برق و گاز به کشور های دیگه چقدره؟ و کی جریمه میشه اونوقت؟

  • ناشناس

    فقط دنبال کسب درآمد هستن

  • مهدی

    فقط برای پول هست این چیزا نه که به فکر مردم باشن

  • عباس

    دوباره نزدیک سال نو پول کم آوردید . شما جریمه کنید بقیه هم روی اجناس ۵ برابر میکشن. خجالت داره که راهکار شما تنبیه است ای کاش راهکار تنبیه را برای شهرداری و راهنمایی و رانندگی بکار بگیرید و مجری آن هم مردم باشند.

  • ناشناس

    فکری به حال کیفیت بنزین ها کنید.فکری به حال کارخانه هایی که تولید آلودگی میکنند بکنید.بیشتر اون ها مستحق جریمه هستند نه مردمی که مصرف کننده هستند

  • Roya

    جریمه کنیدشون انقدر راننده تک سرنشین تو خیابون راه نیفتن گند بزنن به هوا نفسمون برید بسه دیگه اینهمه اتوبوس مترو تاکسی یه ذره به خودتون زحمت بدید کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنید

  • ناشناس

    واقعا دولت درامدزایی می کنه ، کرونا و نداشتن واکسن ما جریمه شدیم ، سیاست های غلط و مازوت سوزی و نداشتن گاز و برق باز ما جریمه می شیم.