کد مطلب: ۷۹۸۸۶۷

جزئیات دیدار پوتین با وزیر دفاع چین

جزئیات دیدار پوتین با وزیر دفاع چین

ولادیمیر پوتین در دیدار با وزیر دفاع چین خطاب به وی گفت: در تمامی جهات از جمله در بخش‌ های نظامی توسعه خوبی در جریان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «لی شانگفو» وزیر دفاع چین در کرملین امروز یکشنبه دیدار و رایزنی کردند.

در دیدار ولادیمیر پوتین با لی شانگفو در کرملین، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه نیز حضور داشته است. ولادیمیر پوتین در دیدار با لی شانگفو خطاب به وی گفت: در تمامی جهات از جمله در بخش‌ های نظامی توسعه خوبی در جریان است. روسیه و چین به طور فعال از طریق بخش‌ های نظامی خود همکاری می‌ کنند و به طور منظم با یکدیگر در تبادل اطلاعات هستند.

وزیر دفاع چین هم در این دیدار گفت: همکاری بین فدراسیون روسیه و چین به خوبی در حال توسعه است که این سهم بزرگی در توسعه امنیت جهانی دارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که برای تاکید بر ماهیت ویژه و اهمیت راهبردی روابط دوجانبه، روسیه را برای اولین سفر خود به طور خاص انتخاب کرده است.

رئیس جمهور روسیه نیز این دیدار را با سخنانی درباره سفر اخیر شی جین پینگ به روسیه آغاز کرد و در مورد همکاری کشورها صحبت کرد و در پایان گفتگو نیز از لی شانگفو خواست تا سلامش را به رییس جمهور چین برساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.