کد مطلب: ۸۰۳۲۵۷

وضعیت رتبه بندی معلمان حق التدریسی چه زمانی مشخص می‌شود؟

وضعیت رتبه بندی معلمان حق التدریسی چه زمانی مشخص می‌شود؟

سرپرست وزارت آموزش و پروش اعلام کرد در حال حاضر اولویت ما فرآیند رتبه‌بندی معلمان است و برای رتبه بندی معلمان حق التدریسی تابع قانون خواهیم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حال حاضر اولویت ما انجام فرآیند رتبه‌بندی است و درخصوص معلمان حق‌التدریسی و وظیفه تابع قانون هستیم.

رضا مراد صحرایی، درباره آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان گفت: رتبه‌بندی یک فرآیند است، یک مرحله‌اش استقرار نظام رتبه‌بندی است که انجام شده است. اشکلاتی داشته که طبیعتا این اشکالات برطرف خواهد شد و آئین‌نامه‌اش هم در فرآیند اصلاح قرار می‌گیرد.

سرپرست وزارت آموزش و پروش ادامه داد: در حال حاضر اولویت ما فرآیند رتبه‌بندی است و بعد از این فرآیند بررسی اعتراضات را داریم و بعد از بررسی اعتراضات از دانش و چالش‌هایی که به دست می‌آید، اصلاح آئین‌نامه را خواهیم داشت.

وی درباره برنامه وزارتخانه متبوعش در خصوص معلمان حق‌التدریسی و وظیفه عنوان کرد: تابع قانون هستیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.

وی به بررسی موضوعاتی مانند آزمون استخدامی آموزش و پرورش، امتحانات نهایی و رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی در اولین نشست این اعضا اشاره کرد و افزود: مسئله رتبه‌بندی معلمان با جدیت دنبال و تا اعلام وصول و تعیین تکلیف در کوتاه‌ترین زمان ممکن به طور ویژه پیگیری شود.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.