کد مطلب: ۷۶۴۰۸۴

جزئیات طرح مدیریت مصرف سوخت اعلام شد

جزئیات طرح مدیریت مصرف سوخت اعلام شد

با توجه به افزایش مصرف بنزین و همچنین نزدیک شدن به ایام نوروز و تخصیص سهمیه بنزین نوروزی طرح مدیریت مصرف سوخت در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور عصر چهارشنبه با حضور اعضا در نهاد ریاست جمهوری به ریاست سپهر خلجی برگزار شد.

در این جلسه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران، گزارشی از روند مصرف بنزین در کشور طی چند سال اخیر ارائه کرد و تأکید شد که طرح مدیریت مصرف سوخت با هدف مدیریت مصارف غیرمجاز در پایان سال و ایام نوروز و به منظور ارائه خدمات پایدار به هموطنان در دست اجراست.

در این جلسه از دست‌اندرکاران اجرای طرح در وزارت نفت خواسته شد، ضمن تبیین آثار نامناسب رشد شدید مصرف بنزین، با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و سایر رسانه‌ها، به افکار عمومی اطمینان دهند که اجرای طرح، مشکلی برای مصارف متعارف مردم ایجاد نخواهد کرد.

همچنین در این جلسه ضمن تشکر از تسریع ایجاد شده در روند آماده‌سازی کارت‌های هوشمند سوخت، تأکید شد وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، در خصوص ایجاد فرآیندی منظم برای اطلاع‌رسانی در اجرای طرح چاره‌اندیشی کنند.

رئیس‌جمهور نیز صبح چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام ارادت
    اردگران می کنن که قاچاق نشه
    بنزینوگران می کنن که قاچاق نشه
    مرغ گران می کنن مرغ یخی خودشان فروش بره
    گوشتو گران می کنن که دام داری نابود بشه از واردات سودبهتری ببرن

  • ناشناس

    یه بویایی داره میاد ….

  • ناشناس

    خدا به دادمون برسه کارت آزاد پمپ بنزین هارو برداشتن منم که کارت سوخت ندارم

  • ناشناس

    انشالله با دلار ۱۰۰تومانی….بنزینم‌لیتری ۵۰هزار میکنید…از شما غیر ازاین‌انتظاری نیست….

  • ناشناس

    عرضه نگهداری قیمت تخم‌ مرغم ندارن….چه رسد به بنزین……خاک …خاک…

  • ناشناس

    گوشت میلیونی….دیدیم….تخم‌مرغ میلیونی می بینیم…بنزین که جای خود داره…

  • بهمن

    آقای رئیسی بیخیال شو و برو . مملکت رو به گند کشیدی و مردم رو با فلاکت . جون اون جد نداشتتون دست از سر این مملکت و مردم بردارید .

  • داود اسدالهی

    ساماندهی حمل و نقل ما یک مصرف‌کننده هستیم اگر بنزین لیتری 20 هزار باشد ولی حمل و نقل عمومی در همه ای نقطه ای ایران رایگان یا ارزان به. طبق کلیومتر به حمل و نقل عمومی بنزین رایگان یا ارزان داده شود به نفع مردم از این نظر ترافیک زیاد آلودگی هوا کم‌تر الاف شدن در خیابان‌ها و زودتر رسید به خانه یا سرکار…………………..ها به باور کنید مصرف بنزین کشور 40 درصد کاهش پیدا می‌کند و ازافه بنزین را که از این طرح به دست آمده به روی خودروهای می‌گذاریم تا کشورهای همسایه بهتری بخرن با این کار صنعت خودرو سازی را رونق بدهید

  • متقی. شیراز

    آقا صداقت و تلاش دولت قبول.. بدبین نیستیم حداقل بیایید فقط در زمینه اقتصاد گزارش بدید چیکار کردید و چه اتفاقی داره می افته و خواهد افتاد بخدا بچه هامون آزمون میپرسن تو کشور چه خبره که داریم روز به روز بیچاره تر میشیم جواب نداریم بدیم دولت خودش بیاد صادقانه بگه چه خبره

  • عیسی

    کشور های منطقه صاحب فناور ی وساخت ماشین برقی میشوند مدیران رده بالا ما درفکر مدیریت مصرف بنزین تفاوت ببین