کد مطلب: ۳۷۸۲۸۲

جزئیات نشست مسکنی امروز مجلس با وزیر راه

جزئیات نشست مسکنی امروز مجلس با وزیر راه

رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره نشست این کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی گفت: در نشست امروز با حضور رئیس مجلس، وضعیت بازار مسکن و ابعاد تأثیرگذار در بروز تلاطم در این بازار مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیو ز، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری نشست ویژه بررسی وضعیت بازار مسکن با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس خبر داد و گفت: این نشست امروز با حضور بنده، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان ملی زمین و مسکن و رئیس بانک مسکن برگزار می شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز، وضعیت بازار مسکن و ابعاد تأثیرگذار در بروز تلاطم در این بازار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: نشست امروز با حضور رئیس مجلس برای بررسی مشکلات بازار مسکن، نشان می‌دهد که این موضوع در حال تبدیل شدن به اولویت های اصلی کشور است و امیدوارم هر چه سریع تر راه حل های مناسب برای ساماندهی بازار مسکن دیده شود.

ضرورت بررسی وضعیت بازار مسکن در نشست سران قوا

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به نظر من موضوع ساماندهی بازار مسکن باید هرچه سریع تر در دستور کار نشست سران قوا قرار گیرد تا راه کارهای مناسب در سطح کلان تدوین شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.