کد مطلب: ۲۲۴۸۳۹

جملات قصار ستارگان فوتبال در هفته‌ای که گذشت

جملات قصار ستارگان فوتبال در هفته‌ای که گذشت

بازیکنان و سرمربیان بزرگ جهان در آخرین هفته مارس اظهارنظرهای متفاوت و جالبی داشتند.

بازیکنان و سرمربیان بزرگ جهان در آخرین هفته مارس اظهارنظرهای متفاوت و جالبی داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهای پایانی ماه مارس، بازی‌های دوستانه در نقاط مختلف جهان برگزار شد که در این میان شکست سنگین ۶ بر یک آرژانتین برابر اسپانیا قابل توجه بود و با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد. علاوه بر این اظهارنظرهای متفاوت و جالبی در مصاحبه‌های اختصاصی ارائه شد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

«همیشه پیروزی برابر تیم‌های بزرگ که از بازیکنان مستعدی بهره می‌برند زیباست. امروز (بامداد چهارشنبه) از آن بازی‌هایی (دیدار اسپانیا و آرژانتین) بود که همه چیز خوب پیش رفت. لیونل مسی بازیکن بزرگی است، او خاص است و تیم ملی آرژانتین بدون او سطحش کمی پایین می آید. آلبی سلسته با مسی قدرتمندتر است.» (سرخیو راموس)

«پیش از ورود به محل برگزاری نشست خبری به بازی اسپانیا نگاه کردم. به نظر می‌رسید با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن بازی می‌کنند. همه می‌دانند تیم ملی اسپانیا در چه سطحی است. این تیم به روسیه می‌رود تا جام جهانی را فتح کند. اسپانیا تیم بزرگی نیست، تیم خیلی بزرگی است.» اروه رنار (سرمربی مراکش)

«با وجود این‌که از حضور بازیکن بزرگی همچون نیمار نمی‌توانیم بهره ببریم اما یاد گرفتیم بدون او بازی کنیم و این یک پیشرفت است که قدرتمان را نشان می‌دهد.» (تیته)

«عکس من که از کنار جام‌ جهانی رد می‌شدم تصویر تلخی است چون نتوانستیم هیچ چیزی به دست آوریم و تاوان آن خیلی سخت بود. معتقدم قرضی است که به خودمان بدهکاریم.

از نظر مردم ما (تیم ملی آرژانتین) هیچ کاری انجام ندادیم. ما همیشه با تمام وجود بازی می‌کنیم. به سه فینال رسیدیم ولی نتوانستیم قهرمانی در آن سه بازی را تجربه کنیم چون خدا نخواست.

با این حال ما می‌خواهیم از این شرایط خارج شویم و یک جام کسب کنیم. زمانی که به یک جام این چنین نزدیک می‌شوید و آن را از دست می‌دهید یک غم بزرگ است. می‌خواهیم در روسیه بدهی خود را صاف کنیم.» (لیونل مسی)

«یک بازیکن همیشه رویای تجربه یک جام‌جهانی خوب را در سر دارد. امیدواریم این اتفاق برای ما (تیم ملی کلمبیا) رخ دهد و بتوانیم به یک سطح خوب برسیم.

من در شرایط خوبی هستم و در بایرن‌مونیخ همیشه بازی می‌کنم. این قضیه خوب است چون می‌توانم در شرایط خوبی خود را به جام جهانی برسانم.» (خامس رودریگس)

«آندرس اینیستا نظیر ندارد و باید بیش از این لذت ببرد چون اگر بیشتر بازی نکند تعجب خواهیم کرد. مشخص نیست دوباره شانس این را داشته باشیم که بازی مشابهی در میادین تماشا کنیم یا نه.

پاس او به رودریگو در دیدار تیم ملی اسپانیا و آلمان را نگاه کردید؟ این پاس‌ها متعلق به اینیستا و فوق‌العاده است. تنها او می‌تواند چنین کاری انجام دهد. مشکل اینجاست ما به بازی‌اش عادت کردیم و آن را عادی می‌دانیم اما زمانی که در زمین حضور ندارد متوجه نبود پاس‌هایش می‌شویم.

هیچ بازیکنی مانند او پاس نمی‌دهد. برای من تماشای راه رفتنش در زمین، بازی با توپش و…. یک لذت است. کسی که تماشای فوتبال را دوست دارد باید از اینیستا تشکر کند.» (خوان رومن ریکلمه)

«بازیکن مورد علاقه‌ام مسی است. او بهترین در جهان است. می‌دانم درباره لایی که از مسی خوردم شوخی‌های زیادی خواهد شد اما بدون شک در مورد آن به نوه‌هایم چیزهایی یاد خواهم داد.

مردم درک نمی‌کنند که ۲۰ سال بعد به نوه‌هایم چه خواهم گفت. به آنان می‌گویم که به عملکرد مسی، بهتربن بازیکن جهان نگاه کنید که من قربانی‌اش بودم. او نه تنها این کار را با من کرد بلکه با بواتنگ و همه بازیکنان نیز این چنین کرد. از گفتن این قضیه خجالت نمی کشم.» (آندرس گواردادو)

«تلویزیون مرا چاق نشان می‌دهد. زمانی که مردم مرا در خیابان می‌بینند به من می‌گویند که خیلی لاغر هستم. امروز چنین جمله‌ای را یک هوادار سویا به من گفت و من در پاسخ به او گفتم تلویزیون مرا چاق نشان می‌دهد.» (نولیتو)

«لس‌آنجلس با من تماس گرفت و من پاسخش را دادم.» (زلاتان ایبراهیموویچ)

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.