کد مطلب: ۷۰۴۹۲۴

جنجال کم‌فروشی سایپا به مشتر‌ی‌ها

جنجال کم‌فروشی سایپا به مشتر‌ی‌ها

در اقدامی دیگر شرکت سایپا برای ساینا اس‌ های گذشته دو ریموت به مشتری تحویل داده ولی در تحویل های جدید یکی از ریموت‌های این خودرو حذف شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس تصاویری که برخی از مشتریان خودروهای سایپا منتشر کرده‌اند، در خودروهای ساینا اس جدید کم فروشی صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در اقدامی دیگر شرکت سایپا برای ساینا اس‌ های گذشته دو ریموت به مشتری تحویل داده ولی در تحویل های جدید یکی از ریموت‌های این خودرو حذف شده و سوئیچ معمولی جایگزین آن شده است.سایپا بعد حدود چهار سال تصمیم به اجرای فیس لیفتی روی ساینا گرفت و ساینا جدید با نام (ساینا اس) را با قیمت حدود ۱۷۰ میلیون وارد بازار کرد.بعد از ساینا به نوعی فروش بیشتری را در بازار داشته است.

برخی مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان تصاویری به دست ما رساندند که نشان می دهد در خودروهای ساینا اس جدید کم فروشی انجام شده است. به طوری که آینه‌های بغل این خودرو متعلق به تیبا است.

جنجال جدید سایپا و خودرو جدیدش/ کلکی که سایپا به مشتریانش زد!

جنجال جدید سایپا و خودرو جدیدش/ کلکی که سایپا به مشتریانش زد!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مانیتور رو هم جدیدا از ساینا اس حذف کردند

    • حسین

      مانیتور و رینگ آلومینیومی و… حذف کردن که هیچ حالا دستگیره های بیرون و داخل و آینه بغل و… همرو قطعات تیبا انداختن. اصلا از فیلم و عکسی که سایپا برای ساینا اس منتشر کرده بود تا الان خیلی چیزاش بدتر و ضعیف تر شده، نمیدونم کجا و به کی باید شکایتمون و ببریم. اصلا جوابگو هستن؟؟؟

  • محمد دهقان

    شرکت سایپا کویک آر از نمایندگی تابا خودرو تحویل گرفتم پس‌از طیمسافت۱۲ کیلومتر مشینم خاموش میشدآمپر بنزین کار نمیکرد برگشتم نمایند که الان دوروز در حل تعمیر وهنوز تمام نشده وبه هیچ وجهاز شرکت سایپا رازی نیستم وایکاش درش میبستند

  • علی

    یه تیبا ۲ خریدم
    ۱- سیستم صوتی نداشت
    ۲- نمد کاپوت نداشت
    ۳- سینی زیر موتور نداشت
    ۴- سنسور دنده عقب نداشت
    ۵- لاستیک کفی نداشتدر این حد …!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    سلام من چندساله که ازماشینهای شرکت سایپا همه رقمش استفاده کردم ؛ مثلآ کویک دستگیره های داخل که درب را باز می کند ضعیفه که به دروغ می‌شکند
    سایناصفر خریدم کمک عقب سمت راست کلاً روغن خالی کرد!؟

  • ناشناس

    در صورتی که با این پولی که بابت این خودروهای بی کیفیت از مردم میگیرند میتوان بهترین خودرو را در همین کشورهای عربی خریداری کرد آن هم با بهترین امکانات حالا این شرکت با یک s بر روی خودرو ساینا کلی پول بیشتر از مردم میگیرد این یعنی دزدی آشگار و کسی هم پاسخگو نیست.

  • مهران

    به نظر اگر دراین دو گارخانه یعنی سایپا و ایران خودرو بجای تولید خودرو بی کیفیت و گران محصولات کشاورزی تولید میکردند هم سود بیشتری میداد و هم صادارت داشتیم و از همه مهمتر این همه منت نمیگذاشتند که چقدر ضرر میدهیم.

  • طیب king

    عادت‌کردیم‌به‌خبر‌بدشنیدن‌از‌این‌خودرو‌سازها‌

  • مخاطب

    منم ساینا اس دارم، در واقع می شه گفت هر ساینا اس با ساینا اس دیگه فرق داره، هر کدوم رو هر قطعه ای دم دستشون بوده بستن و تحویل مشتری دادن، کیفیت قطعات داغون، الان ۶ ماهه ماشین دارم تا حالا حدود ۲۰ میلیون هزینه شد واسش (گارانتی) در واقعبه قول خود سایپا نه تنها سایپا از فروش سود نکرده، همین الانش تا تحویل این خودروهای بی کیفیت و خدمات و گارانتی پس از فروشی که داره انجام میده.همینطور داره ضرر میده، جدیدا هم دچار کمبود قطعه برای گارانتی شده، الان من برای تعویض یه قطعه سنسور میل سوپاپ سه ماهه منتظرم هنوز موجودی ندارن…
    جدا از این بحث، با این نارضایتی که خودش داره بهش دامن میزنه مطمئنم به زودی آه مردم دامن گیرش می شه و ورکشست می شه.

  • حسین

    مانیتور و رینگ آلومینیومی و…. رو حذف کردن و الان هم دستگیره‌های داخل و بیرون و آینه بغل رو هم یه مدل پایین تر تیبایی انداختن، و خیلی موارد دیگه نمیدونم باید گله و شکایتمون و به کجا و به کی بگیم اصلا گوش میدن؟