کد مطلب: ۲۵۷۳۶۰

جهش ۱۳۰ درصدی درآمدهای گمرک

جهش ۱۳۰ درصدی درآمدهای گمرک

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران گفت: درآمد گمرک در سال ۹۶ بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مصوب قانون بودجه حدود ۱۳۰ درصد محقق شد.

علی رحیمیان افزود: این میزان درآمد بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده واردات و دیگر عوارض وصولی در گمرک بوده است. درآمد وصولی گمرکات از محل حقوق ورودی در سال ۱۳۹۵ به میزان ۱۷۵ هزار میلیارد ریال بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رحیمیان گفت: امسال اعتبارات خوبی در بحث زیرساخت‌ها در کشور به ویژه برای نقاط مرزی ابلاغ و تخصیص داده شده و در نظر داریم در ۲ سال آینده بحث‌های عمرانی را که در نقاط مرزی اجرایی شده، به پایان برسانیم.

وی افزود: بیشتر زیرساخت‌های گمرک در کشور عمری ۴۰ ساله دارند و از پارسال فعالیت‌ها برای ایجاد و بهبود زیرساخت‌های عمرانی به ویژه برای نقاط مرزی بیشتر شده و اعتباراتی تخصیص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران بیان کرد: ۱۵۰ میلیارد ریال در ابتدای امسال با اولویت نقاط مرزی و برای تکمیل منازل سازمانی و ساختمان‌های اداری گمرک در خوزستان ابلاغ شده است. رحیمیان ادامه داد: این مبلغ برای گمرکات بندر امام، چذابه، شلمچه، چوئبده و اروند در نظر گرفته شده است.

منبع: ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.