کد مطلب: ۵۲۷۸۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حاشیه‌های بورس امروز ۲۱ فروردین / شیب زیاد در حرکت نزولی شاخص

حاشیه‌های بورس امروز ۲۱ فروردین / شیب زیاد در حرکت نزولی شاخص

بازار سهام در جریان معاملات امروز با افت شاخص و همچنین کاهش حجم و ارزش معاملات همراه بود و حجم و ارزش معاملات در اندازه کمی ثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در جریان معاملات امروز با افت شاخص همراه بود و روند نزولی فروردین ۱۴۰۰ را در اولین روز هفته سوم ادامه داد.

شاخص بازار در پایان معاملات حدود ۹ هزار واحد افت کرد. در کنار افت شاخص بازار در جریان معاملات امروز، ارزش معاملات و حجم معاملات روند نوزلی داشتند. حجم معاملات به ۲ هزار میلیارد تومان هم نرسید و بر همین اساس بسیاری از نمادها قفل در صف فروش بودند. شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز به یک میلیون و ۲۴۰ هزار رسید.

55

همچنین نمادهای خودرویی و بانکی بیش‌ترین حجم عرضه را در معاملات امروز ثبت کردند. اما نمادهای فولاد، فملی و شستا بیش‌ترین تاثیر منفی در روند نزولی شاخص بازار را داشتند.

44

نمادهای سپاس، دامین و امینیکم بیش‌ترین حجم تقاضا و نمادهای خساپا، وتجارت و خودرو که از نمادهای بزرگ بازار و عضو سبد سهام عدالت هستند، بیش‌ترین حجم عرضه را در معاملات امروز را ثبت کردند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا کنه همین طور که سرمایه اندک مردم تو بورس خاکستر کردید عزیزانتان را با عذاب خاک کنید

    • ناشناس

      احسنت. انشاالله. ???

    • ناشناس

      انشالله

  • ناشناس

    مرغ تخم طلا (بورس)را بخاطر ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه سر بریدند

  • ناشناس

    خدا لعنتتون گنه مااعتماد کردیم پولمون گذاشتیم تو بورس ولی سرمایه ام از دستم رفت حالا ماندم بت کلی وام واقساط عقب مونده خدا کنه کرونا بگیرین بمیرین که مردم بدبخت کردن

  • محمد

    دژپسند و روحانی و بقیه دست اندرکاران که مردم بدبخت و بیچاره را فریب دادید و سرمایه ناچیزشان را بر باد دادید چگونه می خواهید در مقابل این همه آه و ناله در برابر خداوند پاسخگو باشید واقعا چگونه؟؟؟
    فقط لطفا نفرمایید که اینگونه نوسان ها (فریب ها و بالا کشیدن ها ، !!!!!!!) جز ذات بازار سرمایه است خودتان هم می دانید که اصلا توجیه خوبی نیست.

  • سیاوش

    آقای روحانی از مرداد ماه که گفتی مردم خودشونو به بورس بسپارند سیل دعای خیره که بدرقه ت میشه، ان شاالله جزای اینکار رو خودت و هر کس دیگه که تو این امر دخیل بود از خداوند خواهی گرفت

  • ناشناس

    چرا ؟؟؟