کد مطلب: ۷۵۱۱۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز ۲۸ دی ۱۴۰۱

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز 28 دی 1401

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه سهم‌های شگل، تپسی، فاذر، بگیلان و پاسا حجم مشکوک داشتند. به طوری که هر یک از آن‌ها به طور متوسط هشت تا 10 برابر میانگین حجم ماهانه خود حجم خوردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات بورس روز جاری شاخص کل توانست بار دیگر در جهت روند صعودی خود گام بردارد. از این رو این نماگر بازار با رشدی 0.12 درصدی دو هزار و 97 واحد رشد کرد و در سطح یک میلیون و 689 هزار واحد ایستاد.

همچنین دیگر نماگر بازار سرمایه که نماینده شرکت‌های کوچک است هم‌سو با شاخص کل گام برداشت و افزایش دو هزار و 539 را تجربه کرد. بر این اساس شاخص کل‌هم‌وزن در روز جاری در ارتفاع 526 هزار و 167 واحدی به کار خود خاتمه داد.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 18 میلیارد و 580 میلیون و ارزش معاملات را هشت هزار و 439 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

حجم مشکوک

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت تا 10 برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون و B نشانه میلیارد است.

حجم مشکوک 28 دی

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم شتران، شپنا و گدنا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های دی، فاذر و شتران بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

ثالوند با افزایش 20.62 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، واعتبار نیز با افت 6.99 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های شتران، شبندر و شپنا تعلق گرفت. همچنین که سهم‌های وآذر، شگل و کساپا نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای وپست، پاسا و قاسم خروج پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های وآذر، دکوثر و تکنو رقم خورد. همچنین حفارس در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد غپونه بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    توسعه ومعادن وسایپا مثل همیشه افتضا کردند