کد مطلب: ۷۳۲۱۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز ۹ آذر ۱۴۰۱

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز 9 آذر 1401

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد سهم‌های خعمرا، وبانک، مفاخر، بوعلی و وزمين حجم مشکوک خوردند. فیلترهای بورسی نیز نشان می‌دهند بپاس، وصندوق و جم خروج پول هوشمند داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی بازار امروز سهم‌های خعمرا، وبانک، مفاخر، بوعلی و وزمين حجم مشکوک خوردند. فیلترهای بورسی نیز نشان می‌دهند بپاس، وصندوق و جم خروج پول هوشمند داشتند.

شاخص کل بورس تهران در دو روز اخیر به مراتب دامنه نوسان بیشتری نسبت به روزهای ابتدایی آذرماه پیدا کرده است. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با نزدیک شدن به محدوده مهم یک میلیون و 420 هزار واحدی که به زعم کارشناسان، مقاومتی برای آن محسوب می‌شود، حرکت آرام‌تری را نسبت به روز گذشته در پیش گرفت.

بررسی معاملات امروز بازار نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوکی داشتند و به طور متوسط، 10 برابر میانگین حجم ماه خود، حجم خوردند.

حجم مشکوک

M نشانه میلیون است

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم وبانک، خودرو و خگستر بیشترین ارزش و حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فملی نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت. ساراب با افزایش 6.96 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. وسبحان نیز با افت32.31 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های وبانک، کگل و غدشت تعلق گرفت. ساینا، فتوسا و فاذر نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های ساینا، وبانک و غالبر رقم خورد. همچنین سآبیک در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد سصفها بود.

برای مطالعه بیشتر به بخش کدال تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.