خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۴۷۰۵

با حذف ارز ترجیحی در نقطه قدرت ملی قرار می‌گیریم!

با حذف ارز ترجیحی در نقطه قدرت ملی قرار می‌گیریم!

وزیر کشور گفت: بعد از اینکه از مرحله اقتصادی حذف ارز ترجیحی و توزیع عادلانه یارانه‌ها عبور کنیم، در یک نقطه جدید از قدرت ملی و اقتصادی قرار می‌گیریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حذف ارز ترجیحی چگونه کشور را در نقطه قدرت ملی قرار می‌دهد؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران، وحیدی گفت: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها، کاملا منافع روشنی دارد و این منافع روشن برای مردم کاملا ملموس است.

اولین خواسته طرح این است که عادلانه به مردم برسد. ثروتمندان تا چند برابر بیش از سایرین و بیش از کسانی که کم برخوردار بودند از یارانه استفاده می‌کردند، اما الان یارانه عادلانه می‌شود و مردم کاملاً موضوع را احساس خواهند کرد.

باید مردم را کاملا در جریان امور قرار دهیم. مردم هستند که باید بپذیرند و طرح را دنبال کنند. این اتفاق به خوبی صورت گرفت.

مسئله دیگر همراهی قوای مختلف است، به طوری که این طرح از مصوبات مجلس شورای اسلامی است و یک الزام قانونی به حساب می‌آید. ما در اجرای این طرح همراهی قوای سه گانه را داشتیم.

وحیدی ادامه داد: مسئله اول این است که باید به وفور کالا داشته باشیم و کالا به اندازه کافی در اختیار مردم باشد و این مسئله یکی از موضوعات مهم بود. باید به همه مردم بگویم که ذخایر ما به اندازه کافی است.

در روز پنجشنبه در همه اقلام به تعادل رسیده ایم، تا یکی دو روز دیگر کاملا به تعادل می‌رسیم این در حالی است که در دنیا اتفاقات دیگری می‌افتد.

وحیدی ادامه داد: میزان فراخوان‌ها خیلی گسترده است، دشمنان ما و دشمنان ملت خیلی خوب فعال هستند.

دلیل آن روشن است آن‌ها می‌دانند اگر ما از این مرحله اقتصادی به خوبی عبور کنیم که عبور خواهیم کرد، ملت ایران در یک نقطه بسیار جدیدی از قدرت ملی و قدرت اقتصادی قرار می‌گیرد. آن‌ها تلاش خواهند کرد تا این امر اتفاق نیفتد.

هیچ اقتصاددان منصفی نیست که این کار را تایید نکند، همه معتقد هستند که این کار باید انجام شود و این اصلاح باید صورت بگیرد. دشمن نمی‌خواهند که این موضوع اتفاق بیفتد، دشمن تلاش می‌کند که این اصلاح صورت نگیرد.

مردم ما با قدرت و با صلابت با همه فراخوان‌ها مقابله می‌کنند. آن‌ها در بین مردم جایگاهی ندارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا بهت یک جو عقل بدهپدر مردم دراوردید