کد مطلب: ۵۳۸۸۶۲

سخنگوی شورای وحدت اصول‌گ‎رایان مطرح کرد

آمدن رئیسی از هر زمان متحمل‌تر است

آمدن رئیسی از هر زمان متحمل‌تر است

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرده است تا این لحظه حضور ابراهیم رئیسی در انتخابات بیش از هر زمان دیگری محتمل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی شورای وحدت اصول‌گرایان در گفت وگویی توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت آرایش انتخاباتی در اردوگاه اصول‌گرایان و وضعیت مشارکت مردم در انتخابات ارائه کرده است. مهمترین محور صحبت‌های سخنگوی شورای وحدت اصول‌گریان به شرح زیر است.

-تنور انتخابات در حال گرم شدن است و دو مجموعه فعال در عرصه انتخابات یعنی مجموعه اصلاح طلبان به نمایندگی دولت و مجموعه نیروهای ارزشی و انقلابی به عنوان مخالفین دولت وارد عرصه شده اند و دولت باید نسبت به ۸ سال مدیریت کشور پاسخگو باشد و جریان مقابل نیز باید آنچه را که برای تغییر از وضع موجود به سمت وضع مطلوب در نظر دارد را اعلام کند و از برنامه هایش و گفتمانی که دارد و شعارهای انتخاباتی ۱۴۰۰ با مردم سخن بگوید.

-اگر دلخوری و عصبانیت مردم را به عنوان دلیلی محوری برای عدم حضور فعال مردم در انتخابات قبلی بدانیم از نظر ما مسبب این نارضایتی عمومی دولت است و دولت باید برای همه کوتاهی ها از مردم عذر خواهی کند.

-من نیروهای ارزشی و انقلابی را در وضعیت خلع سلاح نمی بینم، همه مجهز به تجهیزات سیاسی هستند. این آرایشی است که در هر دو طرف به چشم می خورد و هم در اردوگاه اصلاحات و هم در جبهه نیروهای ارزشی و انقلابی نامزد نهایی هنوز مشخص نشده است و نمی توان گفت در جبهه نیروهای ارزشی وضعیت به این صورت است، بلکه در آن طرف هم همین است. اما در این سو قاعدتا برای نیروهای ارزشی دو مدل ورود به انتخابات وجود دارد. مدل ۹۲ و مدل ۹۶ مشخصه. مدل ۹۲ این بود که با کاندیداهای متعددی به میدان آمدند، در ابجد خوانی سیاسی این آرایش صحنه یعنی شما به دست خودتان زمینه باخت خود را فراهم کرده اید. کاندیدای رقیب که در آغاز تقریبا هیچ زمینه ی نداشت توانست انتخابات را ببرد مدل دیگر ورود به انتخابات ۹۶ است. در مدل ۹۶ بعد از سال ها نیروهای ارزشی نشان دادند که می توانند با هم کنار بیایند و در نهایت به یک نامزد برسند اگرچه در انتخابات ۹۶ کاندیدا آنها برنده نشد ولی دو اتفاق مهم رخ داد. آن‌ها نشان دادند که می‌توانند با هم در موضوع انتخابات به یک وفاق برسند و دوم اینکه آقای رییسی با ۱۶ میلیون رای بالاترین رای یک نفر دوم در انتخابات را از آن خود کرد. رای بسیار خوبی بود، به لحاظ فلسفی می‌گویند وقتی امری یکبار اتفاق می افتد امکان حدوث دوباره‌اش وجود دارد.

-ما یا با نامزد مورد اتفاق همه به این وحدت عملی می رسیم و یا اگر به احتمال بسیار بسیار ضعیف آقای رییسی نیامدند در آن صورت باید به این نکته معتقد شویم که اردوگاه های پراکنده و متکثر شرط لازم برای شکست است. باید کنار هم قرار داشته باشیم ضمن اینکه شاید اختلاف نظری با هم داشته باشیم این اتفاق در روزهای پایانی انتخابات مجلس یازده افتاد.

منبع: خبرگزاری برنا

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرامی تجارت نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.