کد مطلب: ۴۷۵۸۰۰

قول رئیس سازمان بورس برای حفاظت از سرمایه‌های مردم

قول رئیس سازمان بورس برای حفاظت از سرمایه‌های مردم

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون در خصوص وضعیت بورس کشور خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی حدادی با اشاره به نشست امروز عصر (سه‌شنبه 18 شهریور ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در این جلسه، گزارشی از وضعیت بورس کشور ارائه کرد.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ادامه نشست نمایندگان سوالات مردم در خصوص سرمایه‌گذاری در بورس را با رئیس سازمان در میان گذاشتند.

وی بیان کرد: مقرر شد سازمان بورس تمهیدات لازم در بازار سرمایه برای حفاظت از منافع و سرمایه مردم در نظر بگیرند، در این زمینه قول‌هایی داده شد، طبق گفته رئیس سازمان بورس در هفته جاری جلساتی برای روش‌های حفاظت از سرمایه مردم در بازارسرمایه برگزار می‌شود که گزارش و نتیجه این جلسات به کمیسیون امور داخلی کشور منعکس خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد مرکز پژوهش‌های مجلس نیز گزارشی از وضعیت بورس به کمیسیون ارائه دهد تا در هفته آینده این دو گزارش در کنار یکدیگر مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شاهرخ

    یه سوال از کسانی که وارد بورس شدن۰آیا قبل از ورود به بورس هیچ تحقیقی انجام دادید؟ آیا کسی به شما نگفت این بورس خطرناک است؟ زمانی که بورس در حال بالا رفتن بود به این روزها هم فکر میکردید؟

  • علیگل

    سلام
    هم پولمان نابود شد هم خودمان
    منظور شما به کفن ودفن مردم
    می خواهید رسیدی کنید

  • ناشناس

    اگر سازمان بورس از اصل سرمایه مردم حفاظت و برگشت انرا در هر زمان که سرمایه گزار بخواهد تضمین کند هیچکس در منفی نمیفروشد و صفهای فروش تشکیل نمیشو د باید این را بصورت تبصره یا قانون ولو برای مدتی ازمایشی اجرا کنند انوقت برگشت نقدینگی از بازارهای کاذب سکه دلار و خودرو بطرف سهامداری عملی میشود چند هزار میلیلرد از پول مردم بصورت سپرده ۱۸ درصد در سال در بانکها مانده و سپرده گذار هیچ استرسی ندارد چون اصل پولش تضمین شده ازمایش اجرا کنید و نتیجه انرا ببینی

  • شیخ

    اینباراگراعتمادورضایت مردم جلب نشه برای همیشه بازارازکنترل خارج میشه ودیگه نمیتونید جمع کنید دسترنج مردم روبازیچه وشوخی نگیرید!

  • ناشناس

    کاش اصل سرمایه مردم را بیمه میکردن تا سرمایه بیشتری جذب بازار بورس شود

    • احمد. ح.آ

      سلام.
      یک طرح خرید اوراق تبعی ارائه شده ک درصورت اجراشدن چیزی شبیه بیمه است‌.
      یعنی صندوقها با اشخاص حقیقی قرارداد میبندن ک حداقل اندازه سود بانکی براشون بیمه سرمایه تشکیل بدن‌. دعا کنید ک اجرا بشه

  • ناشناس

    سلام
    من خودم تازه وارد بورس شدم همچنان هم خواهم ماند اگه یه تحقیق ساده در مورد بورس کرده بودید الان این حال و روزتون نبود عزیز من بورس دید بلد مدت میخواد آدم عاقل که نمیره خونشو بفروشه بره سرمایه کنه بورس آقا شاید سرمایه ات دو سال بخوابه همه تخم مرغارو گذاشتن تو یه سبد حالا اون سبده افتاده نشستن میزنن تو سرشون

  • مهدی

    عامو دکون سبزی فروشی هم که بزنی باید چهار روز خاک بخوری دو کیلو سبزی هم خراب کنی وگرنه راه نمی افتی اگه طاقت نداری بزن بیرون بزار بقیه کارشون را بکنن

  • ناشناس

    چرا تجارت نیوز فقط دنبال اوناییکه کامنت منفی میدن این حرکت‌ها به ضرر بورس است ودربین مردم ناامیدی ایجاد میکنه

  • ناشناس

    تمام سال هم از بورس حما یت بشه تجارت نیوز تمام امیدها رو نابود خواهد کرد ،چرا؟ چون هیچ کامنت مثبت وکارشناسی شده ای که نوید بخش بهبود بازار باشه رو پخش نمی کنه همیشه مستقیم وغیر مستقیم هدف تخریب داره

  • ناشناس

    اقای تجارت نیوز چی بنویسم که خوشت بیاد چه جوری بنویسم بورس رو نابود کنه بلکه شما پخش کنی