کد مطلب: ۵۶۳۳۹۲

جزئیات تازه از پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان

جزئیات تازه از پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل «نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۴۰۰» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل «نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۴۰۰» و همچنین پیش‌بینی اعتبار مربوط در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل، به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بررسی موارد انتقال دائم ورودی و خروجی صرفا پس از ثبت اطلاعات در سامانه «hrm.medu.ir» قابل بررسی است.

«تأیید نهایی اطلاعات ثبت شده در سامانه از سوی ستاد»، «موافقت مبدأ و مقصد»، «تخصیص کد پرسنلی به کارکنان ورودی» و «تأیید کد ملی از سوی سازمان ثبت احوال»، «صدور احکام انتقال از سوی مبدأ و مقصد به شرط عدم تعهد» و … از جمله شروط تحقق و اتمام فرآیند انتقال است ( اقتصادآنلاین ).

جزئیات نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال ۱۴۰۰ را اینجا ببینید .

آخرین خبر از ۵۰ درصد فوق‌العاده فرهنگیان

هرچند پیش از این اعلام شده بود که ۵۰ درصد فوق‌العاده فرهنگیان تنها به تعدادی از کارکنان می‌رسد اما طبق خبر جدید اعلامی از سوی وزیر آموزش‌وپروش احتمالا همه فرهنگیان شامل این طرح شوند.

چندی پیش وزیر آموزش و پرورش از هماهنگی برای استفاده فرهنگیان از ۵۰ درصد فوق‌العاده فصل دهم خبر داد.

محسن حاجی‌میرزایی با بیان اینکه هر فوق‌العاده‌ای که کارکنان دولت دریافت می‌کنند معلمان نیز باید دریافت کنند، گفته است: ۵۰ درصد فوق‌العاده فصل دهم را که همه کارکنان استفاده می‌کنند فرهنگیان نیز استفاده می کنند اما ۲۱ درصد فوق‌العاده ویژه فرهنگیان را تعدادی از افراد دریافت می‌کنند و تعدادی نیز درصد کمتری از آن را استفاده می‌کنند. اخیرا هماهنگی‌هایی با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته تا همه فرهنگیان از آن بهره مند شوند.

البته هنوز فرهنگیان منتظر اجرای این وعده هستند.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تازمانی که در جامعه تعلیم وتربیت ارزش نباشد آن جامعه درست بشو نیست وقتی مردم جامعه کارمعلم را آسان وبی ارزش ولایق حقوق کم می دانند ودلسان برای تعطیلات معلم می سوزد وتمام یادگیری وسوادشان را ارثی دانسته وحتی مستقیم بی ارزشی کار معلم را جار می زنند ،ول معطلیم حال اینکه اگر معلم واموزش وپرورشی نبود مانند نابینایان وناشنوایانی بودند که هیچ نمی توانستند بخوانند و بنویسند ویادبگیرند وانتقاد کنند ازانان که بینایشان کرده اند چه زیبا می گوید رئیس جمهور آلمان در مقابل اعتراض پزشکان در مورد افزایش حقوق که انتظار نداشته باشید حقوق شما از کسانی که شمارا به این موقعیت رسانده آمد بیشتر باشد ،یادجوامع شرق آسیا کره،چین وسنگاپور که در تعلیم وتربیت سرممایه گذاری کردند وچه شد وماهنوز برسر بخور و نمیر یکدیگر جدا وبحث وحسادت ووو…..داریم واقعا دل آدم آتش می گیرد…..

    • مجید

      بسیار عالی بخدا منم نظرم اینه

    • عادل

      انشاالله که درآمد همه مردم زیاد شود. هیچ وقت شغل خود را با همدیگر مقایسه نکنید. مشکل مملکت ما اینه که درآمد به ریال است ولی مخارج به دلار. هر شغلی سختی خود را دارد. ولی من بعد28 سال معلمی هنوز مستاجر هستم در شهرها حقوق کارمندی بخور و نمیره. دولت تا زمانیکه درآمد را مثل مخارج به دلار حساب نکنه اوضاع همینه. کلید حل مشکلات یک کشور تعامل با دنیا در جهت منافع ملی است. متاسفانه تا تفکر سیاسی کشور بسته و مغزهای زنگ زده مدیر و وزیر باشند پیشرفت شعاری بیش نیست.

  • ناشناس

    سایر ادارات برای کارمندانشان هزار کار می کنند کسی نمی فهمد اما اموزش و پرورش کاری که معلوم نیست اتجام بشود و یا چندرغاز می خواهد اضافه کند همه عالم می فهمند

  • ناشناس

    چرا مگر چی گفتم؟ حقیقت تلخ است!

  • مهدی

    من باورنمیکنم

  • فرح

    دوزار پول میخواید اضافه کنید انقدر جار نزنید حداقل

  • ناشناس

    اول بدید بعد محاسبه کنید
    با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه کاکو

  • ناشناس

    نظری ندارم هرچی حقوق دادن میگیرم ندادن نمیگیرم باید کار جهادی انجام بدیم همه چیز توی پول نیست

    • ناشناس

      اول سلام باید خدمت شما عرض کنم که ۹۵ درصد مساعل با داشتن پول زیاد حل میشود درس تاریخ را حتما خوانده ای کدا م پیامبر که منتخب اهورا مزدا بوده و از جانب او انتخاب شده آیا فقیر بوده ؟ آیا سواد نداشته وبیسواد بوده؟آیا عقل خود را پرورش نداه؟آیا تن خود را تمیز وسالم نگه نداشته؟ و هزاران آیای دیگر؟؟.. تمام این کاراها واعمال نیاز به پرورش وآموزش ودارایی مالی فراوان دارد و ختم کلام موفق باشید☝️

  • ناشناس

    اگرخداکمک‌کنددولت سیزدهم بتواند تورم را درحالت تحریم مهارکند خود به خود حقوق ها هم جوابگوی این وضع کنونی خواهدبودمردم هم باید ازاسراف پرهیزکنند وامانتدارخوبی باشند.

  • ناشناس

    تا به دولت جدید رسید همه قناعت پیشه کردین

    • ناشناس

      می‌خوام جواب متن بالایی رو بدم من یه کارگر هستم دیپلم هم دارم شما یک روز بیایید جا ما من یکسال میام جای شما از شما هم بهتر درس میدم شما کارمندا کلا نفستون از جای گرم در میاد خبر از ظلم بیحدی که داره به ما کارگران میشه ندارید تازه اگه دولت بخواد حقوق شما رو افزایش بده باید به زور ازما بگیره و حاصل دست رنج مارو بده به شماها

  • ناشناس

    معلما با اسون ترین شغل وهمیشه تعطیل بیشترین حقوق میگیرن ولی نظامی ها که سخترین شغل دارن و جونشون کف دست میزارن نصف حقوق معلما نمیگیرن این انصافه؟

    • ناشناس

      اگه معلما تامین باشند دیگه خطری جان شما را تهدید نمیشود و در واقع شما و قضات بیکار میشید

    • ناشناس

      سلام عزیزم لطفا برای امتحان هم شده. یک روز تشریف بیاورید مدرسه و سه زنگ یک کلاس را اداره کن ولی حق هیچ گونه تنبیه و اخراج و ….نداریبچه یتیم .مریض سرطانی .بیمار اعصاب .فرزند معتاد فرزند طلاق و …هم تو هر کلاس هست
      تو یک و نیم ساعت علاوه بر درس باید همه ی این عزیزان را هم امیدوار نگه داری