کد مطلب: ۷۲۱۹۱۷

حق اولاد بعد از ترمیم حقوق چقدر شد؟

حق اولاد بعد از ترمیم حقوق چقدر شد؟

اگر شورای نگهبان لایحه ترمیم حقوق را نهایی کند، از ماه آینده افزایش حقوق برای کارمندان و بازنشستگان اجرا می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: انتظار داریم با توجه به نظر نهایی شورای نگهبان درباره لایحه ترمیم حقوق ، از ماه آینده افزایش حقوق برای کارمندان و بازنشستگان لحاظ شود.

به نقل از ایسنا، محمد حسن آصفری درباره آخرین وضعیت لایحه ترمیم حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری، بیان کرد: برای افزایش حقوق بازنشستگان یک سقف حداقلی ۹۰۰ هزار تومانی لحاظ شده است که حداکثر تا ۲ میلیون تومان قابل افزایش است، به عبارتی دیگر حداقل افزایش حقوق بازنشستگان ۹۰۰ و حداکثر افزایش حقوق آنها ۲ میلیون تومان است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین برای کارمندان دولت نیز حداقل افزایش حقوق ۱ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و حق اولاد در افزایش حقوق ها بالغ بر صد درصد افزایش یافته است، به ازای همسر نیز مجددا افزایش ۵۰ درصدی لحاظ خواهد شد، ۳ هزار امتیاز نیز برای کارکنان دولت لحاظ خواهد شد که باید آئین نامه آن ابلاغ شود. نهایتا ۲/۵ الی ۳ میلیون تومان افزایش حقوق برای کارمندان دولت اعمال خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نهایتا ۲/۵ الی ۳ میلیون تومان افزایش حقوق برای کارمندان دولت اعمال خواهد شد.
    لطفا مستندات و مصوبه مطلب فوق را هم بگذارید.

  • ناشناس

    چرا بلوف می زنی؟ یک میلیون به اضافه دویست هزار تومان حق تاهل به اضافه حق اولاد دویست هزار تومان (با دو فرزند) می شود یک میلیون و چهارصد البته بدون کسر بیمه و مالیات.