کد مطلب: ۲۹۳۵۹۶

حمایت بانک سامان از توسعه دانش و تحصیل کودکان

حمایت بانک سامان از توسعه دانش و تحصیل کودکان

بانک سامان در هفتمین سال همکاری و همیاری با بنیادکودک، کمک‌هزینه تحصیلی و آموزشی ۱۰۴ آینده‌ساز کشورمان را پرداخت کرد.

فرشته ضرابیه مسئول امور خیریه بانک سامان در گفتگو با «سامان رسانه» بااعلام این خبر گفت: بانک سامان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک، برای حمایت از توسعه دانش و تحصیل کودکان به‌ویژه در مناطق محروم، از سال ۱۳۹۰ حمایت از ۱۰۴ دانش‌آموز با استعداد کم‌برخوردار در سراسر ایران را بر عهده‌ گرفت که تاکنون ادامه یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز،مسئول امور خیریه بانک سامان تصریح کرد: از مجمع دانش‌آموزان تحت حمایت بانک، ۲۱ نفر به دانشگاه راه یافتند و با آسودگی‌خاطر مشغول به تحصیل هستند. ضرابیه تاکید کرد: بانک‌سامان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، ساخت مدرسه، کتابخانه عمومی و خانه بهداشت را در دستورکار خود قرار داده که در مناطق مختلف و عمدتا محروم استان‌های مختلف کشور ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: بانک سامان در حال حاضر ساخت دو واحد آموزشی در شهرهای یزد و سرپل‌ذهاب و مرکز فوریت‌های پزشکی شهر سرپل‌ذهاب را در دست اجرا دارد. گفتنی است، بنیاد کودک موسسه خیریه‌ بین‌المللی مردم‌نهادی است که با اهدافی انسان‌دوستانه فعالیت خود را ۲۴ سال پیش آغاز کرده و تاکنون از ۱۴ هزار دانش‌آموز و خانواده‌هایشان حمایت کرده است و در حال حاضر، بیش از ۱۰هزار دانش‌آموز با استعداد کم‌برخوردار را در سراسر ایران تحت حمایت دارد.

منبع:روابط عمومی بانک سامان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.