کد مطلب: ۶۲۵۶۵۹

سخنگوی دولت

خبر خوش دولت درباره پرداخت سود سهام عدالت چیست؟

خبر خوش دولت درباره پرداخت سود سهام عدالت چیست؟

سخنگوی دولت با اشاره به اخبار خوش در ایام دهه فجر از ناحیه دولت، افزود: همانگونه که اعلام شد ان شاءالله توزیع پرداخت سود سهام عدالت را تا پایان امسال خواهیم داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خبر خوشی که دولت وعده آن را در ایام دهه فجر داده بود چیست؟

به نقل از مهر ، سخنگوی دولت با اشاره به اخبار خوش در ایام دهه فجر از ناحیه دولت ، افزود: همانگونه که اعلام شد ان شاءالله توزیع پرداخت سود سهام عدالت را تا پایان امسال خواهیم داشت و تا پیش از پایان اسفند ماه مبلغ سود سهام عدالت در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت و امسال بیش از دو و نیم برابر بیشترین سودی است که تا کنون پرداخت شده است و به ازای هر سهام دار بین ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان سود پرداخت خواهد شد. اگر از گروه اول باشند که از ناحیه دولت پرداخت شده باشد، یک میلیون تومان هزینه سود خواهد بود.

احتمال حضور رئیس‌جمهور در مجمع سران اوپک گازی

بهادری جهرمی در رابطه با اینکه تا پایان سال رئیس جمهور چند سفر به خارج از کشور و با چه اهدافی خواهد داشت؟ گفت: دولت از هیچ فرصتی برای نقش آفرینی در اجلاس های جهانی و منطقه ای فروگذار نخواهد کرد. دیدارها و سفرهای دوجانبه ای در پیش خواهد بود، دعوت از رئیس‌جمهور برای شرکت در مجمع سران اوپک گازی صورت گرفته است و احتمال حضور رئیس جمهور وجود دارد.

سلامت مردم اولویت دولت است

وی افزود: باید از تجارب دو سال گذشته و تأثیراتی که در اقتصاد و آموزش داشته‌ایم استفاده شود. ستاد کرونا بسیاری از تصمیم گیری ها را به ستادها و مسئولان استانی واگذار کرده و با توجه به شرایط منطقه صلاحیت ها واگذار شده است. تصمیم گیری ها در سطح ملی مانند اعتکاف و سایر تجمعات هم اعلام شد. در رابطه با راهپیمایی ۲۲ بهمن هم در شهرهای قرمز و نارنجی اتخاذ تصمیم شد. از ابتدا نشان داده‌ایم سلامت مردم اولویت دولت است. از مردم می خواهم تزریق دوز سوم را جدی بگیرند. اگر مسیر پیش‌بینی شده را با هم پیش رویم بر سویه‌های مختلف فائق خواهیم آمد.

نگرانی برای تامین ذخایر موجود در شب عید نداریم

سخنگوی دولت در رابطه با تدبیر دولت نسبت به افزایش قیمت برخی کالاها با توجه به نزدیکی به ایام شب عید، بیان کرد: برای میوه و کالاهای اساسی شب عید، تدابیر لازم در ستاد تنظیم بازار اتخاذ شد و سازمان تعاونی روستایی با همکاری سازمان میوه و تره بار شهرستان ها متولی تامین میوه شب عید شدند و هیچگونه نگرانی برای تامین ذخایر موجود در شب عید نداریم. نظام توزیع هم پا به پای این متولیان مدیریت شده پیش می رود.

توافق خوب با تضمین کافی قطعا در دسترس است

وی در رابطه با خبری که بامداد جمعه مبنی بر لغو برخی تحریم های آمریکا منشر شد، گفت: هیچ تغییری در سیاست ایران اتفاق نیافتاده و نخواهد افتاد و توافق موقت در دستور کار ایران نیست و نخواهد بود. پیش از این هم اعلام کردیم توافق خوب با تضمین کافی قطعا در دسترس است و دولت ایران با جدیت مصمم است تا به نتیجه موثر برسد و طرف مقابل نیز باید در عرصه اقدام و عمل همین موارد را نشان دهد.‌

تورم «یک‌شبه» صفر نمی‌شود

بهادری‌جهرمی افزود: در ابتدای تشکیل دولت با تورم های ۶۰ درصدی مواجه بودیم و این یعنی بیماری مزمن ریشه دار. اگر انتظار داریم این تورم یک شبه صفر شود امکان پذیر نیست. درمان این بیماری نیازمند زمان است. ما هنوز بر مبنای بودجه ریزی دولت قبل پیش رفته ایم اما با این وجود کنترل بازار و مقابله با گران فروشی را با گذشته بررسی و نتیجه آن را در رسانه ها منعکس کنید.

وی در رابطه با اجرای آزمایشی طرح سمیه بندی بنزین در کیش هم، تصریح کرد: پیش از این من و وزیر اقتصاد اعلام کردیم که این طرح قرار است به صورت پایلوت در کیش و قشم اجرا شود و آن زمان نیز در مرحله برنامه ریزی های اجرایی بود. در همین زمینه برنامه ریزی های اجرایی متعددی صورت گرفت و زیر نظر وزارت اقتصاد و با همکاری وزارت نفت و دستگاه های مرتبط کار پیش خواهد رفت.

دولت بار مالی لایحه رتبه‌بندی را پذیرفت

سخنگوی دولت در رابطه با لایحه رتبه بندی معلمان و بار مالی مصوبه که از سوی مجلس به این لایحه اضافه شده است، گفت: در رابطه با اظهار نظر های مجلس من نباید پاسخگو باشم و گزارش مرکز پژوهش ها با پیشنهادهایی همراه بوده است. علی رغم اینکه این لایحه بدون کار کارشناسی در روزهای پایانی دولت قبل به مجلس تقدیم شده بود اما این دولت، با متن لایحه دولت قبل عیناً موافقت کرد و بار مالی آن را پذیرفت و باید دید و منتظر بود که مجلس چه راه حلی برای طراحی ساز و کار مناسب با پشتکار مناسب برای حل مشکلات معلمان عزیز تدبیر خواهد کرد.

آخرین اخبار جامعه تجارت‌نیوز را از صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بیست تومن دیگه ازش کم شد :))
    تا عید فکر نکنم چیزی ازش بمونه

    • ناشناس

      واقعا که؛ اگر یه نگاه کنیم فقط دقیق مردم ما البته قشری که ماهستیم.،دلخوش کردیم به این وعده های الکی که فقط سرگرم باشیم…خدایا شکرت. داخل کشوری زندگی میکنیم که پراز سرمایه است. یعنی خاکش از طلا هم با ارزشتر.اونوقت منو تو باید دنبال این سود سهام و وام فلان برای که‌ بتونیم نفس بکشیم……

  • ناشناس

    حالم إز أین دولتم بهم میخوره شصد تومن شد پانصد پنجاه الانم شد پانصد سی یعنی فردا وزیر بهداشت میگه سود سهام میشه چهار صد تؤمن یعنی خااااااااااک

  • میلانی

    زمان دقیق رااعلام کنید

  • ناشناس

    تکلیف اونایی که یه ساله فروختن و هیچ پولی نگرفتن چیه؟یه ریالم نگرفتن الانم سود نمیدن،خاک بر سرتون

  • ناشناس

    تکلیف کسایی که پارسال هیچ سودی دریافت نکردن چی میشه امسالم حتما نمیدن

  • ناشناس

    ایران اگه ۵۰۰ بدهد
    تا پونصد سال صبح به صبح تبلیغ میکند های دادیم

  • سیدمحمدطباطبایی

    مایکسال ونیم قبل سجامی شدیم وحدود۲۰۰هزارتومن ازمون گرفتند . هنوزیک ریال هم بابت سودسهام عدالت دریافت نکرده ایم . چراوضع مبادی پرداخت کننده اینقدرنابسامان است؟ایا امسال به ماسودسهام میدهندیامثل سال گذشته حقمان پایمال میشود.

  • سیدمحمدطباطبایی

    مایکسال ونیم قبل سجامی شدیم وحدود۲۰۰هزارتومن ازمون گرفتند . هنوزیک ریال هم بابت سودسهام عدالت دریافت نکرده ایم . چراوضع مبادی پرداخت کننده اینقدرنابسامان است؟