کد مطلب: ۶۰۳۰۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای سهامداران خپارس

خبر مهم برای سهامداران خپارس

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت پارس خودرو با نماد خپارس مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات را دریافت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت پارس خودرو با نماد خپارس مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را دریافت کرد.

طبق این اطلاعیه و بر اساس توافق صورت گرفته با شرکت سایپا در تاریخ ۱۱ آذرماه، نرخ حق‌الزحمه تولید هر دستگاه کوئیک معمولی و ساینا از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. این تغییر از ابتدای سال ۱۴۰۰ اعمال می‌شود.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۰ شرکت پارس خودرو طی عملکرد یک ماهه در مدت زمان ذکر شده بیش از ۱۷۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشته است.

شرکت پارس خودرو با سرمایه ثبت شده بیش از ۱۱ هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان طی عملکرد ۸ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰بیش از چهار هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۴ درصد رشد داشته است.

نماد خپارس از ۶ آذرماه و به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر حداکثر تا تاریخ ۱۷ آذر ماه تعلیق شده است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توافق نشد. دلار 30هزار.بازار از فردا صعودیه.
    مفت سهام با ارزشتنو با افت 80درصدی ریزش نفروشید. الان وقت فروش نیست بهترین فرصت برای خرید تو این قیمتها هستش

    • ناشناس

      دیگر با دلار ۳۰ تومان بورس رشد چندانی نخواهد کرد چون اولا باید رشد دلار در حد چند هزار تومان باشد تا یک حرکت مقطعی کوتاه مدت به بورس بدهد که آن هم دوام چندانی نخواهد داشت چون رشد قیمت دلار به مرور زمان هزینه های شرکت ها (حقوق پرسنل، هزینه های عمرانی، بدهی شرکت ها و…) را هم بالا می برد و حاشیه سوددهی شرکت ها را پایین آورده و ارزش سهامشان رشد چندانی نخواهد کرد.
      بورس باید بر مبنای “عملکرد شرکت ها و رفتار سهام دارانشان”
      رشد کند که الحمد ا… سوددهی و افزایش سرمایه شرکت ها نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشته می ماند رفتار سهام داران که اگر اولا) با هر خبری فروش هیجانی نکنند در ثانی) سهام داری کوتاه مدت را کنار بگذارند تا شرکت ها مجال استفاده بهینه از پول های ورودی را بدست آورند و مبادلات تجاری و مالی خود با شرکای داخلی و خارجی را گسترده تر کنند، قطعا ارزش سهامشان رشد بهتری خواهد کرد و شاخص بورس به یک رشد معقول و منطقی با بازدهی ۲۰ تا ۳۰ درصدی در پایان سال خواهد رسید.

    • ناشناس

      بابا الان یه سال ونیم هستش دوروز خودشون مثبت میکنن سه روزمنفی سهمهایی خریدم شش هزارودویست الان هزارتومان شده چقدرصبرکنیم به سرمایه خودمون برسیم اون زمان ماشین تی یو فایو ۱۲۸میلیون بود ببین الان چقدرقیمتشه فقط وفقط دزدی میکنن واسلام

  • ناشناس

    بله فردا موثبت،اما پس فرداهاش مونفیو،

  • م

    خاهشا پول فروش سهام پاریز کنید از سال ۹۹ فروختیم خبری نیست واریزی #مسعولان

  • محمد

    ای داد بیداد مردم بیچاره شدن

  • راهححن

    بنده بیشتر تکنیکال هستم لذا:
    بورس حمایتشو از دست داد و احتمالاً روی ۱۳۰۰۰۰۰ کف‌سازی و نهایتاً برگشت داشته باشد اگرچه یکی دو مثبت کوچک هم بعید نیست با توجه به اینکه از اوایل امسال بورس تهران سعی داشته روال مثبت و منفی خودش رو تا حد ممکن با بازارهای جهانی بورس مثل نزدک هماهنگ کند.
    در مورد دلار بنده معتقدم در سی تومان یا کمی بیشتر ممکنه رنج بزنه و بعد بیاد پایین و همه این سیاست های صرافیها و بانک مرکزی هم به همین خاطر هست.