خبر مهم:

کد مطلب: ۶۲۸۹۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای سهامداران فسبزوار

خبر مهم برای سهامداران فسبزوار

مجمع عمومی شرکت پارس فولاد سبزوار با نماد فسبزوار پس از بسته شدن نماد به دلایل نامشخص لغو و اکنون با رنج منفی معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار بود امروز مجمع عمومی شرکت پارس فولاد سبزوار با نماد فسبزوار امروز برگزار شود، اما در ساعات پایانی روز ۲۵ بهمن ماه، پس بسته شدن نماد این مجمع لغو شد.

بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده فسبزوار در کدال، مجمع عمومی عادی سالیانه روز شنبه ۳۰ بهمن ماه برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری آن نیز در آینده اعلام خواهد شد.

این نماد امروز با رنج منفی در بورس معامله می‌شود که عامل اعتراض بسیاری از فعالان بازار سرمایه نسبت به این موضوع شد. چراکه شرکت پارس فولاد سبزوار علت لغو مجمع را در اطلاعیه خود نیاورده است.

همچنین فسبزوار در سال مالی منتهی به آذر ماه توانست ۲۵۹۶ میلیارد تومان سود خالص برابر ۶۴۹.۱ تومان به ازای هر سهم شناسایی کند که در مقایسه با سال مالی قبل رشد ۱۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

شاخص کل بورس تا ساعت ۱۱ رشد ۶۷۴ واحدی داشت و به یک میلیون و ۲۸۳ واحد رسید. شاخص‌ هم‌وزن با افزایش ۰٫۰۵ درصدی مواجه شد.

اعتراض فعالان بورسی به لغو مجمع فسبزوار

یک فعال بورسی در توییتر نوشت: «فسبزوار مجمع داره حقیقی‌ها به شدت استقبال می‌کنند چون سود تقسیمی خوبی داره. ساعت ۱۲:۳۰ باید بسته شه در حال صف خرید شدنه. ساعت ۱۲:۲۰ یک دفعه میگن مجمع عمومی لغو شده! چه کسانی با خبر بودند؟ سازمان نظارتی کجاست؟»

فردی دیگر درخصوص لغو مجمع فسبزوار توییت زد: «‏به این شرکت خوشبینم»

«‏هنوز به نتیجه نرسیدم که چرا حاشیه سود ناخالص ‎فسبزوار بالاست. گندله رو میگیره تبدیل می‌کنه به آهن اسفنجی و بریکت. اینها باهم خیلی تفاوت ندارن ، مگر اینکه گندله براش ارزون افتاده باشه. حالا هم مجمعش لغو شد کمی عجیب نیست!»

یک فعال بورسی دیگر نوشت: «‏‎فسبزوار دوشنبه چهار درصد مثبت شد و حالا ۳ درصدشو پس گرفت»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • دانای کل

    برای حل مشکل بورس باید ساعت معاملات را به زمان ظهر انداخت آخه چه کسی نهار نخورده معامله بورسی می کند.

    • ناشناس

      با اختلاف بهترین نظری بود که تا الان خوندم

    • ناشناس

      شما خودت ناهار خوردی؟?

    • ناشناس

      با این روند ساعات کاری به۶ غروب میرسه و بعدها به ۱۲ شب و بعدش دو باره به ۶ صبح???????

  • ناشناس

    بورس در آستانه رشد شاااااااارررررپپپپپپیییییی است سهام حقیقی ها نفروشید زودتر به نتیجه میرسه

  • ناشناس

    باسلام
    نحوه دریافت سودسالانه به چه صورت واریز می شود آیا ممکن است سود سالانه را هم توسط ناظر درهمان نماد خریداری شود بجای پرداخت نقدی به فرد حقیقی به به سهام اضافه شود اینجانب مواقت خخودرا برای سهام فسبزوار اعلام می کنم .حیدرانصاری اراک

  • ناشناس

    سود سهام توسط ناطر سهام خریداری شود.امکان دارد اابته منظورم افراد حقیقی که تعداد سهام آنها کم است .سود به سهام اضافه شود .انصاری اراک