کد مطلب: ۴۸۰۵۲۱

خرید اینترنتی عطر و ادکلن اورجینال با تخفیف ویژه

خرید اینترنتی عطر و ادکلن اورجینال با تخفیف ویژه

فروشگاه عطر و ادکلن عطر افشان، که بیش از یک دهه فعالیت در فروش اینترنتی عطر و ادکلن اصل دارد، به صورت روزانه تخفیفات ویژه‌ای را برای عطرهای برند خود در نظر گرفته است.

تحریم‌ها و افزایش روز به روز گرانی‌ها تاثیر خود را بر روی بازار عطر و ادکلن هم گذاشته است و چه بهتر که در این بازار نابسامان بتوانیم، عطر و ادکلن مورد علاقه خود را از یک فروشگاه معتبر با تخفیفات ویژه روزانه تهیه کنیم.

فروشگاه عطر و ادکلن عطر افشان ، که بیش از یک دهه فعالیت در فروش اینترنتی عطر و ادکلن اصل دارد، به صورت روزانه تخفیفات ویژه‌ای را برای عطرهای برند خود در نظر گرفته است. با مراجعه به سایت atrafshan.ir می‌توانید پیشنهادات ویژه ، تخفیفات فصلی و روزانه را مشاهده کنید.

عطرافشان ، برای تمامی محصولات خود اطلاعات کاملی وارد کرده است که این ویژگی علاوه بر فراهم کردن امکان یک انتخاب آسان، امکان مقایسه مشخصات عطرها با کمپانی اصلی را برای شما فراهم کرده است. ما با فراهم کردن امکان جستجو پیشرفته عطر به تفکیک نت‌های عطر، گروه بویایی، عطار، کمپانی مادر، زمینه فعالیت برند، سال تولید و کشور سازنده برای انتخاب عطر مناسب طبع و سلیقه شما در کنارتان هستیم. لازم به ذکر است روزانه کاربران زیادی در سایت ثبت‌نام و در خصوص محصولات عطرافشان با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند و در 10 سال پیش تاکنون بیش از ۵۰ هزار نقد و نظر و ‌‌بررسی توسط کاربران در سایت ثبت شده است.

اما عطر افشان علاوه بر تخفیفات ویژه روزانه عطر و ادکلن شرایط ویژه دیگری را نیز برای عاشقان عطرهای برند فراهم کرده است. بیایید در ادامه این مطلب این شرایط را با هم بررسی کنیم.

برخی از ما در انتخاب عطر به نوعی تنوع‌طلب هستیم و ترجیح می‌دهیم به جای استفاده تکراری از یکی دو تا عطر در طول فصل از تنوع عطرهای بیشتری استفاده کنیم و یا حتی آنقدر مصرف عطر ما زیاد نیست که چند شیشه عطر را ظرف چند ماه استفاده کنیم. اما راهکار ما برای این دسته از افراد چیست؟ عطر افشان عطرهای برند اصل خود را به صورت سمپل در اندازه های حدوداً 1 میل یا عطرهای مینیاتوری با تخفیفات ویژه در اندازه‌های 3 تا 15 میل عرضه کرده است. اطمینان خاطر داشته باشید که این عطرها همان عطرهای اصل هستند و تنها میزان آنها کمتر است.

ویژگی‌های خرید اینترنتی عطر و ادکلن از فروشگاه عطرافشان

_ در عطرافشان فقط عطرهای اورجینال به فروش می‌رسد و هرگز در این فروشگاه عطر تقلبی نخواهید دید.

_ محصولات با قیمت‌های بسیار مناسب نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی به فروش می‌رسند.

_ محصولات اصل در حجم کمتر و قیمت مناسب‌تر به فروش می‌رسند.

_ ارسال کلیه سفارشات بالای 150 هزار تومان به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

_ امکان پرداخت درب منزل ویژه شهر تهران و ارسال سفارشات غیر شهر تهران از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد و درب منزل تحویل می‌شود.

_ امکان ارسال ۲ ساعته ویژه شهر تهران در این فروشگاه امکان‌پذیر می‌باشد.

_ عطرافشان تمامی محصولات خود را با ضمانت کالا به فروش می‌رساند.

_ جهت اطمینان خاطر مشتریان، امکان برگشت کالا تا ۷ روز طبق قوانین فروشگاه وجود دارد.

همین حالا وارد سایت atrafshan.ir شوید و پرفروش‌ترین عطرهای برند روز دنیا را با تخفیفات شگفت‌انگیز تهیه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.