کد مطلب: ۵۱۹۸۱۵

خرید با بهترین قیمت از سایت قیمت تشک

خرید با بهترین قیمت از سایت قیمت تشک

برای انتخاب تشک موارد متفاوتی را باید مد نظر قرار داد و همیشه تشک گران قیمت‌تر تشک بهتری نیست و برای بررسی خوب و بد بودن تشک فقط قیمت تشک را نباید ملاک قرار داد.

تشک رویا

شرکت تشک رویا یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های تشک در ایران می‌باشد که قیمت تشک‌های شرکت رویا به دلیل تولید مواد اولیه تشک‌ها در خود شرکت رویا مناسب و مطلوب نسبت به کیفیت تشک‌های تولیدی شرکت رویا نسبت به سایر شرکت‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. لیست قیمت تشک رویا را در لحظه در سایت قیمت تشک مشاهده نمایید.

تشک‌های شرکت رویا در سه دسته‌ی بونل، اولترا و مدیکال می‌باشند.

تشک‌های فنر متصل بونل

سری تشک‌های فنر متصل تولیدی شرکت رویا سری تشک‌های بونل نامگذاری شده است. این تشک‌ها فنرهای متصل دارند و شما می‌توانید با توجه به وزن خود مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

مزیت تشک‌های فنر متصل بونل رویا قیمت مناسب، حالت‌گیری طبیعی بدن، کیفیت بالا و دوام خوب و ضمانت کیفیت شرکت رویا می‌باشد که خرید این سری تشک‌ها می‌تواند برای شما تجربه‌ی خریدی خوب رقم بزند.

سری تشک‌های فنر منفصل شرکت رویا سری تشک‌های اولترا نامگذاری شده است. این تشک‌ها فنرهای جدا از هم دارند و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود تشک مناسب خود را خریداری کنید.

مزیت تشک‌های فنر منفصل اولترا جدا بودن فنرها و عدم انتقال لرزش به قسمت‌های دیگر تشک، کیفیت بالا، دوام خوب، ضمانت کیفیت شرکت رویا و حالت‌گیری خوب فنرها و حفظ حالت طبیعی ستون فقرات بر روی تشک‌ها می‌باشد.

سری تشک‌های طبی و اسفنجی رویا سری تشک‌های مدیکال نامگذاری شده است. این تشک‌ها بدون فنر های متصل و منفصل طراحی و ساخته می‌شوند که درجه سفتی بالایی دارند و برای افراد دچار دیسک کمر و سنگین وزن تشک‌هایی خوب و انتخابی مناسب محسوب می‌شوند.

کیفیت بالای اسفنج های تولیدی، درجه سفتی بالای تشک‌ها و ضمانت کیفیت شرکت رویا جزو مزیت‌های این سری تشک‌ها محسوب می‌شوند‌

۰۹۱۲-۹۵۳-۱۶۲۳

بهترین قیمت را از ما بخواهید

تشک | محافظ تشک

IMG 20210307 095617

برای مشاوره و بررسی شرایط خود می‌توانید به رایگان از ما مشورت بگیرید. تجربه‌ی خوب شما از خرید تشک باعث خوشحالی ماست.

یکی دیگر از موارد افراد با وزن بالا هستند که تشک‌های با درجه سفتی بیشتر از حد معمول باید انتخاب کنند.

تشک‌های نرم باعث گود افتادن کمر و ایجاد درد در ناحیه کمر می‌شوند و هنگام بیداری صبح حس درد و خستگی در کمر ایجاد می‌شود. همینطور تشک‌های خیلی سفت باعث عدم ایجاد حالت طبیعی ستون فقرات شده و به مفاصل و ماهیچه‌های کمر فشار منتقل می‌کند که منجر به آسیب و درد و خستگی می‌شود.

بهتر این است که تشکی مناسب وزن و شرایط خود انتخاب کنید

یکی دیگر از موارد انتخاب تشک وجود تفاوت‌های خاص در برخی تشک‌ها همچون مموری فوم، سل پاکت یا میکرو فنرها، لایه‌های خنک کننده، پارچه‌های خاص و یا تشکچه‌های اسفنجی جداگانه که روی تشک قرار می‌گیرند می‌باشد که طبیعتا در قیمت تشک‌ها تاثیر گذارند.

IMG 20210307 095640

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب از باسابقه‌ترین و بهترین تولیدکننده‌های تشک در ایران می‌باشد.

شرکت تشک خوشخواب تشک‌های با تنوع بالا و مناسب برای افراد با شرایط مختلف تولید می‌کند که از بهترین تشک‌ها و با کیفیت‌ترین تشک‌های بازار محسوب می‌شوند.

تشک‌های فنر منفصل شرکت تشک خوشخواب همچون تشک‌های مدل سوپرکلاس سافت، سوپر کلاس هارد، سوپر استار و … جزو بهترین تشک‌های فنر منفصل که از کیفیت ساخت و طراحی مناسب هستند برخوردارند.

همینطور تشک‌های فنر متصل شرکت خوشخواب مانند تشک‌های طبی فنری، آناهیتا، فرست کلاس و … از بهترین تشک‌ها هستند که مشتریان گذشته‌ی آنها پس از استفاده سال‌ها از این تشک‌ها همچنان رضایت دارند.

شرکت تشک خوشخواب برای افراد دچار دیسک کمر و افراد با وزن بالا تشک آلینا طبی را طراحی و تولید کرده که تشکی بسیار مناسب و خوب با رضایت مشتریان سابق می‌باشد.

برای مشاوره و بررسی شرایط خود می‌توانید به رایگان از ما مشورت بگیرید. تجربه‌ی خوب شما از خرید تشک باعث خوشحالی ماست.

همچنین شما می‌توانید از برای حفاظت و بهداشت تشک‌های خود محافظ تشک نیز بخرید برای خرید بهترین محافظ تشک‌ها و بهترین قیمت‌های آن به صفحه محافظ تشک در همین لینک رفته و اطلاعات آنها را مشاهده نمایید.

چطور تشک مناسب برای خودم بخرم؟

برای انتخاب تشک موارد متفاوتی را باید مد نظر قرار داد و همیشه تشک گران قیمت‌تر تشک بهتری نیست و برای بررسی خوب و بد بودن تشک فقط قیمت تشک را نباید ملاک قرار داد.

یکی از مواردی که هنگام انتخاب تشک باید مد نظر قرار دهید این است که دچار دیسک کمر هستید یا خیر؟

افرادی که دچار دیسک کمر هستند باید تشک‌هایی سفت که حالت‌گیری مناسبی نیز دارند انتخاب کنند که اغلب تشک‌های بدون فنر گزینه‌های مناسبی هستند و باید بین یک تشک تمام اسفنجی خریداری کنند.

تشک رویا برای افراد دچار دیسک کمر سری تشک‌های مدیکال را تولید کرده که بیشتر تمام اسفنجی هستند.

تشک خوشخواب نیز تشک آلینا طبی برای این افراد توصیه می‌شود که تشکی بدون فنر می‌باشد.

البته باید خاطرنشان شد در افراد با وزن کم و دیسک کمر خفیف می‌توان از تشک‌های فنری با درجه سفتی بالا نیز استفاده کرد که اگر دچار گودی کمر هم باشند گزینه‌ای مطلوب‌تر گاهی به شمار می‌آید که برای مشاوره و بررسی شرایط خود می‌توانید به رایگان از ما مشورت بگیرید. تجربه‌ی خوب شما از خرید تشک باعث خوشحالی ماست.

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید تشک باید بررسی کنید این است که دچار گودی کمر هستید یا خیر؟

افراد مبتلا به گودی کمر بر خلاف افراد مبتلا به دیسک کمر نباید تشک‌های با درجه سفتی خیلی بالا که معمولا تشک‌های اسفنجی محسوب می‌شوند استفاده کنند. برای این افراد تشک‌های طبی فنری که نرمی زیادی ندارند و حالت‌گیری بهتری نسبت به تشک‌های تمام اسفنجی دارند پیشنهاد می‌شود.

برای این افراد بهتر است با توجه به وزن و شرایطشان از بین تشک‌های طبی فنری مدل مطلوب فرد انتخاب و خریداری شود.

شایان ذکر است که تشک‌های طبی فنری شامل دو نوع فنر متصل که از فنرهای به هم بافته شده و فنر منفصل که از فنرهای جدا از هم تشکیل شده و جدیدتر محسوب می‌شوند.

تشک رویا تشک‌های طبی فنری زیادی در دو نوع فنر متصل و فنر منفصل طراحی و تولید کرده که قیمت تشک‌های طبی فنری رویا مختلف و بستگی به طراحی فنر متفاوت هستند.

تشک خوشخواب تشک طبی فنری‌های مختلفی نیز تولید می‌کند که شامل فنر متصل و فنر منفصل می‌باشد که باید طبق شرایط فرد همچون وزن و … انتخاب و خریداری گردد.

افرادی که هم دچار دیسک کمر و هم دچار گودی کمر هستند بهتر است تشکی با هسته و مرکزیت سفت و سطحی نرم‌تر و حالت‌پذیرتر انتخاب کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی اکبری

    سلام و خسته نباشید؛
    من دنبال فروشگاهی هستم برای خرید تشک اقساطی میخواستم بدونم کسی جایی رو میشناسه؟ کالای خواب رویان تشک اقساطی رو توی خدمات فروشش داره اما تجربه استفاده از محصولاتشون رو ندارم! کسی رویان خواب رو میشناسه؟