کد مطلب: ۱۲۸۱۹۴

خرید تضمیمی گندم از کشاورزان آغاز شد

خرید تضمیمی گندم از کشاورزان آغاز شد

خرید تضمیمی گندم از کشاورزان آغاز شد

مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی از شروع فصل جدید خرید تضمینی گندم از کشاورزان خبر داد. امیرحسین نظری با بیان اینکه خرید تضمینی این محصول در 3 استان کشور آغاز شده است، افزود: سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس استان‌هایی هستند خرید تضمینی فعلا در آنها اجرایی شده است. وی تصریح کرد: از 14

مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی از شروع فصل جدید خرید تضمینی گندم از کشاورزان خبر داد.
امیرحسین نظری با بیان اینکه خرید تضمینی این محصول در 3 استان کشور آغاز شده است، افزود: سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس استان‌هایی هستند خرید تضمینی فعلا در آنها اجرایی شده است.
وی تصریح کرد: از 14 فروردین‌ماه تا روز گذشته 4 هزار و 300 تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.
نظری ادامه داد: خرید تضمینی گندم تا اواخر مهرماه ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که امسال 11 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شود.
مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی میزان خرید تضمینی سال گذشته را 11.5 میلیون تن اعلام و بیان کرد: میزان پیش‌بینی خرد تضمینی امسال 11 میلیون تن است اما این امکان هم وجود دارد که میزان تحقق بیش از این آمار باشد.
به گزارش آنا،وی درباره نرخ خرید تضمینی این محصول هم از کشاورزان خاطر نشان کرد: نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی یک هزار و 300 تومان و هر کیلوگرم گندم دوروم یک هزار و 330 تومان اعلام شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.