کد مطلب: ۵۲۵۴۱۳

خرید دستگاه تصفیه آب اصل همراه با نصب رایگان از فروشگاه مینروا فیلتر

خرید دستگاه تصفیه آب اصل همراه با نصب رایگان از فروشگاه مینروا فیلتر

مینروا فیلتر با بیش از ده سال سابقه در ارائه و عرضه انواع آب تصفیه کن تایوانی اصل در ایران، به عنوان یکی از قدیمی‌ها و باسابقه‌‌های بازار به شمار می‌آید و می‌توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب به این برند اعتماد کنید.

آب تصفیه شده و پاک برای هر انسانی ضروری است؛ برای نوشیدن، پخت و پز و سایر مصارف روزمره مانند استحمام، مسواک زدن، شستن لباس و غیره مصرف آب عاری از آلودگی و میکروب بسیار اهمیت دارد. مصرف آب تصفیه شده و عاری از آلودگی فقط ما را به سمت زندگی سالم سوق نمی‌دهد، بلکه مزایای بهداشتی و زیست محیطی نیز دارد.

آب لوله‌کشی که در تمام خانه‌ها وجود دارد ممکن است از نظر ظاهر شفاف به نظر برسد، اما دارای انواع مختلف باکتری‌ها و ویروس‌های موثر بر سلامتی مانند ترکیبات فلوئور، کلر، جیوه، سرب، سموم دفع آفات و سایر انواع ذرات مضر است.

مصرف این نوع آب می‌تواند منجر به مشکلات متعدد در مورد سلامت بدن شود و گاهی اوقات نتیجه آن می‌تواند بسیار مضر و خطرناک باشد. طبق تحقیقات انجام شده، آب آلوده منجر به بیماری‌هایی نظیر اسهال، وبا، اسهال خونی، حصبه و فلج اطفال می‌شود و تخمین زده شده است که سالانه ۵۰۲۰۰۰ مورد در جهان از مصرف آب آلوده دچار اسهال می‌شوند.

آب برای مصرف مردم دارای یک منبع محدود است که همان منبع را برای جلوگیری از وجود انواع مختلف ویروس‌های مضر یا باکتری‌های موجود در آن، با مواد شیمیایی ترکیب می‌کنند تا به اصطلاح آن را تصفیه کنند.

هر ساله ۱٫۱ میلیون نفر (طبق تحقیقات) با مصرف آب آلوده در جهان به بیماری‌های مختلف مبتلا می‌شوند و این موضوع می‌تواند یک دلیل اصلی برای تصفیه آب در خانه باشد و باید سراغ استفاده از مزیت آب تصفیه شده در خانه رفت. از آنجایی که سلامتی خانواده در دست شماست، باید بسیار مراقب نوع آبی باشید که برای استفاده روزمره مصرف می‌کنند.

دستگاه تصفیه آب بهترین گزینه برای تصفیه آب آشامیدنی در خانه هستند که به تصفیه آب از مواد شیمیایی مضر، آلاینده‌های بیولوژیکی، مواد جامد معلق، مواد شیمیایی و بوی بد از آب آشامیدنی آلوده کمک می‌کند. تنوع دستگاه‌ها در بازار ایران بسیار زیاد است و امروزه شاهد هستیم که انواع مختلف دستگاه‌های آب تصفیه کن با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف در فروشگاه‌ها وجود دارد. اما بهترین و همچنین مطمئن‌ترین دستگاه تصفیه آب را از کجا بخریم؟

مینروا فیلتر

مینروا فیلتر با بیش از ده سال سابقه در ارائه و عرضه انواع آب تصفیه کن تایوانی اصل در ایران، به عنوان یکی از قدیمی‌ها و باسابقه‌‌های بازار به شمار می‌آید و می‌توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب به این برند اعتماد کنید. دستگاه‌ها و برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که همگی برای تصفیه آب استفاده می‌شوند. اما بسیاری می‌دانند که تایوان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تصفیه آب به شمار می‌آید که بهترین کیفیت را برای آب آشامیدنی به ارمغان می‌آورد.

تمامی دستگاه‌های مینروا ذرات را در آب حتی تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون را تصفیه می‌کنند و سختی آب را کاهش می‌دهند. با مراجعه به وب‌سایت مینروا فیلتر می‌توانید تنوع دستگاه‌ها را مشاهده کنید و حتی با مشاوران این شرکت نیز هم‌فکری کنید تا بتوانید بسته به نیاز خود بهترین دستگاه تایوانی را خریداری کنید.

هر دستگاه تصفیه آب مینروا دارای ویژگی خاصی است و ممکن است در هر مرحله کاری خاص انجام دهد. انواع دستگاه‌های مینروا به موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • دستگاه تصفیه آب ۸ مرحله ای یو وی دار مینروا مدل Minerva Ro8_UV
  • دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G
  • دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline
  • دستگاه تصفیه آب ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva Ro8_O2Plus

مینروا فیلتر

با خرید اینترنتی هر کدام از این دستگاه‌ها هم می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و هم میزان هزینه خرید دستگاه را کاهش دهید.

مزایای دستگاه‌های مینروا

همان‌طور که عنوان کردیم تنوع در بازار زیاد است و اگر اطلاعاتی درباره انواع دستگاه‌ها و کارکرد آنها نداشته باشید، مطمئنا در زمان خرید دچار سردرگمی می‌شوید.

بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران ، دستگاه‌های تایوانی دارای سیستم اسمز معکوس هستند. دستگاه‌های مینروا برای تصفیه آب آشامیدنی در خانه شما از سیستم اسمز معکوس استفاده می‌کند که این سیستم در سطح جهان به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های تصفیه شناخته می‌شود.

این سیستم از پمپ و مخزن ذخیره بهره می‌گیرد و همچنین از ۶ الی ۱۱ مدل فیلتراسیون آب استفاده می‌کند تا املاح مضر را از آب حذف کند و آن را برای مصرف به بهترین نوشیدنی تبدیل کند. این سیستم تصفیه سختی آب را کاهش و به نوعی آب را به درجه‌ای می‌رساند که به آب مقطر نزدیک است. اسمز معکوس همچنین املاح و مواد مورد نیاز بدن همچون کلسیم، سدیم، منیزیم و غیره را به آب به اندازه لازم بر می‌گرداند و سختی آب آشامیدنی را به اندازه استاندارد افزایش می‌دهد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از مینروا فیلتر

برای اینکه بتوانید در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید و آن را در خانه تحویل بگیرید، خرید اینترنتی را به شما توصیه می‌کنیم. با خرید دستگاه آب شیرین کن از مینروا فیلتر می‌توانید مطمئن باشید که دستگاه به صورت رایگان به خانه ارسال می‌شود و حتی در خانه نیز نصب می‌شود. با خرید دستگاه از مینروا به باشگاه مشتریان مینروا فیلتر نیز اضافه شوید که مزیت آن این است که از زمان تعویض فیلترها آگاه می‌شوید و تعویض فیلترها نیز برای آنها به صورت رایگان صورت می‌پذیرد. برای خرید انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل تایوان می‌توانید به سایت مینروا فیلتر به آدرس minervafilter.com مراجعه کنید و خرید آسان و سریع را تجربه کنید.

منبع: مینروا فیلتر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.