کد مطلب: ۳۶۱۱۲۸

دو بانک انصار و قوامین و موسسه کوثر نحوه خرید سهام را اعلام کردند

دو بانک انصار و قوامین و موسسه کوثر نحوه خرید سهام را اعلام کردند

موسسه اعتباری کوثر، دو بانک قوامین و انصار با توجه به ادغام ۵ بانک و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، نحوه خرید سهام صادر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، موسسه اعتباری کوثر، بانک قوامین و بانک انصار با توجه به ادغام پنج بانک و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، اطلاعیه خرید سهام صادر کردند.

براین اساس، «وکوثر» اعلام کرد: با توجه به اعلام رسمی ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و بر اساس مصوبه شورای‌عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام موسسه اعتباری کوثر می‌تواند طبق شرایط زیر پس از مراجعه به یکی از شرکت‌های کارگزاری عضو شرکت بورس، فرابورس یا شعب موسسه اعتباری کوثر که مرتبط با یکی از کارگزاری‌های فوق باشد با ارائه دستور فروش و تکمیل فرم‌های مربوطه، نسبت به فروش سهام اقدام کنند.

موسسه اعتباری کوثر تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی محاسباتی هر سهم در مجمع فوق‌العاده بیشتر از ارزش خرید هر سهم طبق این اعلامیه باشد را برای سهامداران ارائه نمی‌کند.

از روز یکشنبه ۱۸ فروردین سال آینده به مدت ۳۰ روز کاری تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت امکان استفاده از شرایط فوق فراهم است.

همچنین قابل خرید از هر کد سهامداری برای سهامداران حقیقی ۱۰۰ تومان به ازای هر سهم و برای حقوقی‌های غیر وابسته به نیروهای مسلح به ارزش تابلو در زمان توقف نماد است.

نوع سفارش هم از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی است.

سهام فوق توسط شرکت عصر تجارت اقتصاد (شرکت زیرمجموعه این موسسه) خریداری می‌شود.

در صورتی که سهامداران در مهلت تعیین شده نسبت به رای دستور فروش اقدام نکنند، می‌توانند تا زمان ارزش‌گذاری سهام موسسه توسط گروه کارشناسان رسمی تحمل کرده و بر اساس آن به ترتیب که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش آن مبادرت کنند.

موسسه اعتباری کوثر تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی محاسباتی هر سهم در مجمع فوق‌العاده بیشتر از ارزش خرید هر سهم طبق این اعلامیه باشد را برای سهامداران ارائه نمی‌کند.

همچنین «وقوام» اعلام کرد: با توجه به اعلام رسمی ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام بانک قوامین می‌تواند طبق شرایط زیر پس از مراجعه به یکی از شرکت‌های کارگزاری عضو شرکت بورس، فرابورس یا شعب موسسه اعتباری کوثر که مرتبط با یکی از کارگزاری‌های فوق باشد با ارائه دستور فروش و تکمیل فرم‌های مربوطه، نسبت به فروش سهام اقدام کنند.

سهامدارانی که در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام نکنند، می‌توانند زمان ارزش گذاری سهام بانک قوامین توسط گروه کارشناسان رسمی تحمل کرده و بر اساس آن و به ترتیبی که متعاقباً اعلام خواهد شد، نسبت به فروش سهام مبادرت کنند.

از روز یکشنبه ۱۸ فروردین سال آینده به مدت ۳۰ روز کاری تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت امکان استفاده از شرایط فوق فراهم است.

همچنین قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری برای سهامداران حقیقی ۱۰۰ تومان به ازای هر سهم و برای حقوقی های غیر وابسته به نیروهای مسلح به ارزش تابلو در زمان توقف نماد است. نوع سفارش هم از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی است.

سهام فوق توسط شرکت حمل و نقل بین‌المللی خط صبا( شرکت زیرمجموعه این بانک) خریداری می‌شود. سهامدارانی که در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام نکنند، می‌توانند زمان ارزش گذاری سهام بانک قوامین توسط گروه کارشناسان رسمی تحمل کرده و بر اساس آن و به ترتیبی که متعاقباً اعلام خواهد شد، نسبت به فروش سهام مبادرت کنند. این بانک تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی تعیین شده در آینده بیشتر از ارزش قابل خرید در حال حاضر باشد را نخواهد داد.

در این میان،«وانصار» نیز اعلام کرد: با توجه به اعلام رسمی ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام بانک انصار می‌تواند طبق شرایط زیر پس از مراجعه به یکی از شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس، فرابورس یا شعب موسسه اعتباری کوثر که مرتبط با یکی از کارگزاری های فوق باشد با ارائه دستور فروش و تکمیل فرم های مربوطه، نسبت به فروش سهام اقدام کنند.

از روز یکشنبه ۱۸ فروردین سال آینده به مدت ۳۰ روز کاری تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت امکان استفاده از شرایط فوق فراهم است.

همچنین قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری حقیقی و حقوقی ۲۰۸۶ ریال به ازای هر سهم است.

نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی است و سهام فقط توسط شرکت ایرانیان اطلس خریداری می‌شود.

در صورتی که سهامداران در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام نکنند، می‌توانند تا زمان ارزش گذاری سهام بانک انصار توسط گروه کارشناسان رسمی عملکرد و بر اساس آمار به ترتیبی که متعاقبا اعلام خواهد شد، نسبت فروش سهام مبادرت کنند. این بانک تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی تعیین شده در آینده بیشتر از ارزش قابل خرید در حال حاضر باشد را نخواهد داد.

منبع: بورس پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بنده خدا

    با سلام وخسته نبا شید بالاخره تصمیمی که گرفته شده اگه به صلاح سهامدار باشه خدا حفظتان کنه، وباعث و بانی این ظلمی که به سهامداران شد را به خدا میسپارم.

  • ناشناس

    سلام اون موقع طلا فروختیم سهام خردیدیم الان باید با همون پول فقط چند کیلو سیب زمینی بخریم ?

  • ناشناس

    قصدفروش سهام قوامین رادارم

  • محمد

    سلام. دوستان من سهام قوامینی رو که تا الان ممنوع التوقف هست دارم. . تکلیف رو کسی نمیدونه چی میشه.. چکار باید کنیم..

  • ناشناس

    سلام من از تاریخ 21/3 فروش سهام عدالت فرم فروش انجام دادم ولی تا الان یک ریال به حسابم واریز نشده دلیلش چیه لطفا تورو خدا ج بدید

  • ناشناس

    خیر