کد مطلب: ۵۸۷۴۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۲ خودرو حراج سایپا بی‌مشتری ماند

۲ خودرو حراج سایپا بی‌مشتری ماند

در حالی که در طرح‌های فروش فوق‌العاده خودروسازان معمولا در کمتر از چند دقیقه ظرفیت تکمیل می‌شود اما در طرح فروش فوری دو مدل خودرو سایپا در روز گذشته این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در آخرین طرح فروش فوق‌العاده خودروسازان ظرفیت خرید خودرو هایما در کمتر از یک دقیقه تکمیل شده بود. معمولا این اتفاق در طرح‌های فروش فوق‌العاده می‌افتد و از این نظر خیلی از مشتریان گلایه می‌کنند که نوبت به آنها نرسیده است.

اما در روز گذشته اتفاق عجیبی رخ داده است. در طرح فروش فوری دو مدل خودرو سایپا ظرفیت‌ها تکمیل نشده و همچنان هم فرصت برای ثبت نام وجود دارد.

دیروز از ساعت ۱۰ صبح فروش نقدی دو مدل خودرو نیسان بدون محدودیت آغاز شد و قیمت این خودروها تا ۳۸ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار است.

نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال، دو محصولی هستند که در طرح حراج سایپا عرضه شده٬اند.

1 18

نیسان تک‌سوز آپشنال در طرح حراج سایپا ۲۴۱ میلیون تومان و ۸۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو در بازار ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. این رانت حدود ۳۸ میلیون تومانی در خودرو بعدی کمتر است.

خودرو بعدی، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال است که در طرح حراج سایپا ۲۵۷ و ۸۵۰ هزار تومان قیمت دارد. این محصول در بازار به قیمت ۲۸۵ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. اختلاف این دو نرخ نیز حدود ۲۷ میلیون تومان می‌شود.

متقاضیان برای ثبت نام باید به لینک saipacorp.com مراجعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقا چی میگی، نمیشه ثبت نام کنی سایتش مشکل داره وگرنه اینم چند دقیقه ایی پر میشه

  • حامد

    نیسان فقط واسه سنگ کلیه خوبه دو کیلومتر باهاش رانندگی کنی اینقد تکونت میده که سنگ کلیه که هیچ دل و روده ات بریزه بیرون

  • ناشناس

    می دانید چرا؟ چون قیمتی که در بازار است غیر واقعی است و خریداری نداره.و می دانید چرا در کارخانه هم ظرفیت فروش تکمیل نشده،به همون دلیل اولی

  • ناشناس

    کاش نصفشو بگیرن نصفشم موقع تحویل ببین چطوری تکمیل میشه

  • ناشناس

    هیچکی نداره شکم زن و بچه ش رو سیر کنه از کجا بیارن ۳۰۰ملیون نقد

  • ناشناس

    خیلی گرونه ..

  • ناشناس

    من واقعا بهش نیاز داشتم و دارم .منتظر بودم بیادش.ولی خیلی قیمتش بالاس .متاسفانه امکان تهیه اون مبلغ نیس ..

  • علیرضا

    واسه چی مردم ثبت نام کنه. اینا دروغگو و کلاه بردار هستن پول و کامل می گیرن بدون پرداخت سود برای دیر کرد و پولی که نگه می دارن. از اون طرف هر موقع خواستن ماشین و تحویل می دن. الان من ثبت نام کردم اردیبهشت ماه پول و گرفتن قرار بود مرداد ماه ماشین و تحویل بدن که تا امروز خبری نیست‌و هیچ کس جوابگو نیست. حتی سایت سایپا هم پیام می دم جواب نمی دن .
    خدا به هر چی مردم آزاره لعنت کنه

    • ناشناس

      عجب
      ما هم ۶ مهر پول کامل ساینا اس رو پرداخت کردیم
      پس یعنی حالا حالاها ول معطلیم!

  • احمد

    نیسان با تکنولوژی ۵۰ سال پیش را به قیمت های نجومی به مردم میفروشن ‌‌.. آقایون توقع دارن مردم برای خرید صف بکشن .‌ ایرانحودرو یک پژو پارس میده ۱۴۵ میلیون .. سایپا یک نیسان میده ۲۵۰ میلیون !!! دلیلش به روشنی پیداست . چونکه ماشین مشابه نیسان نه تولید میکنن و نه اجازه ی ورود به کشورو میدن .. شرکت سایپا با این روش محصولات زامیاد خودشو که بیشتر از نیم قرن تولیدشون میگذره را به هر قیمتی که دلشون بخاد به مردم بیچاره غالب میکنه .. برای خودم و تمام مردم ایران متاصفم

  • ناشناس

    انشاله.هرچی زودترنابودی سایپا وایران خودرواخه پراید۱۶۰فورومیکنیدبه خلق الاه