خبر فوری:

کد مطلب: ۲۲۳۱۶۸

خرید کالای ایرانی به ثبات اقتصاد کشور کمک می‌کند

خرید کالای ایرانی به ثبات اقتصاد کشور کمک می‌کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: خرید کالای ساخت تولیدکنندگان کشور به ثبات اقتصاد ایران کمک می‌کند.

غلامرضا تاجگردون افزود: تغییر نگرش جامعه نسبت به خرید کالای داخلی، نیازمند فرهنگ‌سازی با همکاری رسانه‌های جمعی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی اظهار داشت: مصرف کالای ایرانی به عنوان یک وظیفه همگانی راهکاری برای افزایش تولید ملی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است.

وی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی مختص به مسئولان نیست و تمام اقشار جامعه برای تحقق آن نقش اثرگذار دارند.

تاجگردون بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان نیازمند توجه جدی مردم برای مصرف کالاهای داخلی است.

وی افزود: مصرف کالاهای داخلی باعث به حرکت درآمدن چرخ تولید و رونق صنعت کشور خواهد شد.

تاجگردون تاکید کرد: تولیدکنندگان نیز برای جلب اعتماد مشتریان باید کالاهای باکیفیت و مرغوب تولید کنند تا زمینه رضایتمندی مصرف کنندگان شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاران خواست تا با توجه به امنیت پایدار شهرستان گچساران از ظرفیت‌های این شهرستان برای تولید بهره‌مند شوند.

تاجگردون خاطرنشان کرد: بحث حمایت از کالای ایرانی اهمیت ویژه‌ای در ثبات رونق اقتصادی، معیشت و دغدغه اشتغال در کشور دارد و این نام‌گذاری با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شده است.

رهبر معظم انقلاب سال 1397 را سال 'حمایت از کالای ایرانی' نام‌گذاری و ضمن تاکید بر اهمیت بهبود کیفیت کالاهای داخلی، تعصب نسبت به مصرف محصولات ایرانی را ضرورتی برای اصلاح اقتصاد کشور برشمردند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.