کد مطلب: ۶۱۳۸۲۰

خرید گیفت کارت، یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی از گیفت کارت ای ام

خرید گیفت کارت، یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی از گیفت کارت ای ام

امروزه دنیای تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که دیگر آیتم‌هایی چون گیفت کارت ساختار فیزیکی ندارند و به صورت دیجیتال طراحی و عرضه می‌‌شوند و می‌توان آن‌‌ها را به صورت آنلاین خریداری کرد. با وجود این امکانات، گیفت کارت دیگر کاربرد کادویی ندارد و در بسیاری از نرم‌افزارها و بانک‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دو مورد از پرطرفدارترین انواع گیفت کارت که نظر بسیاری از کاربران در دنیای دیجیتال را جلب کرده، گیفت کارت گوگل پلی و پلی استیشن است؛ آیتم‌هایی که همه جا در دسترس نیستند!

البته گیفت کارت تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود و شاخه‌های مختلفی از کاربرد آن وجود دارد. برای مثال، گیفت کارت بازی پابجی موبایل در فروشگاه giftcard.im عاملی بوده که کاربران را از خرید یوسی پابجی باز داشته است. البته همچنان خرید مستقیم یوسی محبوبیت خود را حفظ کرده و اکثر کاربران این روش را به کار می‌برند. به صورت کلی، انواع مختلفی از گیفت کارت در دنیای دیجیتال وجود دارد که در این مطلب به تمامی این آیتم‌ها اشاره کرده و سپس، فروشگاه گیفت کارت ای ام را به شما معرفی خواهیم کرد.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در زبان فارسی به معنای کارت هدیه است؛ اما این مفهوم، کاربرد اصلی گیفت کارت را نشان نمی‌دهد و باعث ایجاد نقاطی مبهم در ذهن شما می‌شود. برای اینکه مفهوم و کاربرد گیفت کارت را به خوبی درک کنید، یک مثال کاملا مفهومی و قابل درک برایتان شرح می‌دهیم.

زمانی که شما می‌خواهید برای سیم‌کارت موبایل خود یک شارژ اعتباری بخرید، معمولا به یک مغازه مراجعه کرده و یک تیکت حاوی کد فعال‌سازی شارژ اعتباری خریداری می‌کنید. برای اینکه اعتبار شارژ خریداری شده به سیم‌کارت شما منتقل شود و شما توانایی استفاده از آن را داشته باشید، باید آن کد فعال‌سازی را در موبایل خود وارد کنید. در واقع تیکتی که شما به عنوان شارژ اعتباری برای خود خریده‌اید، نوعی گیفت کارت است که می‌توانید با استفاده از کد فعال‌سازی، از محتویات آن استفاده کنید و آن‌ها را به سیم‌کارت خود انتقال دهید.

2 4

گیفت کارت یک بسته حاوی برخی آیتم‌های ارزشمند است که می‌توان آن محتویات را بررسی کرده و بهترین گیفت کارت را خرید. مشهود است که انتقال اعتبار و محتویات گیفت کارت به اکانت، نیازمند داشتن کد فعال‌سازی صحیح می‌باشد تا امنیت محتویات و اعتبار گیفت کارت افزایش یابد. البته در موارد بسیاری افراد به دلیل فراموش کردن کد فعال‌سازی گیفت کارت موردنظر خود، دسترسی به محتویات گیفت کارت را از دست داده‌اند. همواره به کاربران توصیه می‌کنیم پس از خرید گیفت کارت ، کد فعال‌سازی آن را در مکانی امن و مطمئن نگهداری کنید تا فراموش نشود.

با توجه به میزان سادگی استفاده از گیفت کارت در نرم‌افزارهای مختلف، امروزه تمامی بازی‌های ویدئویی و وبسایت‌های مشهور سعی دارند تا از گیفت کارت برای افزایش راحتی کاربران خود استفاده کنند. مطمئنا هرکدام از این نرم‌افزارها، دارای آیتم‌های ارزشمندی هستند که می‌توانند برای آن‌ها گیفت کارت ایجاد کرده و به کاربران بفروشند. کاربران نیز همواره از این کار استقبال کرده‌اند و سالانه میلیاردها دلار صرف خرید گیفت کارت می‌شود.

شایان ذکر است که گیفت کارت بازی‌ها و نرم‌افزارها، تنها در خود برنامه قابل استفاده خواهد بود و شما نمی‌توانید یک گیفت کارت را در بازی‌های آنلاین مختلف استفاده کنید. همین اتفاق باعث شده تا کاربران در خرید گیفت کارت محتاط‌تر از همیشه باشند. شناخت انواع مختلف گیفت کارت، به شما در خرید این آیتم کمک می‌کند تا بتوانید مورد مناسب را برای خود بخرید. در ادامه، شما را با انواع گیفت کارت در دنیای دیجیتال آشنا می‌کنیم.

انواع گیفت کارت

همان طور که می‌دانید، گیفت کارت‌های مختلفی در دنیای دیجیتال وجود دارند که هرکدام در نرم‌افزارهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که برخی کاربران به‌طور مرتب در خرید گیفت کارت دچار اشتباه می‌شوند، ما انواع آن را برایتان شرح می‌دهیم. توجه داشته باشید که امکان خرید عمده این گیفت کارت‌ها از فروشگاه گیفت کارت ای ام وجود دارد و توصیه می‌‌شود همواره خرید از این فروشگاه را اولویت خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که موارد ذکر شده، تنها گوشه‌ای از دنیای گیفت کارت است؛ زیرا امروزه گیفت کارت حتی در بانک‌های بین‌المللی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان خرید گیفت کارت مستر کارت نیز وجود دارد. شناخت موارد محدودی از این گیفت کارت‌‌‌ها باعث می‌شود اطلاعات کامل‌تری از کاربرد و اهمیت این آیتم ارزشمند داشته باشید و به هیچ وجه فرصت خرید گیفت کارت را از دست ندهید.

گیفت کارت گوگل پلی

یکی از پرکاربردترین گیفت کارت‌های موجود که کاربران زیادی علاقمند به خرید آن هستند، گیفت کارت گوگل پلی است. همان طور که می‌دانید، گوگل پلی یک وبسایت بزرگ و معتبر برای دانلود نرم‌افزارها و بازی‌های ویدئویی مختلف است. از آنجایی که ماهانه میلیاردها نرم‌افزار از طریق گوگل پلی در جهان دانلود و نصب می‌شود، این وبسایت اقدامی راهبردی برای جلب رضایت کاربرانش انجام داده است.

برخی نرم‌افزارهای پولی و غیررایگان در این فضا وجود دارد که کاربران باید مبلغی در ازای دانلود آن به گوگل پلی پرداخت کنند. بنابراین گوگل پلی تصمیم گرفته تا با فروش گیفت کارت‌های حاوی تعداد زیادی از این نرم‌افزارها، پروسه دانلود این نرم‌افزارها را برای کاربران خود ساده‌تر کند. افراد می‌توانند با خرید یک گیفت کارت، به صورت همزمان مجوز دانلود و نصب تعداد زیادی از نرم‌افزارهای کمیاب و پولی را اخذ کنند. این گیفت کارت‌ها در وبسایت‌های مختلف با قیمت ۵ الی ۱۰۰ دلار و بالاتر به فروش می‌رسند.

جالب است بدانید، گوگل پلی مزیت دیگری در اختیار کاربران خود قرار داده است و شما می‌توانید با گیفت کارت، آیتم‌های ارزشمند و واحد پولی بازی‌های ویدئویی مشهور را به صورت دسته‌جمعی خریداری کنید. با این وجود، دیگر نیازی به خرید یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی به صورت تکی وجود ندارد؛ بلکه می‌توان با خرید یک گیفت کارت ساده، به عمده این آیتم‌ها دسترسی داشت. مورد بعدی که به شما معرفی خواهیم کرد، گیفت کارت پلی استیشن است.

گیفت کارت پلی استیشن

درصد بالایی از کاربران دنیای دیجیتال با پلی استیشن آشنایی دارند. دستگاهی که توانسته با تکنولوژی و جذابیت خود، بازار بازی‌های ویدئویی و واقعیت مجازی را از آنِ خود کند. شرکت سونی که تولید دستگاه‌های پلی استیشن را به صورت انحصاری بر عهده دارد، گیفت کارت‌هایی منحصربه‌فرد در اختیار کاربران خود قرار داده است. به طوری که افراد با خرید این گیفت کارت‌ها می‌توانند به بازی‌های ویدئویی موردنظر خود دسترسی پیدا کنند.

از آنجایی که تعداد بازی‌های ویدئویی تحت پوشش پلی استیشن بسیار زیاد است، هزاران گیفت کارت پلی استیشن در دنیای دیجیتال وجود دارد که هرکدام از محتویات متفاوتی برخوردار هستند. شما باید با توجه به علاقه‌مندی‌های خود در بازی ویدئویی، یکی از این گیفت کارت‌ها را خریداری کرده و اعتبار آن را به اکانت خود در پلی استیشن منتقل کنید. البته توجه داشته باشید که محتویات گیفت کارت‌های پلی استیشن تاریخ انقضا دارند و پس از اتمام این فرصت، نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یا در بازی‌های خریداری شده فعالیت داشته باشید.

از آنجایی که خرید و فعال‌سازی گیفت کارت پلی استیشن دارای پروسه نسبتا دشواری است، بسیاری افراد متخصص در این حوزه فعالیت می‌کنند؛ بنابراین توصیه می‌شود خرید گیفت کارت پلی استیشن را به تنهایی و بدون مشورت انجام ندهید. برخی از گیفت کارت‌های پلی استیشن، صرفه اقتصادی چندانی ندارند و ممکن است به اشتباه آن‌ها را خریداری نمایید. افراد متخصص و باتجربه به شما کمک خواهند کرد تا بهترین فرصت‌های خرید را شناسایی کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای

3 4

یکی از بزرگ‌ترین منبع دانلود و پلی کردن موسیقی در جهان، اسپاتیفای نام دارد که اخیرا خرید اکانت پرمیوم آن در جهان رواج یافته است؛ زیرا با اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توان به میلیون‌ها موسیقی مختلف در جهان دسترسی داشت و آن‌ها را دانلود کرد. از آنجایی که امکان خرید بین‌المللی برای کاربران ایرانی ممکن نیست، خرید گیفت کارت اسپاتیفای از وبسایت giftcard.im بهترین راه برای خرید اشتراک اسپاتیفای تلقی می‌شود.

با وجود گیفت کارت اسپاتیفای، هیچ نیازی به صرف هزینه‌های اضافی به واسطه برای خرید مستقیم اشتراک اسپاتیفای نیست. گیفت کارت این نرم‌افزار، امکان دانلود و گوش دادن آنلاین به میلیون‌ها موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویژگی بزرگی که نرم‌افزار اسپاتیفای نسبت به دیگر منابع دانلود موسیقی دارد، امکان دانلود و دسترسی به بهترین نسخه از موسیقی‌ها است؛ زیرا تمامی نسخه‌های موجود در این نرم‌افزار، از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند.

گیفت کارت پابجی موبایل

همان طور که می‌دانید، پابجی موبایل بهترین بازی اندرویدی حال حاضر جهان است. این بازی که توانسته نظر صدها میلیون کاربر در سرتاسر جهان را به خود جلب کند، به دلیل برخورداری از برخی آیتم‌ها و قابلیت‌های خاص و منحصربه‌فرد شهرت دارد؛ اما کاربران برای اینکه به این آیتم‌‌ها دسترسی داشته باشند، به یوسی پابجی موبایل نیاز دارند. یوسی پابجی موبایل واحد پولی این بازی است که کاربران اهمیت بسیار زیادی برای آن قائل هستند.

ارزش و کاربرد یوسی به حدی است که کاربران ار هر طریقی به دنبال خرید یوسی پابجی هستند تا از آن‌ها برای افزایش هیجان و جذابیت نبردها استفاده کنند. در حال حاضر بهترین شیوه برای خرید یوسی پابجی موبایل به تعداد دلخواه، تهیه کردن گیفت کارت پابجی موبایل است. امروزه می‌توان این آیتم ارزشمند را از وبسایت‌هایی نظیر گیفت کارت ای ام خریداری کرد.

البته توجه داشته باشید که گیفت کارت پابجی موبایل، صرفا روشی برای انتقال یوسی نیست و آیتم‌های دیگری نیز می‌توان با آن به دست آورد. برای مثال شما در تلاش هستید تا با خرید یوسی، اسکین یا تجهیزات خاصی را برای خود خریداری کنید. در این صورت، به سادگی می‌توانید یک گیفت کارت با محتویات موردعلاقه خود پیدا کرده و با خرید آن، پروسه را برای خود کوتاه‌تر سازید؛ چراکه با وجود گیفت کارت می‌توانید تمامی این آیتم‌ها را به صورت مستقیم خریداری کنید تا دیگر نیازی به دوباره کاری نباشد.

گیفت کارت کالاف دیوتی

همان طور که می‌دانید، کالاف دیوتی از دهه‌های گذشته به عنوان بهترین و محبوب‌ترین بازی اول شخص اکشن شناخته می‌شد؛ بازی که نزدیک به یک میلیارد کاربر در پلتفرم‌های مختلف دارد. از آنجایی که اخیرا بازی‌های ویدئویی اندروید میان کاربران محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده‌اند، بازی کالاف دیوتی نیز از غافله عقب نمانده و نسخه کال آف دیوتی موبایل را به دنیای دیجیتال عرضه کرده است. این بازی رقیب بزرگ پابجی موبایل شمرده می‌شود که همانند این بازی، واحد پولی سی پی (CP) در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از آنجایی که خرید تجهیزات و آیتم‌های مختلف برای کاراکتر در بازی کالاف دیوتی نیز وجود دارد، خرید گیفت کارت کالاف دیوتی اخیرا بسیار رواج یافته است؛ زیرا این گیفت کارت‌ها امکان دسترسی به بهترین تجهیزات و آیتم‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارند.

با وجود گیفت کارت کالاف دیوتی، به راحتی می‌توانید در میدان نبرد بدرخشید و جوایز و هدایای ویژه تمامی نبردها را از آنِ خود کنید؛ زیرا زمانی که کاراکتر شما از قابلیت‌ها و امکانات بیشتری نسبت به رقبا برخوردار باشد، مطمئنا بهتر و بیشتر توانایی پیروزی دارد. این نقاط قوت بزرگ و کوچک، دست به دست هم می‌دهند تا ضریب موفقیت و پیروزی شما در میدان نبرد افزایش یابد و بتوانید به بهترین نحو رقبای خود را از دور مسابقات حذف کنید.

نحوه فعال سازی و انتقال اعتبار گیفت کارت

همان طور که ذکر کردیم، شما باید انتقال اعتبار و محتویات گیفت کارت را به صورت دستی انجام دهید. در حین خرید گیفت کارت، یک کد فعال‌سازی به شما نمایش داده می‌شود که باید آن را در جایی محفوظ و مطمئن نگهداری کنید. نکته حائز اهمیتی که در فعال‌سازی گیفت کارت وجود دارد، نوع گیفت کارت است؛ زیرا یک منبع خاص برای فعال‌‌سازی انواع گیفت کارت وجود ندارد و هرکدام با شرایط خاصی فعال می‌شوند.

معمولا وبسایت‌هایی وابسته وجود دارند که می‌توانند به سادگی اعتبار و محتویات گیفت کارت موردنظر شما را فعال کنند. برای مثال بازی پابجی موبایل برای ساده‌سازی امکان انتقال محتویات گیفت کارت، یک وبسایت انحصاری برای کاربران خود تعیین کرده تا از آن برای انتقال یوسی پابجی و آیتم‌های موجود در بسته استفاده کنند. برای پیدا کردن این وبسایت‌ها، مشکل چندانی وجود ندارد و شما می‌توانید به سادگی آدرس آن‌ها را از طریق اینترنت پیدا کنید.

بعد از اینکه وارد این وبسایت شدید، باید بخش مختص فعال‌سازی گیفت کارت را بیابید و اطلاعات گیفت کارت را در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید. البته داشتن اکانت اختصاصی در پلتفرم موردنظر، یک الزام است که باید قبل از فعال‌سازی گیفت کارت به آن توجه داشته باشید؛ زیرا دومین اطلاعاتی که در حین انتقال اعتبار گیفت کارت از شما تقاضا خواهد شد، اطلاعات اکانت شما در پلتفرم موردنظر است، اطلاعاتی اعم از آدرس ایمیل، آی‌دی کاراکتر و غیره.

فروشگاه GiftCard.im ؛ منبع بزرگ گیفت کارت

تمامی توضیحاتی که از انواع و کاربرد گیفت کارت برایتان شرح دادیم، برای این بود که یک خرید آگاهانه و موفقیت‌‌آمیز داشته باشید. یکی از نکات حائز اهمیتی که قبل از خرید وجود دارد، انتخاب فروشگاه آنلاین معتمد و معتبر می‌باشد؛ زیرا تعداد فروشگاه‌‌های آنلاین در این حوزه اخیرا افزایش چشمگیری داشته و یافتن موردی قابل‌اطمینان اندکی دشوار شده است. البته شما برای خرید گیفت کارت، دغدغه انتخاب فروشگاه مناسب را نخواهید داشت.

وبسایت گیفت کارت ای ام به عنوان یک فروشگاه آنلاین معتبر با سابقه فعالیت بیش از ۸ سال در ایران، بهترین گزینه برای خرید آیتم‌های مختلف از جمله گیفت کارت شمرده می‌شود. این فروشگاه که لقب بهترین فروشگاه آنلاین خدمات درون برنامه‌ای بین‌المللی را دارد، توانسته میان‌بری خارق‌العاده برای تمامی کاربران بازی‌های ویدئویی ایجاد کند. انواع گیفت کارت‌ها در این فروشگاه موجود هستند و می‌توان به سادگی موارد دلخواه را از بین آن‌ها خریداری کرد.

جالب است بدانید که فروشگاه giftcard.im در قبال گیفت کارت‌هایی که ارائه می‌دهد، پشتیبانی و گارانتی ۵ ساله دارد. به عبارتی دیگر، در صورت وقوع هرگونه مشکل در استفاده از گیفت کارت‌های خریداری شده، تا ۵ سال می‌توانید آن را به فروشگاه مرجوع کنید. این خدمات پس از فروش به دلیل اطمینان از کیفیت خدمات و قاطعیت در کسب رضایت مشتریان انجام می‌شود که نکته متمایزکننده‌ای برای این مارکت آنلاین معتبر به شمار می‌آید.

چرا گیفت کارت را باید از فروشگاه giftcard.im بخریم؟

در بازار داغ و پرمخاطب گیفت کارت در ایران، تمامی فروشگاه‌های آنلاین ادعای بهترین بودن در سطح کشور را دارند. ادعایی که گفتن و به زبان آوردن آن راحت است، اما در عمل قضیه فرق می‌کند. با این وجود، طبیعی است که شما بخواهید عوامل متمایزکننده فروشگاه گیفت کارت ای ام با دیگر فروشگاه‌ها را بدانید. البته بدیهی است که اگر این فروشگاه در عمل رضایت کامل شما را جلب کند، دیگر برترین بودن یا نبودن آن اهمیت چندانی ندارد.

اعتبار ۸ ساله

یکی از مهم‌‌ترین معیارهای انتخاب فروشگاه آنلاین، اعتبار طولانی مدت است؛ زیرا فروشگاهی که توانسته سال‌های سال در حوزه گیفت کارت فعالیت کند، مطمئنا اعتبار بیشتری از فروشگاه‌های نوظهور و نوپا دارد. وبسایت گیفت کارت آی ام بیش از ۸ سال قبل افتتاح شد و از همان ابتدا در حوزه خدمات درون برنامه‌ای بین‌المللی فعالیت می‌کرد. اعتبار این فروشگاه کاملا قابل قبول است و مطمئنا در انجام خدمات خواسته شده مورداعتماد خواهد بود.

تحویل آنی گیفت کارت

زمانی که کاربران هزینه‌ای در قبال گیفت کارت می‌پردازند، مطمئنا اشتیاق فراوانی برای استفاده از آن دارند؛ زیرا به یک وسیله کاملا کاربردی با اعتبار اینترنتی دسترسی پیدا کرده‌اند که کاربردهای فراوانی در دنیای دیجیتال دارد. فروشگاه ای ام از این اشتیاق به سادگی نمی‌گذرد و سریعا بعد از پرداخت مبلغ مشخص شده، گیفت کارت را همراه با کد فعال‌سازی آن به شما ارائه می‌کند. این امر، یک ویژگی برجسته برای فروشگاه گیفت کارت ای ام شمرده می‌شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

وبسایت گیفت کارت ای ام از سیستم هوشمند اتوماتیک برخوردار است که امکان فعالیت در تمامی ساعات شبانه‌روز را می‌دهد. افراد می‌‌توانند بدون داشتن محدودیت زمانی خاصی، خرید گیفت کارت را در وبسایت giftcard.im ثبت کنند و در کمتر از ۱۰ ثانیه آن را تحویل بگیرند. در صورت بروز هرگونه مشکل در عملیات خرید گیفت کارت، به سادگی می‌توانید با پشتیبانی وبسایت ارتباط برقرار کنید. مسئولان پشتیبانی با بررسی مشکل پیش آمده، خرید شما را تکمیل خواهند کرد.

تنوع خدمات و گیفت کارت

از آنجایی که طیف علاقه‌مندی‌ها و نیازهای کاربران در خرید گیفت کارت بسیار زیاد است، فروشگاه گیفت کارت ام ای تهیه گیفت کارت تمامی نرم‌افزارهای مشهور دنیای دیجیتال را برای کاربران ممکن ساخته تا خرید راحتی داشته باشند. امروزه امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن، پابجی موبایل، کالاف دیوتی، گوگل پلی و دیگر نرم‌افزارهای شناخته شده جهان از وبسایت گیفت کارت ام ای وجود دارد. با این وجود، دیگر نیازی به خرید انواع گیفت کارت از چندین فروشگاه مختلف نیست؛ بلکه می‌توانید تمامی نیازهای خود را از وبسایت گیفت کارت ام ای تهیه کنید.

دارای شرکت ثبت شده و رسمی

این فروشگاه برای اینکه اعتبار خود را افزایش دهد و کاربران در خرید از آن خیال راحتی داشته باشند، شرکت رسمی خود را در کشور ثبت کرده است. وجود شرکت رسمی باعث می‌شود وبسایت این شرکت همواره توسط عوامل قانونی تحت نظارت باشد و فروشگاه در راستای قوانین و مقررات کشور فعالیت کند؛ بنابراین مشتریان می‌توانند از اعتبار فروشگاه و وجود امکان پیگیری رسمی خریدهای خود اطمینان داشته باشند.

فروشگاه GiftCard.im ؛ انتخابی مناسب برای همگان

در این مطلب، اطلاعات کاملی از مفهوم و کاربرد انواع گیفت کارت برایتان شرح دادیم و فروشگاه معتبر گیفت کارت ای ام را به شما معرفی کردیم. این فروشگاه با شعار " خدمات را پیش از فروش باید آغاز کرد" در ایران فعالیت دارد و توانسته نظر مثبت و رضایت عمده کاربران را به خود جلب کند. توصیه ما به شما خرید و تهیه انواع گیفت کارت از این فروشگاه است؛ زیرا فروشگاه دیگری با خدماتی به این اندازه کامل وجود ندارد که بتواند رضایت کامل شما را به دست آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این شرکت، به وبسایت گیفت کارت ای ام مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.