کد مطلب: ۵۳۲۸۶۸

خرید گیفت کارت معتبر از سایت گیم کد

خرید گیفت کارت معتبر از سایت گیم کد

با وجود تحریم‌هایی که برای ما ایرانی‌ها به وجود آمده تنها راه خرید آسان و بدون دردسر خرید گیفت کارت و استفاده از گیفت کارت برندهای مختلف است.

با وجود تحریم‌هایی که برای ما ایرانی‌ها به وجود آمده تنها راه خرید آسان و بدون دردسر خرید گیفت کارت و استفاده از گیفت کارت برندهای مختلف است.

به عنوان مثال اگر از طرفداران کنسول‌های بازی شرکت سونی SONY با نام پلی استیشن هستید می‌توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن خرید های خود را به سهولت انجام دهید.

از خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس گرفته تا خرید بازی‌های جدید مانند FIFA و یا PES، کافی است بعد از خرید گیفت کارت ، کد نمایش داده شده را درون کنسول خود Redeem نمایید تا حساب کاربری شما شارژ شود این تنها مختصری بود از گیفت کارت های فروشگاه گیم کد.

گیفت کارت پلی استیشن

شما با تهیه گیفت کارت PS4 می‌‌توانید اکانت PSN خود را شارژ نمایید و به این شکل، به آرشیو گیم‌های قابل دانلود، دیتاهای گیم‌‌ها، فیلم‌‌ها و نمایش‌های تلویزیونی دسترسی داشته باشید.

بعد از تهیه هر کدام از موارد اشاره شده، این آیتم بر روی Play Station PS Vita و PSP شما در دسترس قرار خواهد گرفت. پس از همین الان خود را برای اولین خرید و تجربه کار با بهترین بازی‌ ها آماده کنید.

گیفت کارت اپل آیتونز

شما با کمک گیفت کارت اپل می‌‌توانید اکانت Apple ID خود را شارژ نموده و به این صورت، به انبوهی از اپلیکیشن‌‌ها، موسیقی‌‌ها، فیلم‌‌ها و کتاب‌ها دسترسی پیدا کنید. بعد از خرید هر یک از موارد بالا، این آیتم روی آیفون، آیپد، مک و یا آیپاد تاچ شما در دسترس خواهد بود.

گیفت کارت استیم والت

شما به کمک گیفت کارت استیم والت می‌‌توانید اکانت استیم خود را شارژ کنید و به این ترتیب، به بایگانی بازی‌های بی‌نظیر، قابلیت بازی بر خط با دوستان و سایر افراد، فضایی جهت ذخیره‌سازی آنلاین بازی‌‌ها و امکان به‌روزرسانی خودکار آنها دسترسی داشته باشید. پس از خرید، دیگر مهم نیست که در حال استفاده از چه سیستم عاملی (تلویزیون، تلفن هوشمند، مک، ویندوز، لینوکس) هستید. استیم همیشه با شما خواهد بود.

گیفت کارت ایکس باکس

IMG 20210425 134156

با خرید گیفت کارت ایکس باکس می‌‌توانید حساب ایکس باکس و یا مایکروسافت خود را شارژ کنید و به آرشیو بازی‌های جذاب، قابلیت بازی تحت وب با دوستان، فضایی برای ذخیره‌سازی برخط بازی‌ها و امکان آپدیت اتوماتیک آن‌ها دسترسی داشته باشید. قابل ذکر است که گیفت کارت ایکس باکس، نه تنها دسترسی شما به فروشگاه ایکس باکس فراهم می‌کند بلکه شما با استفاده از حساب مایکروسافت خود می‌توانید از فروشگاه ویندوز روی کامپیوتر یا Windows Phone خود نیز استفاده کنید.

گیفت کارت گوگل پلی

به کمک گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید اکانت Google خود را به آسانی شارژ کنید. google یک سرویس چند رسانه‌ای است که دارای یک فروشگاه بزرگ بر خط به نام گوگل پلی است که برای خرید اپلیکیشن، بازی، فیلم، موسیقی و کتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گیفت کارت یوسی پابجی موبایل

این گیم در سال ۲۰۱۷ برای نسخه PC ارائه شد ، یک سال بعد در سال ۲۰۱۸ روی پتلفرم گوشی‌های اندروید و iOS اپل عرضه شده و به علاوه کاربران نسخه PC هم بی‌نصیب از این بازی نشده‌اند.

گیفت کارت سی پی کالاف دیوتی

یکی از گیم‌های اکشن و حرفه‌ای، بازی کال آف دیوتی می‌باشد. این بازی در میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است و به علت جذابیت و گرافیک خیلی خوب آن در بین مردم رواج پیدا کرده است و در دسترس همگان می‌باشد.

شما با خرید هر یک از محصولات فروشگاه گیم کد آن را به صورت آنی تحویل خواهید گرفت. این سایت دارای پشتیبان قوی و همراه می‌باشد که می‌تواند شما را در خرید گیفت کارت یاری نماید. همچنین این سایت دارای درگاه‌های بانکی معتبر و دامنه آن از امنیت بالای ssl برخوردار است پس با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.