خبر مهم:

کد مطلب: ۲۳۶۶۶۷

باکس آفیس

خشم دواین جانسون پرفروش‌ترین اتفاق باکس آفیس

خشم دواین جانسون پرفروش‌ترین اتفاق باکس آفیس

در پانزدهمین هفته باکس آفیس، «خشم» پرفروش‌ترین فیلم شد و فیلم‌های وس اندرسون و استیون اسپیلبرگ همچنان به حضور در جمع پرفروش‌ترین‌ها ادامه می‌دهند.

در پانزدهمین هفته باکس آفیس، «خشم» پرفروش‌ترین فیلم شد و فیلم‌های وس اندرسون و استیون اسپیلبرگ همچنان به حضور در جمع پرفروش‌ترین‌ها ادامه می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در باکس آفیس روزهای ۱۳ تا ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ میلادی، فیلم فانتزی علمی‌تخیلی «خشم» در اولین هفته نمایش خود ۴۵ میلیون دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم هفته شد. این فیلم داستان دوستی دیویس اوکی با یک گوریل است که بر اثر آزمایش‌های ژنتیکی تبدیل به هیولا می‌شود. دیویس پی می‌برد که موجوداتی دیگر مثل این گوریل مورد آزمایش ژنتیکی قرار گرفته‌اند. او و یک دانشمند پادزهری را برای مقابله با این موجودات می‌سازند و درگیر جنگی برای نجات مردم می‌شوند. در این فیلم دواین جانسون، نائومی هریس، مالین اکرمن، جفری دین مورگان به کارگردانی برد پیتون ایفای نقش می‌کنند.

«جرات یا حقیقت» دیگر فیلمی است که هفته اول نمایش خود را شروع کرد. این فیلم ژانر وحشت داستان گروهی از دانشجویان را روایت می‌کند که پیش از جشن فارغ‌التحصیلی راهی سفری می‌شوند و غریبه‌ای آنها را به انجام بازی بی‌خطر جرات یا حقیقت دعوت می‌کند و پس از شروع بازی، رازهای سیاهی برملا می‌شود. این فیلم در هفته اول نمایشش ۲۲ میلیون دلار فروخت و سومین فیلم پرفروش هفته شد. لوسی هیل، تایلر پوزی و ویولت بین از بازیگران فیلم جف وادلو هستند.

«بازیکن شماره یک آماده» استیون اسپیلبرگ نیز در این هفته در جمع پرفروش‌ها حضور دارد. این فیلم علمی تخیلی سومین هفته نمایشش را با فروش ۱۵ میلیون دلار پشت سر گذاشت و چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» که جدیدترین فیلم دنیای مارول است در هفته گذشته ۷.۹ میلیون دلار فروخت و ششمین فیلم پرفروش هفته شد. این فیلم که نهمین هفته نمایشش را پشت سر می‌گذارد با مجموع فروش ۶۷۶ میلیون دلار و پس از پشت سر گذاشتن تایتانیک در جایگاه سومین فیلم پرفروش تاریخ باکس آفیس قرار گرفت.

«جزیره سگ‌ها»، جدیدترین ساخته کارگردان مطرح و خلاق سینما، وس اندرسون چهارمین هفته نمایشش را با فروش ۷.۵ میلیون دلاری سپری کرد. این انیمیشن فانتزی داستان پسری به نام آتاری را روایت می‌کند که پس از تبعید حیوانات خانگی به یک جزیره، به دنبال یافتن سگش می‌رود و وارد ماجرایی می‌شود.

فیلم‌های پرفروش هفته پانزدهم باکس آفیس، ۱۷۸ میلیون دلار فروختند که نسبت به هفته چهاردهم، ۸٪ افت فروش داشتند.

آفیس ۱۳ ۱۹ آوریل ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.