کد مطلب: ۳۴۷۲۳۸

وزیر صنعت:

خودروسازی به مراقبت نیاز دارد

خودروسازی به مراقبت نیاز دارد

وزیر صنعت گفت: خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد این صنعت مشکلاتی مانند تامین ارز، جابجایی ارز، تامین مواد اولیه و…دارد و نیاز است همگی از این صنعت حمایت کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با رد اخبار مربوط به این‌که خودروسازان نفس آخر را می‌کشند، گفت: خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد این صنعت مشکلاتی مانند تامین ارز، جابجایی ارز، تامین مواد اولیه و…دارد و نیاز است همگی از این صنعت حمایت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، رضا رحمانی درباره تاثیر تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در کاهش التهاب بازار این کالا، اظهار کرد: این طرح شامل نکات خوبی است و حتی برخی از مواد آن از برنامه‌های بلندمدت وزارت صمت است اما باید به این نکته نیز توجه شود که این طرح ناظر بر اصلاح ساختار است و برای نتیجه بخش بودن به زمان نیاز دارد.

وی با بیان این‌که طرح ساماندهی خودرو ناظر بر تعهدات جدید نیست بلکه به دنبال اصلاح کل صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی داخلی است، افزود: در شرایط کنونی توجه به تولید داخلی اولویت است و نگرانی درخصوص عمل به تعهدات خودروسازان وجود ندارد.

وی در پاسخ به این‌که در برخی خبرها آمده خودروسازی در کشور نفس‌های آخر خود را می‌کشد به خانه ملت گفت: این خبر را تائید نمی‌کنم؛ اما خودروسازی مانند تمامی صنایع به مراقبت نیاز دارد این صنعت مشکلاتی مانند تامین ارز، جابجایی ارز، تامین مواد اولیه و…دارد و نیاز است همگی از این صنعت حمایت کنند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.