کد مطلب: ۶۱۶۲۴۹

خودروهای جدید در سال ۱۴۰۱ / افزایش خودروهای چینی در بازار

خودروهای جدید در سال ۱۴۰۱ / افزایش خودروهای چینی در بازار

خودروسازان و شرکت‌های خودرویی در سال ۱۴۰۰ چند خودروی جدید را معرفی و روانه بازار کردند. آنها قرار است سال آینده نیز چند محصول جدید را معرفی کنند. خودروهای جدید سال ۱۴۰۱ کدامند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودروسازان داخلی در سال ۱۴۰۰ چند خودروی جدید را معرفی و در بازار عرضه کردند. ایران خودرو، تارا را در سال ۱۴۰۰ در بازار عرضه کرد.

سایپا نیز نیوفیس چند خودروی خود را به بازار فرستاد. یکی از آن‌ها مدل‌های مختلف کوییک بود که در مدل‌های دو رنگ و اسپرت در بازار عرضه شدند. همچنین وانت پادرا پلاس از دیگر خودروهایی بود که سایپا در بازار نسخه جدیدی از آن را به فروش رساند.

خودروهای جدید در سال ۱۴۰۱

این شرکت خودروسازی همچنین در دی سال جاری از تولید و عرضه دو خودروی جدید به نام‌های سهند و سپهر خبر داد.

گروه سایپا اعلام کرد: پس از نام‌گذاری محصول کراس جدید سایپا به ‌نام «اطلس»، خودرو سدان جدید سایپا نیز با نام «سهند» به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه می‌شود.

خودروی اطلس که پیش از این معرفی شده بود هنوز در بازار عرضه نشده است و احتمال می‌رود با توجه به شرایط بازار این خودرو در سال آینده وارد بازار شود.

همچنین خودروی سهند و سپهر به خط تولید رسیده‌اند و قرار است در سال ۱۴۰۱ در بازار عرضه شوند.

خودروهای جدید شرکت‌های خصوصی

یکی دیگر از خودروهایی که در سال ۱۴۰۱ در بازار عرضه می‌شود، متعلق به شرکت فردا موتور FARDA T5 است.

همچنین شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ خودروی جدیدی را معرفی کرد که در همین زمستان فروش آن را آغاز کرد. خودرو X22 pro خودرویی بود که مدیران خودرو آن را در پاییز ۱۴۰۰ معرفی کرد. اما با توجه به اینکه در دی ۱۴۰۰ اولین مرحله فروش این خودرو در بازار بود، انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۱ عرضه و تقاضا برای این خودرو افزایش خواهد داشت. بنابراین می‌توان آن را یکی از از خودروهای جدید سال ۱۴۰۱ دانست.

یکی دیگر از خودروهایی که انتظار عرضه آن در بازار سال آینده وجود دارد، خودروی جدید شرکت کرمان موتور است.

این شرکت خودروی جدید JAC J7 را معرفی کرده است که هنوز به مرحله عرضه در بازار نرسیده است. با توجه به این نکته که هنوز خبری از سوی کرمان موتور برای شرایط فروش این خودرو منتشر نشده است احتمالا این شرکت سال آینده را برای عرضه خودروی جدید خود در نظر گرفته است.

1 page 0001 19

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خب بازم خوبه چندتا ماشین جدید بیادپراید هم مثل پیکان جمع میشه و از شرش راحت میشیم

    • ناشناس

      پراید هیچ وقت جمع نمیشه بلکه از پلت فرمی به پلت فرم دیگر تبدیل میشه. روح پراید در تولیدات جدید سایپا دمیده شده و تا سال ها زنده خواهد ماند…

    • محمد

      خیلی ببخشید داداش، شما و امثال شما که اکثرا به پراید گیر میدن و میگین که بی کیفیته و امنیت نداره و اینا خوب الان آخرین مدل پیکان اواخر ۸۳ و رنو پی کی هم که اواخر ۸۶ هست یعنی پیکان نزدیک ۱۷ ساله تولید نمیشه و رنو پی کی هم نزدیک ۱۴ سال، خوب شما اگه نگاه کنین هنوز هم که هنوزه این همه پیکان و رنو پی کی در سطح شهر ها و جاده ها دارن تردد می‌کنن و خرید و فروش میشن پس آیا هنوز از شر اینا راحت شدی؟درضمن شما که میگی پراید پراید خودروی ناامن و بی کیفیته خوب کدوم یک از خودروهای ما کیفیت و امنیت دارن که پراید باشه دومیش. ما خودروهایی داریم که از پراید ناامن تر و بی کیفیت ترن مثلا رنو پی کی و ام وی ام ۱۱۰ که اگه پراید با سرعت ۶۰ از کنار ام وی ام ۱۱۰ رد بشه ام وی ام ۱۱۰ واژگون میشه و خودروهایی هم داریم که از پراید قدیمی ترن، پراید در ایران از سال ۷۲ تولید میشه ولی پژو ۴۰۵ از سال ۶۹ و وانت نیسان و وانت مزدا و کامیون بنز مایلر هم که نیم قرنه تولید میشن، حالا پراید هر چی هم که باشه باز در طول این ۲۷ سال که تولید میشه چراغها و سپرهاش تغییری کرده و به روزرسانی هایی رو به خودش دیده مثلا پراید ۱۴۱ و ۱۳۲ و حتی نمای داخلیش هم تغییر کرده ولی وانت نیسان چی به جز آینه بغل ها و چراغهای عقب و سپر عقب هیچیش تغییر نکرده یا پژو ۴۰۵ که در نمای بیرونیش به جز آینه بغل هاش هیچیش تغییر نکرده و به قول آقا جواد پراید کم مصرف و کم استهلاکه و کولر و ای بی اس و اینا داره ولی وانت نیسان نه ایربگ داره نه شیشه برقی نه مصرف خوبی داره و نه چیز دیگه که فقط ای بی اس داره اما قیمتش بالای ۴۰۰ میلیونه.

  • ناشناس

    با معرفی ۶ محصول جدیدبزودی پراید هم مثل پیکان و ژیان و رنو پی کی جمع میشه ان شاءالله و از شرش خلاص میشیم
    و دیگه ریختش رو نمی‌بینیمسالی ۱۸ هزار کشته برجا گذاشت و رفتخلاصه از این گروه پراید ،۱۳۱ ،۱۱۱ ،۱۴۱ ،۱۵۱ ،تیبا ،ساینا ،
    هرچی دارید بفروشید و
    آب کنید بره
    سال ۱۴۰۱ قیمتش با واردات خودرو و طرح های جدید
    میرسه ۲۰ میلیون
    مثل پیکان کسی نمیخرهموفق باشیدتا حالا تموم پیش بینی هام درست بوده

    • جواد

      مگر فقط مشکل تصادفات از پراید هست نگاهی به خودرو های دیگه بنداز پراید ماشین شهری کم خرج و کم استهلاک هست

  • ناشناس

    داشتم یه خبر میخوندم که فرمانده پلیس راهوار به شدت انتقاد کرد از خودرو سازها و گفت باید خودرو سازها رو به مراجع قضایی معرفی کنن
    موضوع چی بوده ظاهرا تو تصادف زنجیره ایی چند روز پیش که حدود ۶۰خودرو با هم تصادف کردن
    ایربگ هیچ خودرویی عمل نکرد الله اکبر از این همه ظلم خودرو سازها و کسانی که از اینها حمایت میکنن