کد مطلب: ۶۱۰۷۷۲

شگفت‌انگیزترین خودروهای ۲۰۲۱ / از پیکاپ تا هیبریدی

شگفت‌انگیزترین خودروهای ۲۰۲۱ / از پیکاپ تا هیبریدی

گاهی پیش‌بینی اینکه صنعت خودرو چه چیزی برای مشتریان خود تدارک دیده است دشوار می‌شود. در این گزارش به معرفی هفت خودرویی که از انتظارات ما فراتر رفته‌اند می‌پردازیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عملکرد صنعت خودرو بسیاری از اوقات قابل پیش بینی است. اما هنگامی که یک خودرو از سطح انتظارات ما بالاتر می‌رود ما را هیجان زده و شگفت زده می‌کند. در این گزارش خودروهای شگفت انگیز سال ۲۰۲۱ را معرفی می‌کنیم و به جزئیات آن‌ها می‌پردازیم. این لیست از پیکاپ تا خودروهای هیبریدی را شامل می‌شود.

۲۰۲۱ Karma GS-6

این مدل کارما علاوه بر قیمت خوب، به لطف دو موتور الکتریکی که در مجموع ۵۳۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کنند، سرعت بسیار بالایی دارد. موتور توربو سه سیلندری بی ام دبلیو به کار رفته در این خودرو به خوبی ایزوله شده است و در هنگام رانندگی بسیار راحت و بدون مزاحمت است. سیستم تعلیق این خودرو بسیار قابل توجه است. همچنین تجهیزات صوتی و تصویری و میزان راحتی و ظاهر فوق العاده‌ای دارد.

4019d040 f332 11eb b6ed 626795169566 vv

۲۰۲۱ Jeep Wrangler Rubicon 4xe

این خودرو بهترین جیپ رانگلر در نظر گرفته شده است. این مدل الکتریکی تقریبا به اندازه نسخه کاملا بنزینی خود کارایی دارد با این تفاوت که در رانندگی روزانه قدرت و گشتاور بیشتری ارائه می‌دهد. یکی از مزایای این خودرو هزینه پایین آن برای سوخت است.

IMG 73592

۲۰۲۱ Ford Bronco Sport

ظاهر بیرونی این خودرو کوچک بنظر می‌رسد اما کابین راحت و جاداری دارد. ظاهر فوق العاده و رانندگی و پارک کردن راحت از مزیت‌های این خودرو هستند. در کمال تعجب این خودرو قابلیت‌های آفرودی نیز دارد و طراحی‌های هوشمندانه‌ای در داخل و خارج خود دارد.

Bronco Sport 131 1

۲۰۲۲ Ford Maverick

این مدل یک پیکاپ کامپکت با قیمت مناسب است که یک موتور هیبریدی استاندارد دارد. شخصی‌سازی این پیکاپ با هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر پیکاپ‌ها انجام می‌شود. فورد راه‌های زیادی برای کمک به صاحبان این خودرو در نظر گرفته است. برای مثال ظرفیت خوب و قدرت زیاد، مصرف سوخت اقتصادی برای بخش هیبریدی و طراحی مقرون به صرفه اما جذاب. صاحبان این خودرو در صورت تمایل می‌توانند یک پکیج چهار چرخ همیشه متحرک و حتی حالت آفرودی این خودرو را دریافت کنند.

2022 Ford Maverick Hybrid 011

۲۰۲۲ Mercedes-AMG GT 43

موتور نیمه هیبریدی سه لیتری این خودرو ۳۶۲ اسب بخار نیرو و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. صفر تا صد این مدل ۴/۸ ثانیه بوده، ۹ سرعتی است و چرخ‌های همیشه متحرک دارد. این ماشین اصلا کند نیست و هدایت آسان و لذت بخشی دارد.

2022 Mercedes AMG GT 43

۲۰۲۲ Nissan Frontier

این فرانتیر مانند یک پیکاپ مدرن سایز متوسط عمل می‌کند. طراحی داخلی عالی و عملکرد آفرودی خوب و هدایت و کنترل لذت بخش از ویژگی‌های این خودرو هستند.

IMG 7531.MOV.00 00 11 11.Still001

۲۰۲۲ Ram 1500 TRX

این خودروی قدرتمند ۹۱ هزار دلاری ۷۰۲ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. این خودرو در رانندگی شهری به ازای هر گالن بنزین ۱۶ کیلومتر و در رانندگی اتوبان ۲۲ کیلومتر برای راننده کار می‌کند.

PXL 20211215 140615788

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.