کد مطلب: ۱۳۶۵

خودروهای وارداتی با پلاک منطقه آزاد ماکو آماده تردد شدند

خودروهای وارداتی با پلاک منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، با آغاز شماره گذاری خودروها، آماده تردد در محدوده این منطقه آزاد شدند. مدیرعامل منطقه آزاد ماکو روز جمعه در آیینی که به همین مناسبت با حضور مدیران منطقه آزاد ماکو، مسوولان شهرستانی، برخی مدیران استانی و اساتید دانشگاه های علم و صنعت و امیر کبیر

خودروهای وارداتی با پلاک منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، با آغاز شماره گذاری خودروها، آماده تردد در محدوده این منطقه آزاد شدند.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو روز جمعه در آیینی که به همین مناسبت با حضور مدیران منطقه آزاد ماکو، مسوولان شهرستانی، برخی مدیران استانی و اساتید دانشگاه های علم و صنعت و امیر کبیر برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون خودروهای وارداتی با پلاک منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو می توانند تا شهرستان چایپاره تردد کنند.

ˈحسین فروزانˈ اضافه کرد: در تلاش هستیم مجوز تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو را تا مرکز استان از هیات دولت بگیریم.

وی ادامه داد: امیدواریم این خدمت که با تلاش مسوولان کشوری، استانی و منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو انجام شده زمینه رضایت مردم منطقه را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو در ادامه افزود: تلاش داریم در سال 93 فرودگاه ماکو که از ابتدای امسال،کار احداث آن از سرگرفته شده، به بهره برداری برسانیم که در این صورت وضعیت عبور و مرور سرمایه گذاران به این منطقه نیز بسیار تسهیل می شود.

منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، هفتمین منطقه آزاد کشور است که در شمالغرب کشور و در محدوده مرزهای جمهوری اسلامی ایران با جموری خودمختار نخجوان و ترکیه راه اندازی شده و می توان با بهره برداری بهینه از این ظرفیت، روند توسعه آذربایجان غربی را شتاب بیشتری بخشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.