خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۸۸۲۳

چرا خودروهای مانده در پارکینگ پارس‌خودرو به بازار عرضه نشدند؟

چرا خودروهای مانده در پارکینگ پارس‌خودرو به بازار عرضه نشدند؟

شرکت پارس‌خودرو اعلام کرد تمام خودرو‌هایی که در پارکینگ این شرکت مانده‌اند، کمبود قطعات الکترونیکی دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیر ارتباطات شرکت پارس‌خودرو می‌گوید: کمبود قطعات الکترونیکی بحران جهانی است که گریبان همه شرکت خودروسازی جهان را گرفته است.

حسینی گفت: خلف وعده شرکای خارجی در ناقص شدن خودروهای تولیدی تاثیرگذار بوده است. هر خودرویی که در پارکینگ نگهداری شود برای شرکت هزینه‌های جانبی از جمله هزینه بروز کردن بیمه شخص ثالث، سود مشارکت، جریمه تاخیر و … را به همراه دارد.

شرکت پارس‌خودرو در فراخوانی از مشتریان برای بازدید از پارکینگ‌ها دعوت کرده است.

چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه پارس‌خودرو محصولات خود را در پارکینگ دپو کرده است و به بازار عرضه نمی‌کند. ( باشگاه خبرنگاران جوان )

خبر مدیرعامل جدید سایپا درباره خودروهای ناقص

محمدعلی تیموری در آئین معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: یکی از اصول توسعه در تولید و بنگاه داری که در خودروسازان تراز اول دنیا امری بدیهی به شمار می‌رود، تولید اقتصادی محصولات است، زیرا بدون آن نه کیفیت به دست می آید، نه قیمت تمام شده مطلوب و نه تحویل به موقع.

تیموری ادامه داد: برای داشتن تولید اقتصادی، علاوه بر توجه و تمرکز به زنجیره تامین، بحث منابع انسانی و روحیه و انگیزش آن عاملی مهم و تاثیرگذار است که مدیرعامل، همه معاونان و مدیران شرکت های گروه ملزم به بازمهندسی سیستم‌ها، اصلاح و ارتقاء ساختار برای تحقق آن هستند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: محور و شاخص بعدی برای دست یافتن به تولید اقتصادی محصولات، فعال کردن خطوط مدرنی است که در حال حاضر غیرفعال هستند.

تیموری در ادامه، اولویت و دستور کار اصلی تیم مدیریتی جدید سایپا را تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص موجود در پارکینگ‌های سایپا اعلام کرد و افزود: اولین جلسه کاری ما با معاون تولید و معاون برنامه ریزی جامع تولید بود و در ادامه نیز به اتفاق مدیران مرتبط با این حوزه، به صورت روزانه تکمیل و تحویل این خودروها را پیگیری و رصد خواهیم کرد.

وی به مدیران عامل شرکت سازه گستر و مگاموتور تاکید کرد که تامین قطعات کسری و مورد نیاز برای تکمیل خودروهای کف باید مدیریت شود.

گفتنی است، آئین معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید گروه خودروسازی سایپا صبح روزپنجشنبه با حضور علی نبوی، مشاور عالی و دستیار ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت و امیرحسین قناتی، معاون صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار شد.

محمدعلی تیموری، عضو هیات مدیره و مدیرعامل، علیمردان عظیمی، رئیس هیات مدیره و علی شیدائی عضو هیات مدیره جدید گروه خودروسازی سایپا هستند. ( خبرآنلاین )

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا نابودشان کنه
    پول بدی تو صف هم وایسیکجای دنیا اینجوریه؟؟؟؟

  • مصباح

    کجای دنیا با مردمش اینجور برخورد میکننخدا لعنتتون کنه

  • ناشناس

    بترکید

  • ناشناس

    نمی‌تونید بکشید کنار

  • ناشناس

    فقط وعده به آینده میدید هنر و عمل ندارید

    • ناشناس

      43 ساله وعده میدهند از آب و برق و گاز و اتوبوس و مسکن مجانی برای مستمندان تا بقیه.
      وعده های 43 سال پیشتون را عملی کنید خودرو پیش کش.

  • راسخون

    تحریم خودرو سازان هفته پیش برداشته شد آیا باز هم بهانه دارید؟

  • ناشناس

    مدیر ارتباطات شرکت پارس‌خودرو می‌گوید: کمبود قطعات الکترونیکی بحران جهانی است که گریبان همه شرکت خودروسازی جهان را گرفته است.شرکتهای خودرو سازی رو گرفته نه فرغون سازی فرغون چه قطعه الکترونیکی داره نکنه منظورتون اون سیستمهای ایربگی که روشون نصب میکنین همش یه ایسیو و چندتابرد جلو امپر و ایموبلایزر که چون نسخه اینها همش برا چند ده سال پیشه قطعاتش فت و فراوونه
    مردمو گول نزنین تو پارکینگ شهریار رو تیبا و کوییک چراغ نصب نکردن که رنگ چراغا در ار موندن تغییر نکنه بعد میان میگن چراغ نداریم

    • ناشناس

      کاملا درست و فنی گفتی هموطن این فرغون ها قطعات الکتریکیشون مال ۳۰سال پیش هست که تو بازار فراوون وجود داره این خودرو سازها حرف کمپانی های روز دنیا رو میزنن مثل اپل و تسلا و دیگر خودروهای پیشرفته تمام قطعات الکتریکی خودروهای همان فرغونهای داخلی همش رو میشه تو زیر پله ها و تو کارگاه ها ساخت که الانم دارن میسازن
      خودرو ساز افعی شده رقیب نداره میتازه مردم لا اتحاد یه درس به خودرو سازها بدهن اما حیف

  • ناشناس

    تا گرانتر به مردم بچپونن.
    آخه همه دست مردم رو خوندن، میدونن، هر چقدر قیمت رو بالا ببرن مردم حریستر میشه برای خرید-
    برادر من اشکال از مردمه.

  • ناشناس

    مگه پارس خودرو سمند تولید میکنه؟

  • ناشناس

    چون قدرت رانت خواری شون اینقدر زیاده که هیچ دولتی نتونست کاری کنه ، همینه که هست اصلا دلشون بخواد همونطور پراید دوازده میلیونی رو دویست میلیون کردن هفته بعد چهارصد میلیون اصلا پژو یه میلیارد …