کد مطلب: ۴۰۶۸۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام خودروها در مهر ماه نوسان قیمت داشتند؟ / آخرین قیمت خودروهای خارجی و داخلی

کدام خودروها در مهر ماه نوسان قیمت داشتند؟ / آخرین قیمت خودروهای خارجی و داخلی

هرچند شروع مهر ماه امسال همزمان با شروع نوسانات جزیی در بازار خودروهای داخلی و خارجی بود اما در اواخر مهر ماه مجددا روند قیمت‌ها در بازار خودرو داخلی و خارجی باثبات شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هرچند شروع مهر ماه امسال همزمان با شروع نوسانات جزیی در بازار خودروهای داخلی و خارجی بود اما در اواخر مهر ماه مجددا روند قیمت‌ها در بازار خودرو داخلی و خارجی باثبات شد.

چهارشنبه سوم مهر ماه تجارت‌نیوز گزارش داد که بازار خودروهای داخلی مهر ماه را با نوسانات جزئی در قیمت آغاز کرده‌اند. خودرو دنا دو میلیون کاهش و پژو ۲۰۶ یک میلیون افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

روز جمعه پنجم مهر ماه نیز گزارش شد که در نخستین روزهای مهرماه می‌توان نوساناتی را در بازار خودروهای خارجی رصد کرد. سورنتو بیشترین افزایش و سوناتا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند.

در اواسط مهر ماه هم وضعیت بازار خودرو به همان شکل اوایل این ماه بود.

15 مهر ماه امسال بررسی تجارت‌نیوز نشان می‌داد که در نیمه مهرماه بازار خودروهای داخلی شاهد افزایش قیمت جزئی بوده است. خودوهای سمند LX، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و رنو تندر پلاس دنده‌ای بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.

22 مهر ماه هم تجارت‌نیوز گزارش داد که در دهه سوم مهرماه بازار خودروهای خارجی نوسانات جزئی را شاهد بود. داستر تک دیفرانسیل با ۳۰ میلیون تومان کاهش به قیمت ۲۸۰ میلیون تومان رسید.

اما در روزهای پایانی مهر ماه وضعیت بازار خودرو باثبات‌تر شد و طبق بررسی تجارت‌نیوز در 26 مهر ماه، بازار خودروهای داخلی در روزهای پایانی مهرماه سال ۱۳۹۸ همچنان دارای ثبات نسبی است و تنش قیمتی در آن دیده نمی‌شود و نوسانات بین یک تا چهار میلیون بوده است.

12 9

آخرین لیست قیمت خودروهای داخلی در پاییز امسال

درباره بازار خودروهای خارجی نیز تجارت‌نیوز 29 مهر ماه گزارش داد، در روزهای پایانی مهر ماه قیمت تمام خودروهای لیست غیر از سه مورد ثابت بوده است. هیوندای سوناتا هیبرید، i20 و مزدا۳ جدید نوسانات جزئی را تجربه کرده‌اند.

12 10

آخرین لیست قیمت انواع خودرو خارجی در پاییز امسال

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    روزبه روزداره قیمت ماشین میره بالاونمیتونن کاری بکنن چرای کی نیست جواب بدچرایکی نیست جلو قیمت خوردوبگیر