کد مطلب: ۷۶۴۲۹۷

توضیحات وزیر ارتباطات درباره سیم کارت مخصوص خارجی‌ها

توضیحات وزیر ارتباطات درباره سیم کارت مخصوص خارجی‌ها

وزیر ارتباطات در پی انتشار اخباری درباره اختصاص سیم کارت گردشگری به توریست‌ها توضیحاتی ارائه کرد و از قطعی نبودن تصمیمات در این رابطه خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز ، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره مطالب منتشر شده از قول او در رابطه با سیم کارت گردشگری گفت: میزان نصب و استفاده پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی در میان کاربران ایرانی همچنان رو به گسترش است، اما برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آنها با هموطنان خودشان در سکوهایی است که مطابق مقررات داخلی ما آن سکوها دچار محدودیت‌هایی است.

وی افزود: درخواست‌هایی مطرح شده است که سیم‌کارت ‌های گردشگریِ زمان‌دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر آن سیم‌کارت منقضی شود.

زارع اضافه کرد: سیم کارت گردشگری خارجی هنوز در حد پیشنهاد است و درباره آن تصمیم‌گیری نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردمو زخمی و نمکم رو زخم میریزن…واقعا که!

  • عدالت

    سیمکارت دادی ی فکربحال دلارکن اگه غیرت داری

  • مراد

    خجالتم واژه زیبایست اقاپیام رسان داخلی خوبه ولی دلیل به اینکه شمانخوایی فیلتروبرداری ریس جمهوردستورداده شماانکارمیکنی اگریکی ازاین پیام رسانهارونصب کردیم ازروی ناچاری بوده وگرنه کسی اقبال نشون نداده اگربایدمطالبه گری روشروع کنیم بگوبسم الله تاالانم بخاطروعدههای ریس جمهورصبرکردیم رفع فیلترمطالبه ماست