کد مطلب: ۶۰۷۷۷۵

دانلود فیلم‌های معمایی + ۵ فیلم رازآلود جدید

دانلود فیلم‌های معمایی + ۵ فیلم رازآلود جدید

سایت نیکی دیلی یکی از رسانه‌های پیشتاز در دانلود فیلم‌هایی با ژانر رازآلود می‌باشد.

خارجی‌ها همیشه در ساخت فیلم‌های رازآلود موفقند. زیرا که تیم سازنده فیلم و سریال معمایی بصورت گسترده تفکر می‌کنند و ماه‌ها و شاید سال‌ها ایده‌ای را در ذهن می‌پرورانند تا به صحنه بیاورند.

سایت نیکی دیلی یکی از رسانه‌های پیشتاز در دانلود فیلم هایی با ژانر رازآلود می‌باشد. یک آرشیو بزرگ از فیلم‌های معمایی در این سایت وجود دارد که بصورت اختصاصی فیلم‌های مشهور به همراه فیلم‌های نایاب بصورت اختصاصی دوبله یا زیرنویس فارسی کرده و می‌توانید این فیلم‌ها را در این رسانه با ۴ کیفیت به همراه امکان تماشا آنلاین دریافت کنید.

۵ فیلم پیچیده رازآلود

۱- دختری با خالکوبی اژدها

The Girl with the Dragon Tattoo ساخت ۲۰۱۱ آمریکا، سوئد و نروژ با ژانری معمایی جنایی می‌باشد. این فیلم محصول کمپانی کلمبیا پیکچرز است و نویسندگی این اثر توسط استیون زایلیان و کارگردان آن نیز دیوید فینچر است.

در کارنامه کارگردان این فیلم آثاری هم چون باشگاه مبارزه، هفت، شبکه اجتماعی و دختر گم شده وجود دارد که فیلم دختری با خالکوبی اژدها پس از راهیابی به جشنواره‌های بین‌المللی مختلف موفق به کسب ۲۷ جایزه برای بهترین دستاورد در تدوین فیلم و … و همچنین یک جایزه ساترن برای بهترین فیلم هیجان انگیز و نامزدی در ۹۱ جایزه دیگر شده است. پس از اکران توانست نظرات منتقدین را به خود جلب کند فیلمنامه و بازیگری دنیل کریگ رونی مارا مورد تحسین قرار گرفت.

بازیگران بنام‌های ؛ دنیل کریگ، رونی مارا، کریستوفر پلامر، استلان اسکارشگورد، استیون برکوف، رابین رایت، یوریک ون واگنینگن، جولی ریچاردسون در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

IMDB: 7.8/10

rottentomatoes: 86/100

۹۰% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند

مدت زمان: ۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

۲- پرومتئوس

Prometheus محصول ۲۰۱۲ آمریکا و انگلیس با هنرمندی نومی راپاس، کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی جان اسپیتز داستان تیمی از دانشمندان که برای تحقیق در مورد منشا حیات انسان در کائنات سفر می‌کنند. بعد از مدتی این تیم در دنیایی بیگانه گرفتار می‌شوند و در هنگام تلاش برای فرار از آن می‌فهمند که نه تنها جان آنها، بلکه کل بشر در خطر است. بازیگرانی همچون لوگان مارشال-گرین، مایکل فاسبندر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

IMDB: 7/10

rottentomatoes: 73/100

۸۵% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند

مدت زمان: ۲ ساعت و ۴ دقیقه

۳- مارتا مارسی می مارلین

Martha Marcy May Marlene با ژانری رازآلود و هیجان انگیز ساخت ۲۰۱۱ آمریکا به کارگردانی و نویسندگی شان دورکین می‌باشد. بازیگران این فیلم عبارتند از؛الیزابت اولسن، سارا پلسون، جان هاکس. زنی پس از فرار از مکانی که به مدت ۲ سال در آنجا مورد سوءاستفاده قرار گرفته، سعی دارد با خانواده‌اش ارتباط برقرار کند و از آنها کمک بگیرد اما…

IMDB: 6.9/10

rottentomatoes: 90/100

۶۸% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

۴- تمام پول‌‌های جهان

All the Money in the World ساخت ۲۰۱۷ آمریکا، انگلیس، ایتالیا و چین به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی دیوید اسکارپا، جان پیرسون می‌باشد. بازیگرانی همچون میشل ویلیامز، مارک والبرگ، کریستوفر پلامر، رومن دوریس، چارلی پلامر، اندرو بوچان و تیموتی هاتون در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. جان پل گتی سوم ، نوه‌ی یک میلیاردر است که در نوجوانی دزدیده شد و آدم‌ربایان برای آزادی او هفده میلیون دلار باج درخواست کردند اما…

IMDB: 6.8/10

rottentomatoes: 79/100

۷۴% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند

مدت زمان: ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

IMG 20211218 104202

۵- دیشب در سوهو

Last Night in Soho محصول ۲۰۲۱ کشور انگلیس به کارگردانی و نویسندگی ادگار رایت است. زن جوانی که به طراحی مد علاقه‌مند است به شکل عجیبی خودش را در زمان و مکان متفاوتی یعنی در سال ۱۹۶۶ در شهر لندن و در بدن خواننده‌ای بنام سندی می بیند..این فیلم در ژانری معمایی و ترسناک است.

IMDB: 7.2/10

rottentomatoes: 75/100

۹۰% کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند

مدت زمان: ۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

دانلود سریال خارجی ۲۰۲۲ با زیرنویس فارسی

کمتر از ۲۵ روز دیگر تا کریسمس ۲۰۲۲ مانده است و عناوین زیادی برای سال نو میلادی قرار است به دست علاقه‌مندان به فیلم و سریال برسد. اما در این بین با توجه به پربار بودن سال قبل در حیطه سریال، سال ۲۰۲۲ نیز خبرهای خوبی از سریال‌های پرطرفدار می‌رسد. قطعا بازهم شاهد ادامه فصول سریال‌های محبوب دنیا خواهیم بود. مثلا سریال مثل بازی مرکب، دیدن و.. که حسابی پرطرفدارند. سایت نیکی دیلی با ارائه این فیلم‌ها بصورت اختصاصی با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی یکی از رسانه‌های ممتاز در این زمینه است. پیشنهاد می‌کنیم جهت دانلود سریال خارجی جدید به سایت نیکی دیلی مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.