کد مطلب: ۵۸۲۲۷۰

چه کسی دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد؟

چه کسی دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد؟

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد. او کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بود اما شورای نگهبان صلاحیت سعید محمد را تایید نکرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با حکم احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، «سعید محمد» به دبیری شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.

سعید محمد در سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد و دوران کودکی و نوجوانی را در این شهر سپری کرد. سال ۱۳۶۶ در سن ۱۹ سالگی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

سعید محمد در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده و در سال ۱۳۸۸ با درجه دکترای مهندسی در این رشته با گرایش راه و ترابری از دانشگاه تربیت مدرس دانش‌آموخته شده‌است.

وی از سال ۱۳۷۵ عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران، از سال ۱۳۸۸ عضو انجمن تونل ایران و از سال ۱۳۸۹ تاکنون عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین است.

فعالیت محمد در سپاه پاسداران تنها به بخش‌های مدیریتی و اجرایی، در شرکت‌های زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و دوره کوتاهی نیز در بنیاد تعاون سپاه، خلاصه می‌شود.

او از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد (وابسته به قرارگاه خاتم) بود و از سال ۱۳۹۷ تا اسفند ۱۳۹۹ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود و دارای درجه نظامی سرتیپ‌دوم پاسدار است ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

به گزارش تجارت‌نیوز، او کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بود اما شورای نگهبان صلاحیت سعید محمد را تایید نکرد. در ادامه او به حمایت از سیدابراهیم رئیسی پرداخت.

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سعید محمد آدم کاربلد و کارآمدی هست در اوج تحریمها پالایشگاه ستاره خلیج فارس ساخت من قصد جدی داشتم در انتخابات ریاست جمهوری به ایشان رای بدهم اما …

  • ناشناس

    با ارزوی موفقیت برای ایشان