کد مطلب: ۶۱۸۶۷۵

درگیری در مجمع بانک دی + ویدئو

درگیری در مجمع بانک دی + ویدئو

پس از اینکه چندی پیش مجمع کرمان با درگیری همراه بود. این بار نیز در یک مجمع عمومی اتفاقی رخ داده که در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز و در مجمع عمومی عادی به صورت فوق‌العاده بانک دی، اتفاق عجیبی رخ داد. در این مجمع که در هتل المپیک تهران و به منظور انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و همچنین اعضای هیات‌مدیره این بانک برگزار شد، درگیری شدیدی رخ داد.

پس از اینکه چندی پیش مجمع کرمان با درگیری همراه بود. این بار نیز در یک مجمع عمومی اتفاقی رخ داده که در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید.

طبق آخرین برآوردها از مرداد ماه سال گذشته تاکنون که شاخص کل بورس ۳۵ درصد افت داشته حدود ۹۹ هزار میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شده است.

بانک دی در گزارش یکماهه منتهی به پایان آذر ۱۴۰۰ بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان درآمد داشته و کل درآمد محقق شده‌اش از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم بیچاره
    هرروز فقیرتر میشیم اینا گردنشونو کلفتتر میکنند

    • ناشناس

      اگه دوست نداری جمع کن از این مملکت برو

  • ناشناس

    اینها بخاطر سیاست غلط دولت زیرساخت بورس از نظر ساختاریارتقا دار بروزرسانی کنن سهمی که فروخته میشه به صورت انلاین به حساب سهامدران واریز بشه حذف دامنه اصلاح زودتر انجام بشه اعتمادسازی

  • فاطمه

    اینقد خوش شانسه این همه پرتاب کرد یکی نخورد به فکش اون دروازه ی بی صاحب رو بشکونه

  • ناشناس

    سهام بانک دی به پایین ترین حد سقوط کرده هیچ ارزشی برای سهام دارن داره متاسفانه هر بار ی تعداد هیئت مدیره میان بار خودشنو میبندن در میرن مردم بدبخت بیچاره میکنن با سهامی که از ۸ هزار تومن رسیده به ۸۰۰ تومن بجای اینکه سود سهام دارن بدن افزایش سهام زدن تا از بار بدهی که باید به سهام دارن بدن ی جورهای فرار کردن چرا مجلس و دولت یا قوه قضاییه اقدامی نمیکنه برای سهام دارانی که ضرمالی زیادی کردن ی تعداد خوردن رفتن کسی اصلا به این بانک توجهی نمیکنه …

  • ناشناس

    در خواست قوه قضاییه برای ورد به سهام بانک ب سهام داران مال باخته داریم

  • ناشناس

    بورس آخور جدید

  • ناشناس

    خود من با تمام وجودم دوست دارم مدیران خیلی از این شرکت ها و کارخانه های که در بورس هستند را تا جایی که می خورند بزنم مخصوصاً مدیران پترول ،بجهرم ، غگل،و…

  • ناشناس

    این نماد نزدیک به یکساله بسته شده با قیمت 92 تمن!!!!!
    هیچ کسی هم پاسخگو نیست… پول مردم رو کشیدن بالا این نماد هم مثل سایرین نماد کلی سود داشته اما همه تورس ضرر داشته!!!! این دیگه چطور بورسیه آخه شرکت سود داره اما تو بورس بی سود که هیچ کلی هم پول مردم رو بردن مثال 50 میلیون تومان مردم شده 5 میلیون تومان!!!

  • ناشناس

    بزودی از مدیران نالایق پارس مینو پذیرایی مفصلی خواهیم کرد

  • ناشناس

    به نظر میرسه ریزش عجیب بورس را در فساد مدیران شرکتها ی بورسی دانست.