کد مطلب: ۵۲۰۸۰۴

دریافت اقامت فرانسه در کوتاه‌ترین زمان ممکن

دریافت اقامت فرانسه در کوتاه‌ترین زمان ممکن

برای گرفتن اقامت فرانسه روش‌های مختلفی از جمله مهاجرت کاری وجود دارد که دردسرها و مشکلات خاص خودشان را دارند. اما به تازگی دولت فرانسه، یک روش کم دردسر و سریع را برای دریافت اقامت فرانسه ارائه کرده که از طرفی به اقتصاد این کشور کمک می‌کند و از سوی دیگر، یک فرصت ایده‌آل را برای شهروندان کشورهایی مانند ایران فراهم می‌کند.

احتمالا انتظار دارید که در این مطلب هم مثل بسیاری دیگر از مطالب مرتبط با اخذ اقامت فرانسه، با اطلاعاتی در مورد نحوه اخذ اقامت کاری و تحصیلی این کشور مواجه شوید. اما اینطور نیست! ما قصد داریم راه بسیار آسان‌تر و سریع‌تری را برای گرفتن اقامت این کشور اروپایی پیشرفته معرفی کنیم. اگر همین الان به شما بگویند که با پول خرید یک ملک ۷۰ متری در یکی از مناطق متوسط تهران می‌توانید اقامت فرانسه را بگیرید، احتمالا باورتان نخواهد شد. اما در کمال ناباوری، این موضوع حقیقت دارد و تنها کافی‌ست مبلغی در حدود ۲ میلیارد تومان داشته باشید تا بتوانید اقامت فرانسه را دریافت کنید!

سریع‌ترین راه گرفتن اقامت فرانسه

برای گرفتن اقامت فرانسه روش‌های مختلفی از جمله مهاجرت کاری وجود دارد که دردسرها و مشکلات خاص خودشان را دارند. اما به تازگی دولت فرانسه، یک روش کم دردسر و سریع را برای دریافت اقامت فرانسه ارائه کرده که از طرفی به اقتصاد این کشور کمک می‌کند و از سوی دیگر، یک فرصت ایده‌آل را برای شهروندان کشورهایی مانند ایران فراهم می‌کند. در این روش می‌توانید با خرید یک ملک در فرانسه با شرایط تعیین شده، اقامت این کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آورید.

شرایط اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک

برای دریافت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک، باید ملک خریداری شده شما دارای شرایط مشخصی باشد. اولین و مهم‌ترین شرط مربوط به قیمت ملک است. ملک مورد نظر شما باید حداقل ۷۰هزار یورو ارزش داشته باشد تا بتوانید با خرید آن، اقامت فرانسه را هم بگیرید. با یک مقایسه ساده بین این مبلغ با سرمایه مورد نیاز جهت خرید ملک در تهران، متوجه خواهید شد که مبلغ تعیین شده برای خرید ملک در فرانسه، یک فرصت استثنائی و تکرار نشدنی است. ارزش این موضوع، زمانی بیشتر مشخص می‌شود که شرایط دریافت اقامت از طریق خرید ملک را در سایر کشورهای اروپایی بررسی کنید. به عنوان مثال، برای گرفتن اقامت اسپانیا باید ملکی با ارزش حداقل ۵۰۰هزار یورو خریداری کنید!

موضوع بعدی در مورد شرایط ملک خریداری شده در فرانسه، به متراژ آن برمی‌گردد. بر اساس تعداد نفرات خانوار، باید ملک مورد نظر شما از حداقل متراژ تعیین شده برخوردار باشد. ملک مورد نظر باید برای سرپرست خانواده حداقل ۱۴ متر مربع، برای همسر او حداقل ۹ متر مربع و برای هر یک از فرزندان حداقل ۹ متر مربع فضا داشته باشد. بنابراین، اگر شما یک خانواده ۴ نفری هستید باید برای گرفتن اقامت فرانسه، خانه‌ای با حداقل متراژ ۴۱ متر مربع را خریداری کنید.

شرط سوم برای اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک، داشتن میزان مشخصی از درآمد ماهیانه است. شما باید بتوانید ثابت کنید که هر ماه حداقل ۱۳۰۰ یورو درآمد دارید. این درآمد می‌تواند از راه‌های مختلفی از جمله حقوق ماهانه، سود بانکی، سهام، اجاره خانه یا مغازه و… تامین شود.

در رابطه با موقعیت مکانی ملک خریداری شده در فرانسه، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید در تمامی شهرهای فرانسه اقدام به خرید ملک کنید.

چرا خرید ملک در فرانسه؟

مهم‌ترین مزیت خرید ملک در فرانسه این است که امکان گرفتن اقامت این کشور را پیدا کرده و حتی بعد از چند سال می‌توانید برای اخذ شهروندی فرانسه هم اقدام کنید. اما خرید ملک در فرانسه، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آنها پرداخته‌ایم.

سفر در شینگن بدون ویزا

فرانسه یکی از اولین کشورهای عضو پیمان شینگن بود. بنابراین، با داشتن اقامت کشور فرانسه، می‌توانید بدون نیاز به ویزا در تمامی کشورهای عضو حوزه شینگن رفت و آمد داشته باشید .

برخورداری از خدمات و امکانات

دارندگان اقامت فرانسه می‌توانند از امکانات و خدمات این کشور به صورت مساوی با شهروندان فرانسه استفاده کنند. از جمله این خدمات می‌توانیم به بیمه درمانی رایگان و امکان تحصیل بدون هزینه فرزندان در مدارس و دانشگاه‌های دولتی فرانسه اشاره کنیم. همچنین می‌توانید در بانک‌های فرانسه یک حساب بین المللی باز کنید.

image1

امکان فعالیت اقتصادی

اگر تمایل به ایجاد کسب و کار در فرانسه دارید، می‌توانید بعد از اخذ اقامت این کشور، به طور قانونی اقدام به تاسیس شرکت کنید. در صورت ثبت شرکت در فرانسه، این امکان را خواهید داشت تا از بانک‌های این کشور وام بگیرید. ضمن اینکه با ثبت شرکت می‌توانید بعد از ۳ سال، برای دریافت پاسپورت فرانسه هم درخواست بدهید.

درآمد بالای اجاره ملک

برای اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک، نیازی به حضور در این کشور نخواهید داشت. بنابراین، در صورتی که خودتان تمایل به ساکن شدن در فرانسه ندارید، می‌توانید ملک خریداری شده را اجاره دهید. بسته به ویژگی‌ها و موقعیت ملک، حداقل درآمد ماهانه شما از اجاره دادن ملک در فرانسه چیزی حدود ۵۰۰ یورو خواهد بود که قابل مقایسه با اجاره ملک در کشورمان نیست.

مراحل دریافت اقامت فرانسه با خرید ملک

برای خرید ملک در فرانسه و گرفتن اقامت باید مراحلی را طی کنید که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

در گام اول باید برای انتخاب ملک در فرانسه اقدام کنید. این کار را می‌توانید به صورت حضوری و یا از طریق سایت‌های خرید و فروش ملک در فرانسه انجام دهید. بعد از انتخاب ملک، نوبت به اقدامت قانونی خرید ملک از جمله امضای قرارداد می‌رسد. می‌توانید انجام این امور را شخصا بر عهده بگیرید و یا از وکالت قرارداد خرید استفاده کنید.

بعد از خرید ملک، می‌توانید اقامت یک ساله این کشور را دریافت کنید. بعد از گذشت یک سال باید مجددا برای تمدید اقامت خود اقدام کنید. دقت داشته باشید که تمدید اقامت تنها در صورتی امکان پذیر است که همچنان صاحب ملک در فرانسه باشید. تمدید اقامت تا ۵ سال ادامه پیدا می‌کند و در صورتی که طی این ۵ سال در کشور فرانسه اقامت داشته باشید امکان درخواست اقامت دائم فرانسه را نیز خواهید داشت. ضمن اینکه بعد از گذشت ۵ سال می‌توانید ملک خود را نیز به فروش برسانید.

طبیعی است که خرید ملک در یک کشور خارجی، نگرانی‌های خاص خود را داشته باشد. پیچیدگی‌های حقوقی و قانونی مربوط به خرید ملک و اخذ اقامت، باعث می‌شود که انجام این کار با ریسک‌هایی همراه شود. بنابراین، توصیه می‌کنیم از یک وکیل کارکشته یا موسسات معتبر فعال در حوزه مهاجرت کمک بگیرید تا در روند خرید ملک در فرانسه دچار مشکل نشوید. مجموعه نیلگام در تمامی مراحل اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک شما را همراهی می‌کند. این همراهی از نقطه شروع فرآیند یعنی انتخاب ملک آغاز می‌شود و تا لحظه گرفتن اقامت فرانسه ادامه خواهد داشت. برای اطلاع از جزئیات این برنامه می‌توانید با کارشناسان نیلگام تماس بگیرید.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    راه حل خوبی رو برای مهاجرت بچه ها ی مسئولین ارائه دادی.
    خبرشون کن بیان بخونن با پولای ما برن اون طرف لاکچری زندگی کنن.