کد مطلب: ۷۵۹۴۰

ساخت بزرگترین پارکینگ تریلرها در منطقه آزاد ماکو

دبیرکل شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد که به زودی بزرگترین «تیرپارک» مکانیزه در منطقه آزاد ماکو ساخته می‌شود.سید جلال ابراهیمی گفت: این تیر پارک(پارکینگ تریلرها) با سرمایه‌گذاری یک شرکت خصوصی ساخته می‌شود، این تیر پارک که بزرگترین در نوع خود در مناطق آزاد کشور است در زمینی به مساحت 10هکتار ساخته می‌شود.

دبیرکل شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد که به زودی بزرگترین «تیرپارک» مکانیزه در منطقه آزاد ماکو ساخته می‌شود.
سید جلال ابراهیمی گفت: این تیر پارک(پارکینگ تریلرها) با سرمایه‌گذاری یک شرکت خصوصی ساخته می‌شود، این تیر پارک که بزرگترین در نوع خود در مناطق آزاد کشور است در زمینی به مساحت 10هکتار ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: یکی ازمعظلات کامیون‌های وارده از مرز بازرگان و یا خروجی از ایران نبود یک تیرپارک مناسب است که دارای مهمانکده ،مهمان پذیر، هتل، متل و … باشد. تیر پارک منطقه آزاد دارای پارکینگ برای ایستائی 300 تریلر و 200 سواری و همچنین اتوبوس های مسافری و کمپ‌های ویژه توریست ها و گردشگران است.

دبیرکل شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه افزود: در فضاهای اقامتی علاوه بر یک هتل چهارستاره ،خوابگاه های 10 نفره و 4 نفره و همچنین اتاق های مستقل ساخته می‌شود و مهمانکده‌ها نیز دارای نمازخانه ،رستوران هائی با غذاهای ایرانی،ترکی ،غربی، سرویس های بهداشتی مخصوص پارکینگ ،حمام های سنتی،حمام های دوش، خشک شوئی مدرن اتوماتیک برای شستشو اتوی لباس رانندگان و توریست ها است.

وی افزود: تیرپارک منطقه آزاد دارای چاپخانه های سنتی ،کافی شاپ و فروشگاه های صنایع دستی خواهد بود و برای این تیرپارک زمین ورزش والیبال،بسکتبال و سالن ورزش در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: در ساختمان‌های این تیرپارک فروشگاه ها و مال برای انواع اقسام صادرات اقلام تولیدی ایرانی و همچنین نمایشگاه اتومبیل وجود دارد.

به گفته وی تیرپارک مکانیزه منطقه آزاد ماکو در 70 کیلومتری مرز در کنار جاده قرار دارد و میزان سرمایه گذاری آن نزدیک به 350 میلیارد ریال است.

به گفته دبیر کل شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه روزانه 600 کامیون ورودی و 500 کامیون خروجی از مرز بازرگان وارد و خارج می‌شوند که نیاز به خدمات رفاهی و استراحتگاه دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.