کد مطلب: ۴۳۸۸۴۰

تعیین دستمزد کارگران به نیمه اول فروردین موکول شد

تعیین دستمزد کارگران به نیمه اول فروردین موکول شد

نشست دستمزد شورای عالی کار پس از گذشت هفت ساعت باز هم بدون نتیجه به پایان رسید و مقرر شد تعیین حداقل دستمزد کارگران به نیمه اول فروردین ماه سال بعد موکول شود.

نشست دستمزد شورای عالی کار پس از گذشت هفت ساعت باز هم بدون نتیجه به پایان رسید و مقرر شد تعیین حداقل دستمزد کارگران به نیمه اول فروردین ماه سال بعد موکول شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دویست و نود و نهمین شورای عالی کار که از ساعت ۱۶ امروز با موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران به ریاست وزیر کار و با حضور نمایندگان کارفرمایی و کارگری آغاز شده بود دقایقی بدون نتیجه پایان یافت.

در این نشست در حالی که خبرها حاکی از این بود که دولت و کارفرمایان با افزایش حداقل دستمزد کارگران به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان توافق کرده‌اند اما به نظر می‌رسد به دلیل اختلاف نظر گروه‌های کارگری و کارفرمایی باز هم نتیجه لازم به دست نیامد و بر این اساس تعیین حداقل دستمزد کارگران به نیمه اول فروردین سال ۹۹ موکول شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینم نیمه اول فروردین خب حقوق هارومشخص کتید
    بازم دقیقه نود توروخدا بفکرکارگراباشید

  • ناشناس

    سلام
    بنده هم به عنوان یک کارفرما نظر به اینکه در دو سال اخیر هزینه حقوق و سایر هزینه های جاری تا حد ۳ برابر افزایش داشته ولی قیمت ها در صنف ما حدود ۴۰ درصد نصب به ۲ سال گذشته افزایش قیمت داشتیم، توان پرداخت این افزایش حقوق به کارگران را در شرایط کنونی کشور نداشته و چنانچه این تصمیم عملی شود، مجبور به تعدیل نصف نیرو های خود خواهم بود.
    امیدوارم در سال های آتی شاهد حضور مدیرانی با تدبیر و متخصص در بدنه دولت باشیم که کمتر شاهد گرفته شدن همچنین تصمیمات یک طرفه و بدون هیچ دلیل و منطقی باشیم.

    • ناشناس

      سلام
      دوسال پیش که تقریبا قیمت ها دوبرابر شد یادتان میاد؟ اما بجاش سال قبل حدود 35 درصد گذاشتند روی حقوق کارگران و یه حال اساسی دادن به کارفرماها. اون زمان مدیرانی با تدبیر و متخصص در بدنه دولت وجود داشت؛ نه؟

    • لعنت به مخالفان افزایش قیمت

      حقوق کارگری 1700نبایدافزایش داشته باشه واقعاکه شماهانمیزارید کشورمون پیشرفت کنه

    • ناشناس

      درسته

  • ناشناس

    دولت سیاستشه نمیخواد دستمزد رو تعیین کنه که حداقل سال جدید بیمه بیکاری ب کارگر با بخش نامه جدید تعلق بگیره میخوان با بخش نامه پارسال ب کارگرای خیر ندیده بدن خیلی ظلمه بخدا

  • ناشناس

    کمی از دوزدیهاکم کنید وبه گارگران بدهید

  • علی

    ببینید کارگرا الکی حرس و جوش نزنید هرکی یه دردی داره اومده اینجا میگه اینا کار خودشونو میکنن .اینلا فقط خودشون،…تو تی وی نشون میده تو دادگاهها رئیس و گنده ها نیستن مگه که دادگاهی میکنن،عین خیالشونم نیس.شماها از کی انتظار دارید؟؟؟ از کی؟؟؟؟
    منم مثه شما کارگرم بخدا درد دارم ولی این حرفا فایده نداره

  • ناشناس

    اگه تواین چهل سال، حق کارگر و میدادن الان عقب ماندگی حقوق به اینصورت نبود که هرسال کارگروکارفرماودولت بیفتن به جون هم سر شندرغاز حقوق اضافه کردن، 400تا جلسه بذارن آخرشم هیچ…. بلاخره این عقب ماندگی حقوقا، باید درست شه والا سال به سال بدترمیشه البته اگه کارگرا زنده بمونن…..

  • یسنا

    اگر قرار به افزایش حقوق کارگرا باشه که واقعا لازمه که این اتفاق بیفته ولی این کار جایی به نفع کارگر هست که اجناس واقلام افزایش قیمت نداشته باشه. ولی متاسفانه حقوق کارگر اگر دوبرابرهم بشه مطمینا با افزایش دیگرکالاها باز کارگر هیچ پس اندازی نخواهد داشت. من خودم کارگرم هرسال مقدارناچیزی که اضافه میشه رو میگم حساب نکنم و بلافاصله واریزش کنم رو کارت دیگه که تااخرسال بزارم رو پول پیش خونه ولی خدایی بازتاوسط ماه نرسیده تموم میشه.

  • امیر

    با سلام و خسته نباشید خدمت تمام کارگران زحمت کش ایران عزیزمان .
    چطور حقوق کارمند قبل عید اعلام میشه ولی کارگر نه .چطور زمانی که حقوق کارگر افزایش پیدامیکنه تورم پیدا میکنه اما حقوق کارمندخیر آیا همین کارفیان محترم وقتی سود میکنند آیا پاداشی به کارگر پرداخت میشه . همین طور که اقلام اولیه گرون میشه اجناس تولید همون کارگاه هم افزایش پیدا میکنه چرا فقط به یک طرف قضیه باید نگاه کرد همون کارفرمایی که یک کارگاه رو 10 سال پیش خرید به 100 میلیون الان شده 10 میلیارد آیا کسی حرفی زده نوش جونشون ولی هیچ موقعه یکطرفه قضاوت نفرمایند اون کارفرمایی که میگه اگر حقوق کارگر را افزایش بدهند کارگران رو اخراج میکنم مگر مملکت چاله میدانه که کارگر رو اخراج کنی از همین کارگر زحمتکش نبود امسال خیلی ار کارفرمایان محترم هم هیچ سودی نداشتن مطمئن هستم. سبد خرید کارگران زحمتکش بسیار بسیار آمده پایین بنده به عنوان نماینده یک مجموعه کارگری اجازه نخواهم داد که حق کارگر خورده شود و اون کارفرمایی که میفرماید بنده کارگران را اخراج میکنم نام و آدرس کارگاه رو اعلام فرمایند تا مشاهده شود چگونه میخواهد کارگری که چندسال خون دلخورده و زحمت همان کارگاه شما رو کشیده اخراج خواهد شد به امیدخدا امسال حقوق کارگران چشمگیر افزایش خواهد داشت . کارگران عزیز مطمئت باشند خبرهای خوبی در راه است .

  • مهدی

    لعنت ب کسی که نزاره کارگر جماعت حداقل شکمش سیر بشه

  • ناشناس

    سلام پس تاکی تکلیف حقوق کارگران مشخصی می شود