کد مطلب: ۴۷۵۶۳۴

دستور روحانی به وزارت صمت درباره بازار خودرو

دستور روحانی به وزارت صمت درباره بازار خودرو

رئیس جمهور بیان اینکه تلاش دولت همواره این بوده که با مدیریت و نظارت بر قیمت کالاها و خدمات، نوسانات بازار تحت تاثیر عوامل برونزا، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار ندهد، تاکید کرد: وزارت صمت موظف است با اعمال نظارت دقیق و سریع ، آرامش را به بازار خودرو بازگردانده و مانع از آشفته کردن بازار توسط دلالان و سودجویان شود.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی امروز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت رئیس جمهور با بیان اینکه دولت الکترونیک به عنوان یک اصل دقیق در حکمرانی خوب و شفاف با ویژگی سرعت و عدالت در دسترسی عموم به قوانین، برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: دولت الکترونیکی امکان دسترسی بموقع و یکسان همه شهروندان به اطلاعات مورد نیاز را فراهم می‌کند.

او با تاکید بر ضرورت اصلاح نظام مالیاتی با استفاده از سازوکار های دولت الکترونیکی، اظهار کرد: با ایجاد سامانه‌های موثر و پایانه‌های دقیق نظام مالیاتی باید سطوح بالاتری از عدالت مالیاتی تحقق پیدا کند.

روحانی افزود: در همین راستا تلاش بر این است که در هنگام انجام تراکنش‌های مبادله کالا و خدمات بستر لازم برای فرآیندهای مالیاتی هم فراهم شود که این امر نیازمند هماهنگی بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سازوکارهای دولت الکترونیک در نظام پرداخت مالیات باید به نحوی باشد که همه ذینفعان از یک سو بتوانند با استفاده از دقت و شفافی سیستم، از اطلاعات مربوط به خود مطلع شده و در زمینه مالیات سالانه خود از آن بهره گیرند و از سوی دیگر نیز اطلاعات مصرف کالا و خدمات کشور همراه با میزان جریان مالی یا اعتبارات و مالیات برای تحقق عدالت اقتصادی فراهم شود.

روحانی تصریح کرد: در این راستا باید نظام مالیاتی به طور شفاف، دقیق و بهنگام در محیط دولت الکترونیکی برای تمام مالیات‌دهندگان و سازمان دریافت کننده مالیات به صورت دقیق مدون باشد.

در این جلسه همچنین گزارشی از وضعیت بازار خودرو و نوسانات قیمت در روزهای اخیر ارائه شد که رئیس جمهور در این زمینه با بیان اینکه تلاش دولت همواره این بوده که با مدیریت و نظارت بر قیمت کالاها و خدمات، نوسانات بازار تحت تاثیر عوامل برونزا، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار ندهد، تاکید کرد: وزارت صمت موظف است با اعمال نظارت دقیق و سریع ، آرامش را به بازار خودرو بازگردانده و مانع از آشفته کردن بازار توسط دلالان و سودجویان شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم عزیز این کلید ساز دیگه همش حرفه
    خودشون بهترین هارو دارن ما بدبخت باید برا یه پراید چقدر جون بکنیم البته به جای پراید بگم ارابه مرگ بهتره

  • ناشناس

    19 اردیبهشت بود که روحانی برای رسیدگی سریع به افزایش قیمت خودرو دستور داد،
    وضعیت همینی شد که الان می بینید!امروز دستور داده برای بازگشت آرامش به بازار خودروفلذا کمربندها را محکم تر ببندید!‌

  • ناشناس

    شما ناراحت نشه ،فکرتودرگیر نکن.فقط دستور بده فقط یه علی برکت الله بگو وبس ،قیمت ها بازهم افزایش پیدا میکنه .مثل چند ماه گذشته که دستور داده بودید .کنترل بشه ،میشه اما رو به بالا .حالا تا عید خواهیم دید که چه اتفاقی رخ میده .فقط خدا حق مردم مظلوم را ازتون بگیره.

  • سام

    ارزش واژه دستور رو تا حد به ….. پایین آورد.

  • ناشناس

    پراید رفت رو ۲۰۰ تومن

  • حمید

    یه جمله گفته توی این خبر خیلی برام جالبه.گفته همیشه دولت سعی کرده نوسانات بازار تحت تاثیر عوامل بیرونی، بر زندگی مردم تاثیر نذاره!؟ یادمه حل مشکل آب رو هم ایشون به برجام حواله کرده بودن! واقعا دم خروس رو باور کنیم یا….خدایا دیگه خودت یه کاری بکن

  • ناشناس

    خیلی دستور میده ولی عمل در کار نیست همش حرف میزنه

  • ناشناس

    کسی به فکر مردم نبست فقط یک قشر حمایت شده خیلی راحت بازار تو دست گرفتن که میدونن هیچ مسولی جرییت برخورد باهاشون نداره.
    بگیردید دنبال پرتقال فروش

  • امیر صادقی

    دلال و سودجو خود دولت هست که زندگی قشر ضعیف اصلا اهمیتی نداره واسش واقعا یک نفر که با هزار جگر خونی 6میلیون جمع میکنه باید بره موتور بخره تو دولت تدبیر و امید

  • ناشناس

    مردم خودشون مقصرن.تا بخرید اینا ماشینانشون رو که تودنیا ارابه مرگ میدنون به ما میفروشن.نخرید ما هم تحریم کنیم خرید ماشین رو.ماشین اشغالشون دستشون باد کنه.