کد مطلب: ۳۰۴۴۳۳

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی کننده تروریست‌های اهواز

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی کننده تروریست‌های اهواز

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه اهواز دستگیر شدند. در همین راستا حامیان و هادیان خارجی اقدام تروریستی مذکور شناسایی شدند.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی اقدامات صورت گرفته در آغازین دقایق حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز ، هویت تیم ۵ نفر تروریستی وابسته به گروه‌های تجزیه‌طلب تکفیر تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی شناسایی و خانه تیمی این تروریست ها کشف شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این اطلاعیه می‌افزاید: ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه هم دستگیر شدند، در همین راستا حامیان و هادیان خارجی اقدام تروریستی مذکور شناسایی که اطلاعات تکمیلی آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است:‌ از خانه تیمی این تروریست‌ها، مواد منفجره، وسایل نظامی و امکانات ارتباطی کشف و ضبط شد.

این اطلاعیه در پایان تاکید می‌کند: وزارت اطلاعات همگام با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و قوه قضاییه ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده‌های معظم شهدا و ابراز همدردی با مردم انقلابی ایران خاصه مردم شهیدپرور خوزستان که در طول سالهای دفاع مقدس امتحان سخت خود را در دفاع مقدس از کیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشور با سرافرازی اداء نمودند و در این راه بیش از ۱۶ هزار شهید تقدیم کرده‌اند، در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهد که گروه‌های تروریست و عناصر وابسته به آن را در هر نقطه از منطقه و جهان تحت رصد و مورد مجازات قرار خواهد داد.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.