کد مطلب: ۲۹۶۰۱۵

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

دفترچه بیمه تامین اجتماعی تا پایان آذر حذف می شود

دفترچه بیمه تامین اجتماعی تا پایان آذر حذف می شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: دفترچه بیمه تامین اجتماعی تا پایان آذرماه سال جاری حذف می‌شود.

سراج الدین عارف‌نیا، با بیان اینکه دفترچه بیمه تامین اجتماعی تا پایان آذرماه سال جاری حذف خواهد شد، گفت: حدود ۱۳۷ مرکز مجری برنامه هستند و ۶۵ مرکز تک پزشک در استان فعالیت دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز،عارف‌نیا بر لزوم تجهیز مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت تاکید کرد و گفت: زیرساخت های ارتباطی تامین شده است و حدود ۹۵ درصد واحدهای زیر پوشش استان به اینترنت متصل شدند .

در ادامه سید مهدی حسینی، مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از همپوشانی ۱۲۲ هزار بیمه تامین اجتماعی با بیمه سلامت در این استان خبر داد و گفت: گلستان به عنوان نخستین استان توانسته در زمینه همپوشانی بیمه ورود پیدا کند و تمام روستاهای استان وارد سیستم ناب شدند .

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک در استان مدیریت منابع اتفاق افتاده است، یادآور شد: ۱۲۲ هزار نفر بیمه تامین اجتماعی در روستاهای استان گلستان همپوشانی با بیمه سلامت دارند که این نتیجه همدلی است .

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان با بیان اینکه باید با فرهنگ سازی و مشارکت جمعی تغییر رفتار را در مردم ایجاد کنیم، افزود: با شکل گیری کلینیک های ویژه از ظرفیت متخصصان استفاده شد، در این راستا تغییر رفتار مردم کار سختی است مردم باید بدانند که این تغییر به نفع آن ها است .

حسینی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد کلینیک‌های ویژه توسط روستاییان استفاده شده است، اظهار کرد: با اجرای نظام ارجاع الکترونیک این میزان به ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است .

منبع:روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.