کد مطلب: ۴۶۹۳۰۰

دقیق‌ترین روش تعیین قیمت روز خودرو برای فروش آن

دقیق‌ترین روش تعیین قیمت روز خودرو برای فروش آن

حرفه‌ای‌ترین روش قیمت‌گذاری خودرو دست دوم که در کشورهای خارجی رواج دارد، روشی است که فروشنده فقط با 1 تماس صفر تا 100 فرآیند فروش خودرو را به یک متخصص می‌سپارد که در ایران به این روش «فروش سفارشی» گفته می‌شود.

روش‌های مختلفی برای تعیین قیمت خودرو دست دوم وجود دارند. افراد می‌توانند به نمایشگاه‌ها یا بازارهای خریدوفروش مراجعه کنند و قیمت خودرو را از دلالان و فروشندگان دیگر بپرسند. یا می‌توانند به سایت‌های آگهی مراجعه کرده و از روی قیمت آگهی‌های دیگر، تخمینی برای قیمت روز خودرویشان پیدا کنند. اما این روش‌ها چقدر دقیق هستند؟

امروز یک 206 تیپ 5 مدل 99 قیمتی معادل 190 میلیون تومان دارد، اگر تنها کاپوت همین خودرو تعویض شده باشد با افت قیمتی 12 میلیون تومانی مواجه می‌شود! چگونه می‌خواهید چنین مواردی را از روی آگهی‌هایی تشخیص دهید که بیشتر آن‌ها ادعا می‌کنند ماشین کاملا سالم است؟!

حرفه‌ای‌ترین روش قیمت‌گذاری خودرو دست دوم که در کشورهای خارجی رواج دارد، روشی است که فروشنده فقط با 1 تماس صفر تا 100 فرآیند فروش خودرو را به یک متخصص می‌سپارد که در ایران به این روش «فروش سفارشی» گفته می‌شود. در ادامه بیشتر راجع به این روش توضیح می‌دهیم.

6tgv

بهترین روش قیمت‌گذاری خودرو چیست؟

بهترین روش تعیین قیمت خودرو این است که در ابتدا آن را به دقت از نظر فنی، آپشن و بدنه کارشناسی کنیم و سپس با توجه به مزایا و مشکلات آن بهترین قیمت را روی آن پیشنهاد کنیم. اینطوری نه در حق فروشنده ظلم می‌شود و نه در حق خریدار.

همراه مکانیک اولین شرکتی است که طرح فروش سفارشی خودرو را در ایران اجرا کرد. این شرکت کار خود را از 7 سال پیش با ارائه خدمت کارشناسی خودرو در محل آغاز کرده تا به امروز که توانسته بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور را تاسیس کند. تجربه حاصل از شرکت در 150هزار معامله خودرویی تا به امروز به این شرکت کمک کرده تا بتواند 85536 خودرو را با قیمت خوب برای صاحبانشان، آن هم کاملا بدون هزینه بفروشد.

87uyjhbn

چطور 85536 خودرو با استفاده از طرح فروش سفارشی فروخته شدند؟!

در روش فروش سفارشی خودرو، با کارشناسی دقیق خودرو (آن هم به صورت رایگان ) یک قیمت مناسب در یک بازه مشخص به فروشنده پیشنهاد می‌شود که با استفاده از آن هم سود بیشتری نسبت به فروش در نمایشگاه کسب می‌کند و هم وقت خود را صرف فرآیند فروش نخواهد کرد.

برای فروش سفارشی خودرو کافی‌ست روی این لینک ثبت سفارش در سایت همراه مکانیک به آدرس hamrah-mechanic.com کلیک کنید :

  1. بعد از ثبت سفارش، کارشناسان با شما تماس گرفته و هماهنگی جهت بازدید از خودرو و انجام کارشناسی خودرو انجام می‌شود.
  2. کارشناس اول همراه مکانیک در محل مدنظر مالک حاضر شده، خودرو را از نظر فنی، بدنه و آپشن‌ها به صورت کامل کارشناسی کرده و اطلاعات دقیق خودرو و مالک را ثبت می‌کند. در این مرحله یک گزارش کامل کارشناسی از خودرو شما تهیه می‌شود.
  3. قیمت‌گذاری دقیق خودرو بر اساس گزارش کارشناسی و قیمت روز بازار انجام شده و به مالک پیشنهاد می‌شود تا در نهایت فروشنده بتواند قیمت خودرو را منصفانه تعیین کند.
  4. آگهی فروش خودرو در تمام کانال‌های دسترسی به خریداران از جمله نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک منتشر می‌شود. خودرو شما در این نمایشگاه روزانه به 200هزار بازدیدکننده سایت و اپلیکیشن نمایش داده خواهد شد. ضمنا باید بدانید خودروهایی که قیمت بسیار بالاتر از رنج پیشنهادی همراه مکانیک داشته باشند، وارد نمایشگاه نخواهند شد تا به خریداران ظلم نشود.
  5. یک مشاور فروش حرفه‌ای به خودرو شما اختصاص داده شده که به تمام تماس‌ها پاسخ می‌دهد، با خریداران هماهنگ می‌کند و فقط خریداران واقعی را برای بازدید از خودرو می‌فرستد.
  6. در صورت پسند خریدار و رضایت مالک، کارشناسی دوم خودرو برای اطمینان خریدار از سلامت خودرو انجام می‌شود. بابت همین گزارش یک ضمانت کارشناسی با پرداخت خسارت تا 7 روز به خریدار خودرو داده خواهد شد.
  7. در نهایت یک کارشناس حقوقی از طرف شرکت اعزام شده تا قولنامه را با رعایت تمام مسائل حقوقی در محل خودرو بنویسد. برای بعضی از خودروها امکان تعویض پلاک توسط همراه مکانیک نیز وجود دارد تا مالک حتی برای تعویض پلاک هم از منزل خود خارج نشود.

تا‌به‌حال 85536 نفر خودرو خود را با این روش فروخته‌اند، اگر شما می‌خواهید نفر بعدی باشید همین الان روی این لینک کلیک کنید و درخواست خود را ثبت کنید .

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.