کد مطلب: ۱۸۸۴۴۸

دلار دولتی به ۳۷۰۰ تومان نزدیک شد

دلار دولتی به 3700 تومان نزدیک شد

بررسی نرخ دلار از ابتدای سال جاری نشان می‌دهد که نرخ دلار دولتی از اولین روز فروردین تا به امروز با ۴۰۰ تومان افزایش قیمت روبرو شده است.

در این روزها دلار دولتی با تبعیت از دلار بازار آزاد افزایش قیمت را در دستور کار خود قرار داده و این درحالی است که براساس اعلام بانک مرکزی دلار در اولین روز از دی‌ماه سال جاری با رقم ۳۵۸۵ تومان کار خود را آغاز کرد که کمترین رقم تا روز ۱۹ دی‌ماه بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، لازم به ذکر است که دلار با نرخ ۳۶۲۱ تومان که بیشترین نرخ دلار تا روز 19 دی‌ماه بوده در ماه جاری به کار خود ادامه داده است و این روند صعودی مدتی است که بازار دلار دولتی را درگیر خود کرده است.

نگاه اجمالی به نمودار دلار دولتی نشان می‌دهد که از ابتدای ماه جاری روند قیمت دلار با شیب نسبتا صعودی در کنار ارز آزاد در حرکت بوده و این روند در روز جاری با رقم ۳۶۲۱ تومان همچنان افزایشی بوده است.

با این حال تنها در برخی از روزها دلار دولتی با اُفت یک تومانی قیمت روبرو شد و این درحالی است که در بعضی از روزها افزایش قیمت‌ها در یک روز به ۹ تومان هم رسیده است.

بررسی نرخ دلار در اولین روز از سال ۹۶ نشان می‌دهد که دلار سال جاری را با رقم ۳ هزار و ۲۲۰ تومان آغاز کرده است و تا روز 19 دی‌ماه که نرخ ۳ هزار و ۶۲۱ تومان است بالغ بر ۴۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.