کد مطلب: ۵۲۵۷۹۴

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد:

دستگیری ۲۰ دلال بازار مرغ/ بیش از ۵۳ تن مرغ کشف شد

دستگیری ۲۰ دلال بازار مرغ/ بیش از ۵۳ تن مرغ کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: در همین مدت اخیر ۲۰ دلال بازار مرغ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرهنگ ولیپوری گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، درباره جزئیات دستگیری دلالان بازار مرغ، اظهار کرد: در همین مدت اخیر ۲۰ دلال بازار مرغ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردیم و تعدادی از آن‌ها در بازداشت و برخی نیز با قرار وثیقه آزاد شده اند.

وی با اشاره به اینکه طی ۱۵ روز گذشته مرغ‌های احتکار شده توسط محتکران را کشف کردیم، گفت: بیش از ۵۳ تن مرغ را در ایام تعطیلات کشف کردیم و در بازار توزیع شد.

سرهنگ ولیپوری گودرزی بیان کرد: جلسات برای هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف جهت مدیریت بازار در دستور کار است و نیرو‌های ما بازدید از کشتارگاه‌ها و رصد بازار را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، بازار وضعیت بهتری را دارد و نسبت به چند هفته گذشته میزان کشفیات کاهش یافته است.

علاقه‌مندان می‌توانند گزارش ممنوعیت انجماد مرغ را نیز بخوانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سهیل

    بازم همون داستان همیشگی اول دوبرابر گرون میکنن مردم اعتراض میکنن خبر دستگیری چند احتکار گر رو پخش میکنن بعدش پنج تومن قیمتشو پایین میارن همه میگن خب خدارو شکر ارزون شد

  • ناشناس

    دلال اصلی کمبودوگرانی مرغ وسایرمایحتاج مردم درحقیقت همین مدیران دزدوزارت کشاورزی وصمت می باشد.

  • ناشناس

    چه فایده؟ وقتی مدیریت و نظارت درست نباشد و بی کفایتی ها منجر به نابسامانی های فعلی شود هر روز باید سلطان ارز و طلا و خیار و پیاز و مرغ و ……. دستگیر کنید.

  • جلیل

    ٪ ۷۱ خوراک مرغ فقط ذرت و سویاست که هر مرغ زنده ۲.۲ کیلوگرمی معمولا ۴.۵ ک گ دان میخورد
    در سال ۵.۴۰۰.۰۰۰ تن مصرف ذرت و سویاست و کشورهای آرژانتین، برزیل و هندوستان عمده کشورهای عرضه کننده هستند دولت ارز ۴۲۰۰ تومن را روی این نهاده ها و برنج برداشت و گفته فعلا صداش را در نیارین و میخواد از جیب مرغدار بدبخت بذاره جیب مصرف کننده دیدین که نشد از مقطع قیمت گذاری ۲۰۴۰۰ تومان تا حالا که ۲۴۹۰۰ تومن نرخ گذاری شده در کشور چه اتفاقی افتاد؟ هیچی حتی دلار کمی ارزونتر شده