کد مطلب: ۳۸۹۳۰۸

دلیل انتخاب چاپ شاپرک از سوی مدیران موفق چیست؟

دلیل انتخاب چاپ شاپرک از سوی مدیران موفق چیست؟

چاپ شاپرک مجری اولین وب سایت سفارش آنلاین چاپ در ایران می‌باشد که این امکان را فراهم نموده تا به راحتی تمام سفارشات چاپی خود را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری نمایید.

چاپ شاپرک مجری اولین وب سایت سفارش آنلاین چاپ در ایران می‌باشد که این امکان را فراهم نموده تا به راحتی تمام سفارشات چاپی خود را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری نمایید و یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های چاپ از نظر جنس، سایز و تنوع می‌باشد. حتی می‌توان سفارش طراحی خود را نیز هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت حضوری ثبت کرده و در جریان طراحی آن قرار بگیرید و پس از تایید سفارش چاپ آن را ثبت کنید.

طراحی و چاپ کارت ویزیت، تراکت، سربرگ و پاکت (ست اداری)، بروشور، پوستر، کاتالوگ، فولدر، فاکتور، لیبل و … جزو خدمات این مجموعه معتبر می‌باشد.

بروشور چیست و چه کاربردی در تبلیغات دارد ؟

بروشور یک محصول تبلیغاتی از نوع مستقیم می‌باشد که شرکت‌ها و موسسات زیادی جهت تبلیغات شیک و کلاسیک از این محصول استفاده می‌کنند. با چاپ یک بروشور خلاقانه و شیک می‌توان به 4 هدف اصلی تبلیغاتی دست یافت:

  1. اطلاع‌رسانی در مورد شرکت یا موسسه
  2. تبلیغ در مورد یک محصول یا خدمات قابل ارائه
  3. آموزش به مخاطب در مورد استفاده از یک محصول و یا خدمات قابل ارائه
  4. شناساندن و اعتبار بخشیدن یک کسب‌وکار به مخاط

11 18

تفاوت بروشور با تراکت چیست؟

از تراکت جهت تبلیغات در سطح گسترده و به صورت عمومی استفاده می‌شود که کلیت یک کسب‌وکار را توضیح می‌دهد ولی از بروشور برای تبلیغات تخصصی‌تر استفاده می‌گردد که می‌تواند خدمات و یا محصول شما را به اختصار توضیح دهد.

چاپ بروشور:

در مجموعه چاپ شاپرک، چاپ بروشور در سایز و جنس‌های متفاوتی چاپ می‌شود. چاپ بروشور در سایزهای A3، A4، A5 و روی جنس‌های گلاسه 135 گرم، تحریر 80 گرم، گلاسه 170 گرم و گلاسه 300 گرم با روکش سلفون ارائه می‌شود. اصولا بروشورها یا از وسط خط تا خورده و تا می‌شود و یا 2 تا خط تا خورده و به 3 قسمت تقسیم می‌شود. بر همین مبنا به آنها بروشور 2 لت و یا 3 لت می‌گویند.

از نظر نوع تا در بروشور 3 لت می‌توان آن را به 3 نوع ساده، آکاردئونی و دروازه‌ای نیز تقسیم کرد. انتخاب نوع تا بستگی به نحوه طراحی شما دارد.

223

در ضمن می‌توان بروشور با برش خاص نیز چاپ کرد. یعنی حتما نباید بصورت مستطیل و ساده باشد. می‌توان به هر شکل و سایزی برش داد. هر چقدر طرح و برش شما فانتزی و خاص‌تر باشد، تبلیغ شما در ذهن مخاطبتان ماندگارتر خواهد شد.

کاربرد فاکتور در کسب‌وکار شما چیست؟

فاکتور نوعی سند تجاری محسوب است که فروشنده آن را پس از فروش، برای خریدار در ازای دریافت وجه صادر می‌کند. اصولا در هر فاکتور، مواردی همچون مشخصات خریدار (نام، آدرس و تلفن تماس)، تاریخ خرید، نوع کالا، قیمت برای واحد و قیمت کل درج می‌شود. در فاکتورها نوع پرداخت نیز لحاظ می‌شود.

انواع فاکتور:

فاکتور رسمی دارایی: نوعی فاکتور فروش می‌باشد که شکل و فرمت آن از سوی اداره دارایی ارائه شده است و تمام شرکت‌هایی که دفاتر خرید و فروش دارند موظف می‌باشند تا از این نوع فاکتور برای خریدارن خود استفاده کنند. این فاکتور در قطع A4 چاپ و صادر می‌شود و دارای مشخصات کامل خریدار و فروشنده می‌باشد. این مشخصات عبارتند از نام کامل شرکت، آدرس، تلفن، کد ملی شرکت، کد اقتصادی، شماره ثبت، کد پستی و …

فاکتور فروش: شکل و فرمت آن کاملا اختصاصی می‌باشد و با توجه به سلیقه و نیاز شما طراحی و چاپ می‌باشد. محدودیتی از نوع سایز چاپی برای فاکتور فروش وجود ندارد و در هر سایزی می‌توان چاپ کرد.

قبض : قبض جهت دریافت وجه و یا ورود و خروج کالا از انبار و … به کار می‌رود. اصولا سایز قبض‌ها 10×21 و به‌صورت دسته چکی می‌باشد. دارای 2 قسمت می‌باشد که از وسط پرفراژ دارد که یک قسمت را تحویل می‌دهید و قسمت ته قبض را برای بایگانی نگه می‌دارید.

4444

در مجموعه چاپ شاپرک کلیه خدمات طراحی و چاپ فاکتور به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. چاپ انواع فاکتور 2 برگی، 3 برگی و 4 برگی بر روی کاغذ تحریر و الوان و همچنین کاغذهای کاربن لس یا کاربن‌دار در هر سایز و هر رنگی بخواهید چاپ و صحافی می‌شود. این مجموعه قادر است فاکتورهای شما را به شکل‌های متنوع شماره‌گذاری، پرفراژ و صحافی کند.

سربرگ و پاکت چیست و چه کاربردی در کسب‎‌وکار شما دارد؟

سربرگ به‌عنوان مهمترین عنصر در بین اوراق اداری شرکت به حساب می‌آید که جهت نامه‌نگاری‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین قسمت‌های یک سربرگ لوگوی شرکت می‌باشد که به آن هویت می‌بخشد. از سربرگ علاوه بر نامه‌نگاری برای صدور پیش فاکتور و همچنین عقد قرارداد نیز استفاده می‌شود. در چاپ سربرگ از کاغذ با کیفیت و مناسب استفاده کنید.

نکات مهم در طراحی سربرگ:

در یک سربرگ علاوه بر لوگو باید آدرس و تلفن و اسم شرکت نیز قید شود. علاوه بر آن اصولا در بالا سمت چپ از تاریخ، شماره و پیوست استفاده می‌شود. فونت‌های به‌کار رفته نباید خیلی درشت بوده و در حدی باشد که به راحتی خوانا باشد. بهتر است از رنگ سازمانی و یا رنگ به کاررفته در لوگوی شرکت در طراحی استفاده کنید.

8888

پاکت جهت قراردادن نامه‌ها، فاکتورو همچنین قرارداد و اوراق مهم و ارسال و تحویل آن استفاده می‌شود. اصولا سایز پاکت‌ها بر اساس کاغذ A4 تعیین می‌شود. اگر قرار باشد کاغذ را 3 بار تا کنید پاکت نامه برای شما مناسب است. اگر 2 بار تا کنید پاکت A5 و اگر بخواهید بدون تا درون پاکت قرار دهید باید پاکت A4 را انتخاب نمائید.

اصولا از پاکت نامه جهت قراردادن نامه و قراردادها استفاده می‌شود و از پاکت A4 جهت قرار دادن نامه در تعداد زیاد و یا کاتالوگ و بروشور استفاده می‌شود. اصولا در چاپ پاکت از جنس‌های کمی ضخیم نسبت به سربرگ استفاده می‌شود تا ماندگاری بیشتری داشته و از اوراق داخل آن حفاظت کند.

نکات مهم در طراحی پاکت:

حتما در طراحی پاکت از لوگو و اسم شرکت استفاده کنید. آدرس دقیق و پستی همراه با شماره تماس و آدرس وب‌سایت را به‌صورت خوانا و با فونتی بزرگتر از فونت استفاده شده در طراحی سربرگ قید کنید. از رنگ سازمانی و یا رنگی همرنگ با لوگوی شرکت استفاده کنید.

چاپ شاپرک shaparakgroup.com مرکز تخصصی طراحی و چاپ کارت ویزیت، تراکت، سربرگ، پاکت، بروشور، کاتالوگ، فولدر، فاکتور، لیبل، ساک دستی، لیوان کاغذی، پوستر و … در ایران می‌باشد. شما می‌توانید نیازهای چاپی خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت چاپ کنید.

منبع : ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.